Kadınlar, nasıl bir 8 Mart sabahına uyanmak isterdiniz? Erkekler siz de kadınlara mesajınızı iletebilirsiniz buradan.


Pokemon karakterli 8 Mart sabahına
Cevap
0Cevap
Geçim sıkıntısı olmayan insanların eskiden olduğu gibi daha güler yüzlü anlayışlı hayata umutla baktığı çocukların sokaklarda koşup oynadığı havanın denizin temiz günün guneslisine uyanmak isterdim
Bende. Umarım görebiliriz:(
Kadınların hor görülmediği, ötelenmediği, kadına şiddetin olmadığı, kadın cinayetlerinin olmadığı bi sabaha uyanmak istiyorum.
Demi daha o bile yoktu 😏
kadınlara şiddetin ve kadın cinayetlerinin son bulduğu bir 8 Mart a
Okula gelmemek umuduyla uyanmak isterdim keşke dersler iptal olsa da uyusam😂😂
O kadar uyumak derken😂gece 3 te yatıyorum sabah 6 da kalkıyorum
Çok haklisin😂
Azıcık mutlu olarak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?