Ruslar, protesto için Apple cihazlarını kırıyorlar! Trump'ı protesto etmek için turp ısıran amcalara benzemediler mi😂?

Şok oldum haberi okuyunca. Rusya'da bazı vatandaşlar Apple'ı protesto etmek için Apple ürünlerini kırıyorlar ve bunu sosyal medyada paylaşıyorlar. Ah be Ruslar bana gönderseydiniz keşke. :D bu tepki bana Trump'ı protesto etmek için turp ısıran amcaları hatırlattı.
Ruslar, protesto için Apple cihazlarını kırıyorlar! Trump'ı protesto etmek için turp ısıran amcalara benzemediler mi😂?
Cevapla