Şok oldum haberi okuyunca. Rusya'da bazı vatandaşlar Apple'ı protesto etmek için Apple ürünlerini kırıyorlar ve bunu sosyal medyada paylaşıyorlar. Ah be Ruslar bana gönderseydiniz keşke. :D bu tepki bana Trump'ı protesto etmek için turp ısıran amcaları hatırlattı.
Rusya'da bazı vatandaşların Apple'ı protesto etmek için Apple ürünlerini kırması sosyal medyada gündem oldu.
pic.twitter.com/SWSl4hQaQB— Bee Haber (@beehaber) March 2, 2022
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Amerikayı protesto etmek için kırıyorlar çünkü apple app storeyi rsuyadan çekti hiç bir uygulama çalışmıyor
Ruslar genelde öküzdür zaten ben baya bi rus tanıdım ukraynalılsr kibar adamlardı ruslar yolda dürtüp sigara istiyo
Aklıma bankadan kredi çekip bi kamyon kola alan ve o kolaların hepsini protesto amaçlı döküp evine icra gelen iflas eden adam geldi
Kanka bu olay bitince yine ilk olarak Apple ürünlerini alacak insanlar bunlar. Elektronik cihazın ne suçu vardı yav.
Bunu bir ara bizimkilerde yapmıştı. İyi demekki Dünyada ki tek canım biz değiliz.
Aynı başlarındaki ruh hastası gibiler işte, ayrıca ileri düzey mallık hareketi bunlar; zaten senin ülkene parası alınıp iteklenmiş, senin onları kırman sadece zarar. Ahmaklık böyle işte
En azından sadece bizim ülkemizde böyle şeylerin olmadığını öğrenmiş olduk 😀
Dolar yakarak Amerikayı dize getiren dayılara döndü iş :)
haha beter olsnlar. ee noldu hani çok güçlü ülkeydi. batının yaptırımlaryla ne hale geldiler.
Ruslarda en az türkler kadar delidir. Bu yaptırımlar onları daha çok birleştiricek.
bana da amerikayı bitirdik diye ıphone kıran dayılar da vardı njkn :D
Oleak jdjdjx
Aynen abdlilerde aldıkları votkalari dokuyorlardi her ülkede var böyle maaaaalllar
App sotry kapatmış ona protesto amacıyla yapılmış bir eylemdir
Apple in ne suçu var ukraynayı mı işgal etti yoksa?
Eminim etraf düzelince gidip tekrar iphone alacaklar ki protesto değilde bildiğin destek oluyorlar şu an. Apple kullanıcılarına sorsan bi sürü bahanesi vardır ve apple olmazsa olmaz
Benzemediler. Birinde bir mantık var az çok. Diğeri trump ile turp bağlantısı düz cahillik
İyi bari bunlardan tek bizde olmaması birazcıkta olsa içimi ferahlattı 😌
Cahil heryerde cahil..
Slaklar dünyanın her yerinde mevcut.
Bozuk apple'ı bende kırarım ki 😂
Turp ısırmak nedir yaaa? 😂
Cola döken amcalar = İphone kıran Ruslar 😄
sadece bizim ülkemiz de koyun yokmuş
Gavursun anladık da bari canım olma
Harika olmuş ya muhakkak bir araya getirmek lazım
Gayri safi milli hasilaya zarar nasıl verilir?
Gerçekten ilginç bir davranış
cola ve fanta dökmelerini bekliyorum..
Para var yeni bir tane alırlar gene
Dolar yaksalardi keske
Dolar yanmıyo
Hem "apple"
Elllma mi yiyelim amanakim
Cihazlara yazik ya
Trump adamın dibiydi
Öyle olmuş
Tek aptal biz değiliz
Puhahahshsh buna gülünur işte
Kırmak yerine bana verebilirler
Ahmaklar
Yenisini alırlar