Bir sokak röportajında sarf ettiği "Laiklik elden gidiyor" sözleriyle ünlenen Süleyman Çakır, bu kez de gelen zamlara ilişkin yaptığı açıklamalarıyla gündeme oturdu. Sokakta mikrofon uzatılan Çakır, "Bedava mı yakacaktık? Elektrik bedava, doğal gaz bedava, su bedava,10 bin lira maaş… Telefonu beğenmeyiz, 2 bin lira maaşla çalışmayız... Önce adam olacağız, hükümet ne yapsın?" ifadelerini kullandı.
tamam zama alıştıkta maaşa gelen zam oranında olsa veya enflasyona ezilmesek. zaten durmadan zam gelirken elektriğe dw ywni tarife getirdiler 150 kw a kadar bi fiyat fazlası bi fiyat. şimdi aralıkta 200 gelen bu ay 400 gelecek doğalgaza da geldi mi bilmiyorum ama soğuk iller daha az ödeyecek sıcak iller daha fazla. zaten bide kayıp kaçak diye şirketlerin becerip alamadığı paraları da ödüyoruz. o kalemi de faturadan kaldırdılar ama hala ödüyoruz. maaş arttı da artıya mı geçtik daha da eksideyiz. keşke artıda kalsakta zam yapsınlar sorun değil...
Biatci *. zkalı o malum güruhu yansıtan çarpıcı bir örnektir bu şahıs. Bunlardan sitede de var. Daha dün hepsi ateşli fettullah taraftarıydi. Koltuk altında zaman gazeteleri hiç eksik olmazdı bunların. Evde de fetonun kanalını izlerlerdi. Burada da umumiyetle siyasi görüşlere gizli modda gelirler. Saklanma ihtiyacı duyarlar..
Dayı kendiyle çelişmiş eski konuşmasında. Hükümetin iyi yaptığı şeyleri ballandır ballandıra anlatıyordu şimdi kötü bir şey olunca bedava mı olacağdı diyor da o zaman o dönemki yetkililer ne yapsın onların suçu mu o kuyruklar diyebilir başkasıda
kişilere değil zihniyete karşıyım Tek tek bu gider diğeri gelir. bizim bu allahın belası zihniyeti aşmamız yok etmemiz lazım Yoksa * sene daha yerimizde sayarız #oymoyyok
Elektrik ve doğalgazı saray ödüyorsa sana veya milyarlar kazanıp refahın üst düzeydeyse bu şeytanla aynı fikirde olup bizlere abartıyor demeniz normal tabi
CHP kesiminin halka yaptığı zulümler de var o zaman Cehapeye de aynısını diyebilir miyiz? ya da ülkeyi kötü yöneten tüm partizanlara partizan diyorum çünkü partizanlıktır bu yaptığı ama siz de işin dozunu abartmayın. Yok şeytanmış yok bilmem neymiş diye. Tamam fanatiklik yapıyor da şeytanlık değil bi aşırı sevgi ile alakalı. Kalbini aşırı tayyip erdoğan sevgisi doldurduğu için gerçekleri göremiyor diye şeytan olmuyor aynı şey CHP kesiminde de var
Ben parti gözettim mi? Veya akp ile alakalı cümle geçti mi cevabımda? Niye cevap veremediğiniz her durumda Tayyip misali cehaaaaape de böyleydi diyorsunuz acaba? CHP’nin halka zulüm yaptıgı dönemleri bırak sen, ailen bile görmemiştir ki ben senden büyüğüm benim ailem bile görmemiş o kadar eski. Ama bunların yaptığını alenen şu genç yaşında görüp yaşıyorsun ama bu zihniyetinle görüyorum ki yaşasan da yaşamış saymıyorsun kendini. Kısa ve öz en ufacık şeyde siyasetin farklı kollarını katmayın ortaya burada CHP MHP konuşulmuyordu bu seviyesiz dayı konuşuluyor, aşırı olan her uç şeytandır ve bu adam şeytanın ta kendisi cahil cühela birisi ayrıca sana gelince de bir daha görüşlerime sakın atlama bu benim fikrim seni bağlamaz, bir daha yazarsan bu kadar da kibar olmam.
kafana göre millete şeytan deme yanlış yapıyor de ama sırf kinlendin diye şeytan diyemezsin kimseye. Şeytanın tanımı ne? İnsanları kötülüğe sevk etmesi değil mi adam burada sadece hükümeti savunuyor ne alakası var şeytan olmakla. İstediğim gibi yazarım adamı savunmuyorum senin söylediğin yanlışı ret ediyorum. Görüş kabul etmiyorsanız görüşlere kapatın sadece soru sahibiyle konuşun hem görüşlere açıyorsun hem yazma diyorsunuz tuhaf gerçekten. Bende hükümeti savunmadım burada ayrıca bende yanlışını söyledim de sizin gibi nefret kusmuyorum
Görüşe kapatmıyor oluşum senin gibilerin canının istediği gibi görüşlerime yazacak olmasını gerektirmiyor. Kin kusan yok bilmediğin yaşamadığın şeyler ile ilgili yorum yapacağına yaşadığımız şu an icin yorum yapmanı tavsiye ettim. Şimdi hiç ben hükümeti savunmadım deme birçok görüşünü ben alenen gördüm partizan olan biri varsa o sensin. burada alenen yanlış olduğundan sesin çıkmamıştır yemez cünkü tepki yersin. Ama ben senin hükümete olan sevgini gayet iyi gördüm sitede hiç endişe etme :) o yüzden zihniyetin zaten değişmez umarım birgün gerçekleri görecek kadar büyürsün