Ben yaz insanıyım arkadaş bir havalar ne zaman düzelicek? Kar yağışına doyduk. Artık bizi bi salsa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️


annemden hep duyduğum şeydi mantiletisini anlamıyordum 33 yaşımda çözdüm olayı meğer kar yağabiliyormuş martta 🥺 fani ömrümde ilk kez martta kar gördüm
akp gidince düzelir :p
:)
Cemre toprağa düşecek yerde şaşırmış kötü yola düşmüş ondan bu soğuklar 😂
Valla nereye düştüyse kaldıralım gelsin sıkıldım🥱🥱
Aynen ablacım donuyorum
Cevap
7Cevap

Bunun 3 katı oldu burası😂
Evet. Profildeki bebek senin mi? Hoş gözler aynı gibi ama.
Çok tatlı maşallah. Benimde var yakışıklım. Kaç aylık?
Amin size de🙏🏽 Benimki de 2.5 yaşında
yaz gelmeli keskinlike soğuk hava bana göre değil..☀️
Zeus demiş, öteki dünya da iki elim yakasında olacak. G*tümüz dondu yaa 😔
Dikkat edin demirlerinizi çalmasınlar
Asıl şimdi korkun. Millet neyi çalacağını şaşırdı. 🤔
Soğuk cok
Bende halen üşüyorum ama yaz daha güzel
en son madagaskar daglarda gorulmus lxndnxkz
Kış mevsimi candır ya şu görüntüye bak. 💕
bundan sonra Mart ayıyla dalga geçmeyeceğim ((:
Öyle oldu zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?