
https://www.haberrating.net/bu-tarih-cok-onemli-diyerek-duyurdu-cubbeli-ahmet-hocadan-15-mart-uyarisi-8049

Geleceği yalnızca Allah bilir. Zaman her gün bela yağmıyor mu , bir günümüz şu dünyada huzurlu mu geçiyor. Her yerde savaş, küresel ısınmanın sebep olduğu doğal afetler, patlayan yanardağlar, depremler.
Günaydın vahiymi geldi acaba 😂 rüyasında bişi gördü napsin bekleyelim 15 Mart 'ta neler olucak🤗
Teşekkür ederim 🤗
Falcı ahmet hoca bari yatırım tuyosu versin zengin olalım.
Cevap
18Cevap
Nerede yazıyormuş acaba ya da daha doğrusu ona nereden bilgi gelmiş. Değerli filozof profesör doçent Ahmet Hocamız 👍
Allah hakkımızda hayırlı olanı nasip etsin. Amin...
15 değilde 20 Mart‘ta lazer randevusu var işte fjdjdj O beni birazcık tedirgin ediyor herhalde cübbeli Ahmet bunu hissetmiş jdjfjfj
hiçbir şey olmayacak bu şizofrenlere inanıp durmayın
Bu soytarı bir halt bildiğinden falan konuşmuyor. Atiyor işte tutarsa vahiy geldi falan der.
İstanbul'da olacağım, inş büyük İstanbul depremi olmaz😅
Ne yapalım qwe olacaksa madem herşeyin Allahtan geldiğini savunan değilmisiniz.
Sor bakalim cubbeli ahmet hocanıza 15 martta hayatta olacakmiş mı
Dikkat edin demiş kendisi ama neye dikkat edeceğimizi de söyleseymiş. Evden çıkmayalım bari :)
Deprem mi olacak acaba
Felaket tellalları işte başımıza bir şey gelmesi için belli bir tarih mi gerekiyor Allah bizi her daim kaza ve beladan korusun
Adnan Oktar da 22 şubata ta birşeyler olacak diyordu ama bişey olmadı
Adnan hoca 22 şubatta butun kediciklerii ... jsjsjs
yine oturduğu yerden atmış tutmuş..
ne yapalım kıyamet günü diye şirince ye mi yerleşelim..
zaten imamı Gazali de bu aya dikkat çekmiş Rabbim sonumuzu hayırlı eylesin inşallah
ben dairede çalışıyor olacağım bir aksilik çıkmazsa... zaten belamı buldum, bahar alerjisi, sinüzit, baş ağrısı... belki de Omicronum...
Yeni cennet terliğini satışa çıkaracaktır...
Bu saatten sonra her şey olabilir
Mayalar da 2012 diyordu😂
Vahiy mi geldi yoksa bişeyler mi biliyo?
Allah sonumuzu hayır etsin
Bu kendini ne zannediyor
Herkes bişey söylüyor
Evde oturup ecelimi beklicem.
İnşallah öyle bir şey olmaz
Ne olacağini söylememiş ki
Gizli sığınağa mı taşınalım abicim ne yapabilirim
Yara yedik
Çok çzr dilerm :(
yanmaz kefen satan adam değil mi bu itibar etmem
He buna fazla aldırmayın 3 yıl öncede 17 marta dikkat edin diyodu hic bisey olmadi
ALLAHtan başka kimse bilemez geleceği.
15 Mart doğum günüm aw ya.😕
Her gün önemlidir
Doğum günüme bak ya
Sus hocaa
Yandık desene
Hacı hocaların dedikleri benim için gereksiz
Hee cok bılıyo eskorttçu ahmet
Safer ayı mı ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?