Kilolu olanlara müjde! Yağlara zam geldi, stokları kullanma vakti geldi mi?

Kilolu olanlara müjde! Yağlara zam geldi, stokları kullanma vakti geldi mi?
Yağlara zam geldi diye üzülmeyin sakın, Devletimizin ülkemizde artan obeziteye karşı savaşı bu 😄
Yağ ağlamaktan vazgeçin ki vücuttaki stokları tüketin.
Haydi Türkiyem stokları tüketme vakti djdkdk
Güncellemeler
+1 yıl
Gizli sormam lazımdı bu soruyu fjdksjk.
Gizleyin beni 😄
Güncellemeler
+1 yıl
Ayyhh süper soruda sorarmışım 😎
Ne güzel sorular sorarmışım ben böyle yaa 😈😄😄😄
Kilolu olanlara müjde! Yağlara zam geldi, stokları kullanma vakti geldi mi?
Cevapla