Brezilya 'da bi galerinin önünde sürekli duran köpek işe alındı ve köpek artık kartlı bi çalışan. Gerçekten insana ve hayvana değer veren ülkeler var. Biz hala yuvasını yıkayalım, bi kap maması varsa içine izmarit atalım.
Sokak köpeyi yanlızca kendi karnını doyuruyor sonuçta işe alan kişi olmasa da karnını doyuruyor ama bir ailesi olan kişi yi işe alsa kaç kişi sebeplenir mutlu olur kim bilir köpeğe herkes ekmek verir tüyleri var bişekide ısınır ama bir aileye herkes kendi derdine düşmüş cebin deki kadar varsın
Ben hayvana değer vermeyenlerin insana değer verdiğini düşünmüyorum kusura bakmayın. Aile önemli ordaki hassasiyet bambaşka... burada ki mesaj çok başka
Senin düşün Cen o buda benim saygı duyarım herkesin aklı var farklı düşünebilir aynı düşüncez diye şart yok ben sordun soruya göre yani başlığı okudum sadece gerisini okumadım bardağın dolu tarafından bakıyorsunuZ bide boş tarafından bakın ben daha geniş bakıyorum duruma başka şeyler de düşünün
Hayat kısa detaya takılı kalırsa insan zaman kaybı ilk gördüğün ne bakar soruyu daha farlı sorabilirdin. Önünü göremez kaçan balık büyük olur büyük düşün büyük olsun
Polemik mi seviyorsun anlamadım şu an cidden? Ben bu şekilde sormayı daha uygun buldum, soruyu değil detayı okumaktır zaten aslolan ama sizinle bunun tartışmasını yapmanın da şu an hiç gerekli olmadığı kanısına vardım.
Ozaman yazmaktan vaz geçinde işimize bakalım tam senin eşşeyin cıkcık pes oldumu kaleye alarak cvp yazıyorum suçlu oldum pardon diyeyim kusura bakma da olsun parmaklarınıza da sağlık diyeyim bahşiş olsun anlaşalım
Aslında çok ince düşünülmüş bir hareket fakat işin içine markalar girince samimiyetlerinden şüpheleniyorum. Köpeği viral reklam malzemesi olarak kullanıyorlar gibi geldi bana.