Gizleyin beni 😄
Ne güzel sorular sorarmışım ben böyle yaa 😈😄😄😄

Yağ kıtlığına çözüm olarak bende Liposuction merkezlerinde biriken yağları piyasaya sürmelerini teklif ediyorum senin esprine level atlatmak istedim nasıl olmuş 😂😂
Senin bir üst seviyen yok. 😄
Teşekkürler 😀
Yağa zam geldiği doğruda sen yanlış anladın sanirim ya da kendini ifade etmeyi bilmiyorsun yemege koyduğumuz yağa ile kilolu insanlarda bulunan yağın ne alakası var kendince espiri yapmya çalışmışsin ama olmamış insanlarla dalga geçmek komik değildir asıl bunu süper soru seçmeleri komik bence.😄
Cevap
18Cevap
Aynen hocam, siz de bir şeyleri kullansanız iyi olur.
Kilolu arkadaşların hoşuna gitmeyecek bir paylaşım olmuş. Komik de bulmadım açıkçası.
o zaman hemen kilolu bir hanım bulmalıyım :D
Saçmalama zaten kıtlık geliyor sen yap depola fjfkdfk
*yağ
😳 Sen şimdiye kadar böyle yaşadıysan sana bir şey olmaz merak etme 😄
Vücudunda yağ olanlar kullansanda ya olmayanlar ne yapsın. Kaslardan mı kullansın. O değil oda yok. Bundan sonrası yok oluş 😅
Sen de stok yapsaydın yıllardır djfjfj
İyi güzelde yapamıyorum. Ne kadar yersem yiyim. Olmuyor. Fit olmanın nedenide bu sanırım 😅
İlk ölenlerden olursun napalım djfjfj
Ölmem o kadar kolay değil
Tabi Allah korusun abimm. 😊🙏
Hahaha valla efendim.. Obeziteyi bilmem ama kendinize savaş açmışsınız sanki 😂😂
😄Durduk yere linçleniyorum yapılır mı bu bana yaa fjdkfjk
Bilmiyolar pambık gibi kalbim olduğunu murat bey 😄
En iyisi 24 saat sonra soruyla bağımı koparmak 😄
Adımı yazmasan iyiydi öuro bey yaa 😄
😄İçimde bir cicero var benim jfkfhj 😈😄
Dağılalım murat bey 😄🖐️
Hayırlı geceleriniz olsun değerli insan. 😊🖐️
Herkes 1 yıl sonra 20 kilo vermiş bir şekilde olacak😂😂
Hepsi bizim sağlığımız için 😄
Tabii, bu ülkeyi yönetenler hep bizi düşünüyor yoksa böyle bir şey yaparlar mı? aa😂
Yook çok şükür imanımız var😄
Şükür edelim fjfjdk
Aynen sjxjxb
Ayıp bir soru olmuş, insanların kilosu ile alay eder gibi.
Ne alaka yavvv.
Kilolu olmak ayıp bir şey mi?
Kilolu olmak ayıp demedim.
Ozaman ayıp bir soru sayılmaz.
Alay etsem fiziki özellikleri ile değil zekaları ile alay ederim hem ben fjdkfj
Peki.
Kilolu olanlara müjde!!
İnsanların fiziksel özellikleriyle dalga geçmeyi max 8 yaşında bırakmanız gerekirdi geç kalınmış anlaşılan...
Devletimiz sporculara da savaş açmış durumda, insanlar yıllardır kırmızı et alamıyor :/
Keşke internete de zam gelse de ödeyemesen bu soru da olmazdı.
Soruların adil şekilde vitrine çıkmadığının en büyük kanıtı!
Buna kahkaha atılır işte😊😜Ödünç vermem kuru bünyelere siz kastan yiyin
Seni eig seçecem 😄
Obezitenin bir hastalık olduğunu biliyorsunuzdur umarım. Komik bir yan göremedim, gülenlerin zeka seviyesine de diyecek bişeyim yok:))
Önceden zaten yaglarini kullanmiyorlardi, şimdi değerli diye hiç kullanmazlar 😄
Hdjdjdnd wk siskolarinin kilo başı değeri arttı eheheuehu
İierduvaann 😃😃 stoktan kullanayım olur
😄😄😄 Heh destek verin böyle, Florayı tutun, linçlettirmeyin. 😄
Estek köstek floraya destek 💪
King 🕶️😄
Her zmaan reis 💪😃
Uff kahka attım yaa 😃😃😃
😄 😈😈😈
Benim yağ depom yok🥺 ben ne yapcam?
İlk yağ şehidimiz 🤣🤣🤣
Evet😑
Linç mi çekti canın djjf
😄Kaos çekti doğru djdkdk
Tehlike var ben sıvısıyom hdhhdf
Beni yalnız goma burada, hiç emniyetli değil djdkfjfk
Fitili ateşleyip elinde beklerken ban mı sordun fjjf
Masum bir soruydu aslında fjdkdhj
Jsjdjdd
Yağ stoğu yok bende fazla borç versene😀
Olur olur birkaç kişiye geri ödemesiz verebilirim bu zor günlerde 😄
Birlik dayanışma ruhumuzda var fjdkdkfj
Bizim zamanımız da gaz kuyruğu vardı yegeniim
😄Heh bizde teyze dayı olduğumuz zaman gençlere söylecek söz bulduk.
Yağ bulamadık diye çıkış yapabiliriz fjfldh
Ya aslında bunları anlatmaya gerek yok, bizim halkın cahilligini anlatmak lazım
Stok yapmaya ihtiyacım yok.
Artık yağsız yemek yicez süper
Ahahaja ahaha
Hayır gelmedi
O deilde csg ne demek?
Seninde profilinde var merak ettkm
Sorulan sorulara yardımcı olabilecek nitelikteki görüşler demek.
(Çok süper görüş)
Heh sonunda biri soyledi ya teşekkürler
Estağfurullah rica ederim. 😊🙏
Biz stokta yapamadık
Igneliyici espiri
Yok yaa.
Provokatif paylasim.
Ya haci, bu isler cok nane ha. Mesela kimine gore (aktroll) provokatif derken kimisi bu soruyu espirili goeebilir. Sizin moderatorluk isi obkektif is degil, bi naneler donuyor perde arkasinda bence.
Lobimisiniz olum siz, nesiniz S
He dayı heee 😄
Sen biliyon teşkilatız biz djfjfjhjk
Dayilara geldik.
Moderatorun bile agzina dayilari dolamasi hic etik degil..
Biz size baska bisey desek hemen yorum silersiniz.
Kirildim, uzuldum, hakir goruldum.
Yorumunu silip, kendi hesabina 2 gun ban atar misin?
Eğer sorumda ve yorumunda kaba provakatif bir paylaşım görüyorsan şikayet edebilirsin.
Ben de sıradan bir üyeyim site babamın değil, kurallara aykırı paylaşımım varsa paylaşımım kaldırılır ve ceza alırım.
Sevgilerle flora. 🌺
Dur bakayim, dayi soylemine kirildim.
Sikayet ediyorum..
Umarim banlarlar hayrli isler baci kadin
Sağlıkla kal dayı 😄
😄Hiç üzülmedim iyi olmuş.
Kalbim kirildi diyor, 1. tekil sahis.
Sende uzulecek karakter olsa zaten tanimadigina boyle sdyler soyler misin?
Hoppala 😄
Sen niye bu kadar çok sinirleniyorsun şimdi yaaa fjdkdjk
Ne dedin ben şimdi, ayıp ediyorsun ama.
Komik mi?
gelmedi
Çok komik
Ben çok kiloluyum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?