AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
126Cevap
8 litre var ama arabanın bakımı için motor yağı almaya para kalmadı ayçiçek yağı koycam sanırım 😂😂
ülkenin geldiği hale bak snekler savaşsa biz etkileniyoruz sözde tarım ülkesiydi
Tam laf söyleyecektim, babamın da aldıgını görünce vazgeçtim ahs
Bu millet akıllanmadığı sürece hiç bir şey düzelmez
14 Şubat sevgililer günü bitti yoksa sevgililer zeytinyağı alırdı birbirlerine 😉😂
Buna inanan var mı? Her şeye zaman geldi ve savaştan dolayı mı cidden?
Old lol..
230 liraya indirimden 12 litre almıştım 3 gün önce :D iyi geldi
Yağ almayalı baya bir zaman oldu 5 kilo kadar var daha
5 lt yağım var açılmamış. Bekarım taliplerimi bekliyorum
Sen o lt yaği ver bana bende seni çift vatandaşi yapayim
@simgee_yuuna 3. Dünya savaşı yağ yüzünden cikacak😄
Bunlar hep bizleri, yağlı yemeklerden korumak için yapılan şeyler. Stoklamak da neymiş.
Stok yapacak yağ yok rafta inanılmazdı daha yeni geldim marketten.
1 hafta önce Vakıf marketinden 5 litre sıvı yağ ve 5 litre zeytin yağı almıştım.
Trakyada üretim varken ihraç ediyorduk şimdi ithal.
Bu aç gözlüler stok yapmayı bıraksalar mesele çözülmüş olacak
Eylülde 10lt almıştım daha 7lt yakın duruyor kullanmıyorum fazla
Dışa bağımlılığın ne denli kötü bir şey olduğunu gözler önüne seren bir kare.
kullanacağım kadar var stok yapmak çözüm değil ne kadar idare edecek sanki
Millette bir tuhaf sıvı yag yoksa hayat duracak sanki
Yağ olmadan olmuyor sen yemek yapmiyorsun herhalde
@KisStaNbuL tereyagi var zeytinyagi var aycicek yagi kullanmiyorum yemek hic yapmiyorum aycicek yagiyla
Onlar da zamlanır ama hepsi birbirine paralel
milletin galeyana gelmesi yetiyor zaten herseye.. hazir bu millet
Bizim ülkemiz ayçiçek ve zeytin ülkesi bize nasıl yetmiyor anlamış değilim
Stoğu yapanlarla hükümeti savunanların aynı kişiler olması peki
Sus çıkar telefonunu
Ahh ah 🤣
Bizim zamanımızda yağ yoktu
Hee şimdi diyorsunki varki alıyoruz stokluyoruz 😁🤔
Tabi yeğenim şükürler olsun stoklayacak yağ var
Maşallah maşallah, yağa ekmek banıp karnızımızı doyuruyoruz sanırım 🤭
Olsun yeğenim ekmekle de doyarsın
Olur olur yeriz
Xykdyodudkgd öp
Ay pardon öp demedim yanlış oldu
Hangi ülkede yaşıyoruz, laf ağızdan birkere çıkar lafının arkadasında dur lütfen 🤣
😂😂😂 napcam şimdi
Bitane öptürücen, öp dedin sonuç olarak 🤔
Abu 🙈
😗😙😚💋Öptüm💋😚😙😗
😂😂
E kusura bakmayacaksın artık 🤣
Yaaa fhhlc
Şuraya muhalefet olmak için gelip kendinide öptürdün ya helal olsun 🤣🤣🤣
Hahahaha amacım sokak dayılığı yapmakti yaaa
Napalım benim şansıma böylesi denk geldi ben memnunum🤣
İyi bari 😂😂
Beni bu saatlerde bu tarz konu etiketlerinde bulabilirsin. hani belki muhalif olmak istersin felan beklerim 🤣🤭
Hahhaha oluuur
Anlaştık 👍
10 litre var. Zaten yağlı yemek yiyemiyorum. Bana 2 sene gider.
Biri bana 4 kutu sıvı yağ ile evlilik teklif edebilir ben okayim
Hemen ediyorum kdkdkrkf
Hiç yağ yok, bu arada cuma günü et bulmakta zorlandım tam 4. markette et bulabildim heryerde bitmişti
ne eti aradın çok merak ettim?
@mutluyaşamsırrı kıyma bile yoktu
ben anlamıyorum seni bimdeki emin marka kıymasında mı bahsediyorsun yanlış anlama ama onlar zaten et değilki kuşbası vs ben oradan alıcağıma kasaptan yarım kilo yerim düzgün yerim
Doğrudur. Zam kesin gelecek. Bu arada İzmir gümrüğünde Rusyadan gelen yagların depolandıgı bekletilip piyasaya sürülmediğini stoklandıgını da okudum.
Kuyruk yokluk muhabbeti yapanlar bugün üst üste çıkıp ucuz mal için kapıştı... Ama yine de oylar akepeye gençliği bitirdiniz be
Hiç yok biz yağ kullanmıyoruz suyla pişiriyoruz haşlıyoruz. Yağ zararlı
1 tane 5 lik var kapalı bir tanede açılmış var.
Sizde durumlar nasıl
Fazla alanlar üzerine otursun. Onlar yüzünden fiyat artıyor zaten.
Hiç stok yapmadık ülkenin halini merak ediyorum gerçekten
Yuvam yikilmis yag falan umrumda degil yakinda kiyamet kopar ztn
Yazın zeytin alıp cektirmistik yağı vardir 4-5 teneke
5 6 yil once 13 liradan zeytin yagi almistim 300 kg hala onu kullaniyorum
Yarısı bitmiş 5 litrelik ayçiçekyağı
10 litre zeytinyağı
Zeytinyağı ve tereyağı kullanıyorum ayçiçek sevmiyorum zaten
Bizim millet bir cins haa oldurler ac kaldılar hani paraniz yoktu araba araba yağ dolduruyor millet
Yağ yemeyin, yağa para harcamak kaybetmektir. Bırakın yağlar yiyeceklerden gelsin 👍 sağlıklı olanlardan.
Yağsız yemek nasıl olacak
@srvvr89 yağsız pilav oluyor, bakliyatların tümünü yağsız yapın ve et ile birlikte garnitür olarak tüketin. Ayda yılda bir değişiklik için normal yağlı yemekler yapılabilir. Sağlıklı bir yaşam için tavsiyemdir 👍 diyet programınızı oluşturun.
Teşekkürler tavsiye içinde bakliyatlar yağsız olmaz bence keşke olsa almazdık yağ ama kısıcaz bi şekilde bakalım
@srvvr89 yoo olur , ben fasulyeleri haşlama olarak tüketirim. Ve protein için et ile birlikte sebzeler ile birlikte çeşitlendiririm. 👍
Allah biz savasta değiliz yağ için birbirimize sjkarız
evde 5 kişi yaşıyoruz 9 litre yağ var sürü psikolojisine girip başkalarının hakkına girmedim en azından
Savaşla ne alakası var savaş olmadan önce de zam da zam getirdiler bu savaş tekrar zam yapmak için bir fırsat oldu
Bizim az kalmıştı babam almaya gitti bulamamış Ankara'da
Ulan İnsanlar ne derdin de senin Amacın ne @atakocak sk belanı defol surdan Elimde kalacab it
Varya ucunda para olsun bizim insanımız her şeyi yapar yazık.
2lt var stok falan yapmam bitince, alırız
Bizim 17 kg falan var şu an 😃
Az değilmi 17litre bence
iki teneke aldım bir yıl oldu daha biri bitmedi aw
Ya 1 lt ya da 1 lt den az yqgim var evde :)
1 tane 5 litrelik var
3 litre falan olması lazım
Babam dün üç koli birden almış.
Fısatcılık iş başında yine
Çok yok zeytinyağlı yaparız
Allahtan savas bizim ulkede degil
3 teneke zeytin yağı var, 5 litre de ayçiçek.
Gress yağıda sayılır mı
Yazık halimize lan yazık
Yarım litre civarı sıvı yağ. 8 lt zeytin yağı
Şu an bi 400 lt zeytin yağı vardır
5 litre var gram gram kullanıyoruz altın gibi
Stoklasan ne olur 60lara donduk Yazik
Evde en fazla 10 litre yağ vardır
Yaklaşık 50 litre var