Savaşlar bitmedi. Zaten her gün dünyanın bir çok yerinde hala savaş halinde olan ülkeler var. Bu insanlar neyi paylaşamıyor, bu dünya kimseye kalmadı ki, onlara kalsın. Dediğin gibi olan çocuklara ve masum insanlara oluyor.
Ukrayna’ya da kesin kucak açarız. Ülkemize herkes elini kolunu sallayarak giriyor mübarek. Neden çıktı bilmiyorum ama savaşlar beni üzüyor. Bir sürü insana zarar gelecek olması çok acı. Umarım uzun sürmez.
Sığınaklara girmeye başlamışlar. Her kış dünyada bir felaket haberi oluyor. Yeni dünya düzeni kuruluyor halen. Olan insanlara oluyor. Barış içinde yaşatmıyorlar