
https://turkrus.com/1952070-rusya-yaptirimlari-irani-gecti-xh.aspx

Yaklaşık 30 yıl evvel Mc donald' s ın rusya da ki ilk şube açılışını hatırlıyorum. Yüzlerce metrelik uzun kuyruk oluşmuştu önünde.
Artık hepimiz buna doyduk. Ne rusya da ne de Türkiye de yokluğu sıkıntı yaratmaz. Zira zaten ürünleri son derece sağlıksız..
Öncelikle haberin pek inandırıcı gelmediğini söylemek isterim. Çünkü McD birçok amerikan restoran zinciri gibi, friendchasing ile çalışan bir sistem. Yani McD Genel Müdürü kapatma kararı alsa bile, bayiler aslında Rus iş adamlarının ve her ay yüzde ödüyorlar. Bu göz önünde bulundurulduğunda dediğim gibi, pek inandırıcı gelmedi ilk etapta.
Asıl soruya gelecek olursak: Nezaman McD dan bir şey yedim? Hatırlamıyorum. Sanırım yılbaşında yol üstü benzinlikçiden patates kızartması almışımdır. Çaresiz kalmadıkça girmem. Hamburger hele hiç yemedim. Yurt dışında yaşadığım için, biz balıktan başka burger yemedik. Ne tavuk, ne hamburger, ne bbq. Yokluğunuda hissetmedim açıkcası. Olmasa da olur yani. Sattıklarını et zannedenler var mı gerçekten?
McDonald's rusyada franchising uygulamiyor, Restoranlar mcdonaldsa ait.
şimdi oldu
Saçmalama son
ABD Irak ve Afganistan'a girerken, orada binlerce sivil ölürken kimse böyle şeyler yapmıyordu.
Tamamen soğuk savaş dönemi intikamı
Düşene bir de ben vurayım diye pusuda beklemişler.
Demekki, her zaman güçlü olmak, dışa bağlı kalmamak gerekiyormuş
Demekki eski düşmandan dost olmazmış
En son 6-7 sene önce McDonald's'a gittim. 2 yılda bir başka hamburgercide hamburger yiyordum. Fiyatlar sert artınca, ıslak hamburgere geçen yıl itibariyle geçtim. Islak hamburger ünlü firmalarda bulunmuyor.
Cevap
8Cevap
Hayatimda McDonald'sa gitmedim. Hamburger, pizza vs disardan yemiyorum. Kendim yapiyorum
Bu durumdan zararlı çıkacak olan böyle kararlar alan şirketler olacaktır.
Elimde olsa bende hepsini kovalarım Yahıdi köpeklerinin.
Baya oldu bu ama yaptırımlar yıldıramaz bence Boşuna böyle yapıyorlar
3 aydan fazla olmuştur
Rusyanın çok kötü inadı ve kini var buda engel olmayacaktır ne yazık ki
En son 5 sene olmuştur herhalde
Gitmiyorum butik hamburgerciler daha lezzetli
Gitmiyorum tadı bana hitap etmiyor
10 sene oluyor
McDonald's mı kaldı ya?
Hiç sevemedim şu hamburger işini
Uzun zamn oldu galiba🤗
McDonald's a hic gitmedim.
daha pazar günü gittim..
İlkokulda gittim galiba.
Hiç gitmedim
Baya oldu
İyice abarttılar.
Uzun süre geçti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?