Gündem konusunda 475 cevap paylaştı. nato minsk anlaşmasına göre genişleyemecekti ama yıllarca 90lardan bu yana natoya üye yaotı ülkeleri ve gürcistandan ve ukrayna kırmızı çizgisi rusya bunu yıllarca söyledi ve 2008 de gürcistana mudahala ettiği gibi şimdi ukraynaya mudahala ediyor rusyanın egemenliğini koruma hakkı var ama asıl konu şu hala avrupa ve abd hayranı olanlar var abd yıllardır dünyayı işgal ediyor ve bugün şaka gibi rus işgaline karşı en büyük işgalci abd rusyayı işgalci olarak nitelendiriyor bu nasıl bir komedya nasıl bir trajikomik durum... ama bugün yunanistan bence en başta ibret almalı.. Türkiye içinde yaşayan abd ve avrupa hayranlarıda... sonuçta nasıl ortada bıraktığınını görüyoruz herzaman ki gibi... abd ye ve batıya güveninin sonu ukrayna gibi.. ırak gibi.. afganistan gibi olur.. kusura bakın veya bakmayın.. rusya haklı.. adamlar yıllardır dibimde nato ülkesi istemiyorm diyor ve egemenliğini koruma hakkını kullandığı gibi abd nin ve avrupanın peşine takılan ukraynada üzülerekte olsa hak ettiğini alıyor... ibret al ki ibret olma...
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gündem konusunda 780 cevap paylaştı. keşke savaş olmasa ve masumlar ölmese. ama basiretsiz liderler sayesınde her daim ezilen halk olmuştur. Rusya burada haklı. Abd karadenize girme çabasında , rusya bunu istemiyor. rusya natoya zamanında benim sınırlarıma gelinmeyecek diye anlaşma yaptı. adam ülkesinin tehdit altında olduğunu gördü. bu adam eski kgb ajanı, kişisel egoları, cep doldurma heveslisi bir adam değil. adam sadece ülkesine hizmet için yetiştirilmiş.ülkesinin tehdit altında olduğunu yurikoviç darbe ile düşürüldüğünde söyledi. klasik pentagon operasyonu desteği ile zelensky başa geçirildi. putin yine dile getirdi sınır güvenliğini. ukrayna dinlemedi, abd'den ve diğer devletlerden silah alımına devam etti. saldırı düşüncesi ile tomahawk füzeleri getirildi. rusya 8 yıldır her türlü stoğunu yaptı ve savaşa hazır bir ülke haline geldi. ukrayna yine abd'nin gazı ile rusya'ya dikilince olan oldu işte. inşallah savaş büyümeden biter. yoksa ucu bizede girecek bu gidişle.
50 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNe olacak , öncelikle ekonomimiz göçecek. Bir gecede 18 liradan dövizlerini bozdurup paralarını katlayan yandaşlar kur korumalı mevduat hesabıyla dolar tekrar patlayınca buradan da vuracak voleyi ve bunların paralarını hep bizler ödeyecez.
Tayyibin milleti kandırmak ve ekonomi iyiye gidiyor yalanlarını yutturmak için brl bağladığı rus ve ukraynalı turist turkiyeye gelmeyecek döviz girdisi olmayacak. Daha fazla satabilecek 2B orman arazisi kamu kurumu vs kalmadığı için daha fazla konabilecek vergi vs olmadığı için ucan kuşa bile borçlu hale getirilen bu ülkenin başka borç bulabilecek bir yeri kalmadığı için döviz kurları tutulamayacak akaryakıta gübreye elektriğe gıdaya aklınıza gelebilecek her şeye zam yağmurları başlayacak.
Ve büyük ihtimalle artık dayanacak gücü kalmayan halk hırsızbaşına karşı ayaklanacak vr ülke karışacak :(10 Yorumla
+1 yılBana kalırsa savaşta hak aranmaz en kötü şey bu. hakli olsa ne olacak insanlar öldükten sonra. ukrayna başkanı popülist yaklaşımlarda bulundu dayilandi bir bakıma bunu yapmamalıydi daha yumuşak tavırda olabilirdi. Rusya çok güçlü devlet çünkü küçük bir devlete boyun eğmez. boksör birine döverim seni demezsiniz. Amerika Avrupa yanımda olur sandı bu tavırda hiç iyi değildi hani neredeler şimdi yoklar. kiniyorlar sadece. ukrayna yem edildi ne için göreceğiz bilmiyorum düşüncem bu yönde. iki halkta aynı ırktan kardeşler kardeş kavgası bu. insallah birileri araya girer bu savaşı durdurur putinin dünya önünde büyük yanlışlar yapmasını beklemiyorum duam bu yönde. çok kızdı ama güçlü olan ezmemeli korumalı ve anlayış göstermeli
21 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Gündem konusunda 411 cevap paylaştı. Ukrayna haklı yıllardır çizilmiş haritaları ihlak edip duruyo rusya ukraynadaki rusların çok olmasından kaynaklı bide rus ana yasasında bi madde var herhangi bir rus vatandaşı başka bir ülkede tehlikeye girerse rusyanın orayı ihlak etme hakkı varmış ana yasasında ona güveniyo ama yanlış yapıyo 2022 yılında savaşan bir süpergüç hiç hayra alamet değil bu arada ekonomik olarak da bizi maf edicek bu hareketi
22 Yorumlarusya haklı...
ukrayna kendi kendine yasarken bu zmn a kadar rusya birsey yapti mi?
-hayır...
sen natoya girmeye calisirsan ;
rusyanin dusmani ve rusyayi yok etmek isteyen guce girmeye calisirsan ;
rusya da refleks olarak savasacaktir...11 Yorumlarusya 15ten fazla türk özerk cumhuriyeti üzerine kurulu. ve eski sovyet ülkelerini hala sömür sömür sömürüyor. Abhazyadan Karabağa Kırımdan Osetyaya her yere ne kadar zarar verdiğini de gördük çevre ülkelerinde. dolayıslya böyle aç ve sömürgen bir ülkeye hak vermek akıl karı değil.
51 Yorumla
+1 yılİnsanların öldüğü savaşta kimse haklı değildir
Ne yazikki Ukrayna ABD nin kışkırtması ile Rusya ya kafa tutmaya çalıştı ama Putin zaten kararını çoktan vermiş ona göre kendi her anlamda stoklarını yapmış körü körüne savaş girmiyor yani zaten ABD binde istediği buydu aslında sonuçlar ne mi olucak AB ve diğer ülkeler Rusya'ya yaptırım uyguluycak Rusya gazı 2000dolardan saticam o zaman diycek ülkeler alternatif aramaya basliycak bulamayınca uzlaşma yoluna gidilir ABD nin faiz arttırma kararı vardı kardeşim bu savaş zamanında ne faizi diycek artirmiycak (bu durum işine geliyor zaten o yüzden savaş kiskirtma çabaları vardı ) bu dönemde genel anlamda ülkeler için eflasyon oranları yükselir değerli metaller değerlenir misal altın gümüş gibi aynı zamanda petrol fiyatları uçar 1-2 güne zaten zamlar gelmeye başlar10 YorumlaKonusu sebebi ne olursa olsun bir savaşa bile sırf yorum olsun bakışı ile bakanlar esas onlara üzülüyorum kalbiniz yok sizin
Ne zaman empatiyi ögreneceksiniz49 Yorumla- +1 yıl
Bakış açıları dar olduğu için neyin ne olduğunu bilmiyorlar bize mülteci gelmesi demek ekonominin kötüye gideceğinin işareti resmen saniyolar ki ukranlar gelicek her şey güllük gülistanlık olucak hadi onu geçtim nihayetinde onlarda sen ben gibi insan şu an aynı durumu biz yasasak gibi düşünen yok ki yaşayamayacagimizinda garantisi yok sonuçta
- +1 yıl
Tabiki hanımefendi özgürsünüz bende fikrimde özgürüm. Haklı olabilir sitemin biz Müslüman bir ülkeyiz o yüzden aglaklık degil de vicdanlık bir durum söz konusu. Hiç bir çocuk ülkesini seçerek gelmiyor dünyaya ben çocuk ve aciz yaşlıların düştüğü her zor duruma üzülürüm çünkü insanım. Ne mutlu ki ağlayacak bir göz pınarım var. Herkes kalbinin ekmeğini yer rengine bulaşır. İyi günler
- +1 yıl
Tamam vicdanınızı kendi ülkenizde gösterebilirsiniz , mesela dolar kurundan aç kalan cocuklar, erken yasta evlendirilenler, yani fazla iyilikten de maraz doguyor ve bu bana bi tık enayilik gibi geliyor. Üzülecek o kadar cok sey var ki ülkemizde sıra Rusyaya gelemedi
- +1 yıl
Arkadaşım elbette bize zararı olucak bu savaşın zaten var ilkemizde açlık yoksulluk şimdi bununla bunu bütünleştiremem keşke olmasa evet ama bunu maddelersek zaten uzar yıllardır Suriye halkını besliyoruz. Bende isterim ki sadece çocuklar zarar görmesin ee annesi var kimsesiz çocugu nasıl mutlu edeyim. Ülkemizde zaten bir yerlerde yanlış giden şeyler var. Kişisel alğı olmasın lütfen amacımız kimsenin canı yanmasın 🙏
Rusya dünya deviyim derken ukrayna seni dinlemem ben özgür kendi irademle kararlar vermek istiyorum demiştir, rusya ukraynanın bu tutumunu ukalalık olarak algilamis gücünü kötüye kullanmıştır, rusyanın haklı olduğu taraf akraba ukraynanın düşmanlarıyla iş tutması ve rusyadan uzaklaşmaya çalışma çabası gibi
10 Yorumla
+1 yılBöyle haklı haksız ayırt etmek pek mümkün değil.
Rusya askerlerini neden Ukrayna sınırına mı ne topladı, bilemem. mantıklı bir sebep mi vardı bilinmiyor...
burada bakınca Ukrayna haklı gibi. Bilmediğimiz bir şeyler vardır mutlaka olay tam olarak lanse edilmiyor bence.
Türkiye'ye iyi bir pay düşmez bu durum her zaman bunu gösterdi.
İki taraf barışır yine bu ülkeye düşman olursa hiç şaşırmam. Bizde bu baht olduktan sonra.10 Yorumla
+1 yılAvrupa Rusya'yı Ukrayna'da yok saymanın bedelini ödüyor. Rusya'nın da haklı gerekçeleri var. Yanukoviç'i sokak olaylarını finanse ederek ve fitilleyerek desteklemeselerdi işler bu raddeye gelmeyecekti. En azından Yanukoviç'i seçim ile gitmesini sağlayabilirlerdi. 2014'te Rusya Soçi Kış Olimpiyatları'yla uğraşırken Avrupa ve Amerika Ukrayna'da Yanukoviç'i devirmek için diretti ve sonunda Rusya Kırım'ı ilhak etti.
10 Yorumla
+1 yılUkrayna NATO ve Amerika desteğini almadan Rusya ile baş edemez. Eğer Amerika Rusya'ya direkt kafa atarsa dolar yükselir ve biz batarız. Hukumetin ne yapacağı burada çok önemli. Eskilerinde dediği gibi filler tepisirken ilk ezilen karınca olur..
30 YorumlaPutin sonuçlarını bildiği bir oyuna e sonunu da kendisi biliyor. Sonuçlar rus ve abd için parlak olacak.
11 Yorumlasavaşta herkes kendi çıkarlarını düşünür. savaş çıkmasının sebebi ülkelerin kendi güvenliklerinin sıkıntıya girdiğinde çıkar. bu savaşta rusya haksız görünmekte ama oda kendi güvenliğini düşündüğü için buna başvurdu. bu savaş ABD AB ve RUSYA savaşıdır. UKRAYNA maşadır.
10 Yorumla
+1 yılUkrayna yanlis politakalariyla rusyanin eline isgal icin koz vermek dışında hicbir sucu yok... ilk firsatta saldiran yakan yikan putine de ukraynaya gazi verip ortada birakip sizin icin dua ediyoruz diyen amerikaninda cani cehenneme
20 Yorumla
+1 yılHiç takip etmiyorum kavganın nedeni ne? Merak ettim
21 Yorumla
+1 yıl
+1 yılKutuplarda kutup ayıları ayaklanıp birbirine savaş açsa yine bizim ülke etkilenir ortada kaldık resmen bir yan da nato bir yan da savunma sistemlerini aldığımız rusya diğer yan da siha iha sattığımız ukrayna her halükar da ekonomik olarak çökecez iyicez keşke çıkmasa..
00 Yorumla
+1 yılEzmeye çalışan kim ise o haksızdır... birileri bu çıkar çatışmasından yine para kazanacak ve halk yine ezilecek... bunun ucu bize de dokunacak sonuç olarak...
20 Yorumla
+1 yılsaldıran her zaman haklıdır diyemeyeceğim bu sefer..
çünkü rusların savaşa girmesi gerekmiyordu bence..11 Yorumla- Gündem konusunda 507 cevap paylaştı.
+1 yılRus ordusu 3 koldan ilerliyor. Sabaha karşı başkent Kiev düşecektir. Çin de karışıklıktan yararlanıp Tayvan'ı işgal etti. Abd de karşılık vermeye kalkarsa 3. dünya savaşının kıvılcımı ateşlenecektir.
10 Yorumla
+1 yılRUsya daha önce natoyu uyarmıştı sözleriyle eylemleriyle nato dinlemedi putini putinde bombanın pimini çekti savaşı başlattı 3. dünya savaşı mı geliyor bunu ilerleyen günlerde göreceğiz.
10 Yorumla- Gündem konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılsavasın haklısı olmaz
ancak
biz buyuk zarar gorecegiz bu kesin
ayrica
hukumete gene bahane savas cikti ekonomi bozuldu hikayeleri :)
yani en iyimser hali ile bile yandik.10 Yorumla
+1 yılSavaşta haklı haksız yoktur savaş başlı başına bir hatadır
40 Yorumla
+1 yılUkrayna Türkiye den yardim istedi. Zor bir süreç. Dünya ya etkisi olacağı kesin. Türkiyenin payına ne düşer gelecek gösterecek.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHiç kimse haklı degil. Benim anlamadığım neden her şeyde Türkiye etkileniyor
24 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBişi dicem ıraqtan da bişey alıyor muyuz
- +1 yıl
Iraktan da petrol alıyoruz. Dışardan almadığımız hiçbir şey yok ki.
Tabiki Rusya haklı aksini iddia eden zaten vatan hainidir ama yaptığı katliamdan dolayı şu an Ukraynanın yanındayız
10 YorumlaGündem konusunda 532 cevap paylaştı. Rusya'yı haklı buluyorum. Nato kafa nato mermer diye boşa denilmiyor. Güvendiği sığındığı nato hiçbir şey yapmıyor.
10 YorumlaSavaşmadan uzlaşma yolları illaki vardır neden hep savaş neden hep ölüm oluyor içinde her türlü şiddet içerikli savaşlara karşıyım.
10 YorumlaNaparsalar yapsınlar, bizim ülkemize gelmesin kimse de o yeter. Bıktık artık mültecilerden.
44 Yorumla
+1 yılSavaş kimin haklı olduğuna değil, kimin güçsüz olduğuna karar verir. -Bertrand Russell
20 Yorumla
+1 yılOrtada haksız olan ulke değil, bir kişi var o da bizim hırçın başkan Putin
20 Yorumla
+1 yılŞu devirde işgalin haklı bir yanı olmaz bana göre. Hele sivillerin yaşadığı topraklarda. Geçmiş olsun Ukrayna'ya.
10 Yorumla
+1 yılValla bence Ukrayna haklı ama bu kötü olayı şöyle hayal edip yorumlar sak keyifli ola bilir her savaşa giren ülke insanları bizim ülkemize mülteci olarak geliyor Suriyeli görmek ten sıkılmış bulunmaktayız gelsin mi Ukrayna li çıtır kızlar 😂😂
00 Yorumla
+1 yılRusya haksız. Topraklarına girmek için yoktan yere savaş başlattı. İpin ucunda biz de varız.
10 Yorumla
+1 yıl“Doğru savaş diye bir şey yoktur. Kimsenin diğer insanın hayatını alma hakkı yoktur.”
10 YorumlaRusya muhtemelen İngiltere yaptırımlarına dayanamayacak ve duracak
10 YorumlaYine birileri ortayı karıştırdı. Yazık olucak o kadar insan canından olucak
10 YorumlaSavaş haklıya haksıza bakmıyor malum, Ruslar yapıştırıp geçecek...
10 Yorumla
+1 yılmasumların öldüğü savaşta haklı yoktur
61 Yorumla
+1 yılUkrayna sivillerine ve soydaşlarımız Qırım Türklerine endişe ediyorum, Rus bir yere girdiyse istediğini almadan çıkmaz derler umarım masum insanların hayatına mal olmadan ve piyasaları oynatmadan daha fazla son bulur 🙏🏽
20 Yorumla
+1 yılRusya haksız bir ülkeye müdahale ediyor her türlü Rusya haksız ama savaş kimin haklı olduğunu değil kimin güçlü olduğunun gösterir
20 YorumlaSavaşın haklı tarafı net olarak Rusya'dır. Rusya aslında Avrupa ülkeleri için bir tehdit değil, ihtiyaçtır. Doğalgaz konusunda Avrupalılar onlara muhtaç fakat bakıldığı zaman Ukrayna ve diğer İskandinav ülkeleri NATO'ya girmeye çalışıyor. Hali hazırda tabii Rusya bunu görünce kendine kalkan yapıldığını fark etti ve Ukrayna'ya savaş açtı. Avrasyacı değilim fakat NATO ve Avrupa ülkelerinin iğrenç politikalarından tiksinen birisi olarak tez zamanda Rusya'nın kazanmasını diliyorum.
00 YorumlaGündem konusunda 3,8b cevap paylaştı. Rusya %100 haklı.
Emperyal devletlere uşaklık edip, Rusya'yı zor duruma sokmak isteyen Ukrayna hükümeti bunu hak etti. Rusya nevsi müdafa için bunu yapmak zorunda kaldı.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılUcunun bizim ülkeye dokunacağı belli olan bir savaş her konu da taraf tutmamalıyız AB ne kadar konunun içimdeyse biz de o kadar olmalıyız diyorum.
10 YorumlaHakli haksız ne la masum canlar ölüyor. ALLAH belâlarını versin.
20 YorumlaDünya siyasetinde bunlar hep planlı programlı
Kimse haklı değil. Birilerinin silah stoğu artmış eritmek istemiş.00 Yorumla- Gündem konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılUkrayna haklı Rusya gıcıklığına yapıyor tüm bunları.
10 Yorumla Savaşta haklı olmak diye bişi yoktur:(
31 Yorumla
+1 yılTabi ki Ukrayna. Live streem yapan bir kız bomba sesinden korkup ağladı. Masum insanlar ölüyor
10 Yorumla- Gündem konusunda 470 cevap paylaştı.
+1 yılUkrayna kim. Rusya şu anlık doğu bölgesine girdi. Karşılık görürse ülkenin tamamını işgal edecektir.
10 Yorumla
+1 yılHaberleri hiç izlemedim.
14 Yorumla- +1 yıl
Yapmamışım. Dünyadan haberim yokmuş.
- +1 yıl
Tabi Bayadır iyi haber duyamıyoruz.
+1 yılNeden savaşmak istiyorlar onu anlamadım ben
11 YorumlaRusya haklı, Rusya'nın Ukrayna üzerinden sınır güvenliği ihlal ediliyor. Adam bir nevi sınır güvenliğini sağlıyor.
10 Yorumla
+1 yılMasum insanların öldürüldüğü hiç bir savaşı haklı bulmuyorum.
22 Yorumla- +1 yıl
Komik. "Savaşı" haklı bulma ihtimalinizin olması çok ürkütücü.
- +1 yıl
Haklı buluyorum mu dedim? Bir daha oku istersen yorumunu.
- Gündem konusunda 362 cevap paylaştı.
+1 yılRusya haklı. Ve nedenini uzunn buradan yazmamam gidin araştırın mk
00 Yorumla Ukrayna yı destekliyorum ama onun da vardır illa ki hatası
10 Yorumla
+1 yılnatoya girmeye çalışan ukrayna batının ve abd nin gazına geldi rusya buna sessiz kalmaz natonun silahlarını ukraynada görmek istemez rusya natoyu tehlike olarak görüyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKim haklı bilmemde biz karşı çıkarız inşallah taş taş gacılar gelir de bir tek * bizim türk kozlarında olmadıgını anlar egoları söner belki.😊😊
00 YorumlaElin seyiyle gerdege giren ukrayna guvey degil gelin oldu
00 Yorumla
+1 yılTabiki Ukrayna, insanlık ölecek yine
10 YorumlaHaklıya bakmıyorum sonuca bakıyorum
10 YorumlaBiz kazançlı olaniliriz akıllıca oynarsak
10 Yorumla- Devamını Gör (30)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 