

https://www.hurriyet.com.tr/gundem/diyarbakirli-guven-arslan-diziyi-tekrar-tekrar-izledi-ogluna-ragnar-adini-verdi-41978551




O diziyi dikkatli izlediklerini zannetmiyorum. İlk bölümünde bunlar kaçırdıkları papazı yaptıkları sekse davet ediyorlar. Bana çok ghavatça geldi ama onun dışında gayet sürükleyici tavsiye ederim izleyin.
Bende balığıma verdim ragnar ismini 🤦♀️😅😅 viking aşkı bitmez
O degil de, fitograftaki adam cok yakisikli😍😍
Ragnar işte o dizinin yakışıklı karizmatik kahramanı 😂😂
@Sazimentt12 ayyyyy bilmiyordum ki😂😂
4. sezona kadar diziyi tavsiye ederim izle 4. den sonra ragnar ölüyor tadı kaciyo
@Sazimentt12 ah cocuklar tv yi bana biraksa😕
Halin kalırsa onlar uyuyunca artik😅🤦♀️
@Sazimentt12 aynen oyle valla😂😂
Cevap
12Cevap
Elimde olsa ülkede ne kadar Yahudi ve Arap isimleri varsa hepsini yasaklar değiştirdim.. Hele Musa adını duyuca iyice çileden çıkıyorum..
Haha bebeğin bakışına bak :D çok saçma çocuğuma bu kötülüğü yapmam
Yani arkadaş ortamında olmaz bu isim
şaşırmadığım bir durum bu ülkede kendi cocuğuna kurtlar vadisi izleyip polat alemdar ismi veren bile var çocuğuna :)
Vampir edward ismi vericem ben de umarm kocam vampirlere karşı olmaz
Eskiden takvimlerde de yazardı bu. Erkek olursa rangar kız olursa hangar
Bu ne isim guzel bi isim kuyun muhammed koyun ya da yusuf
Çocuğun muhtemel ilk cümlesi ; Who wants to be King
The witcher karakterinin adını çok havalı duruyor adam
Gaffur ismi daha güzel 🧐
Öyle isimler vermezdim
Yabancı bir savaşçının ismini koymam evladıma...
Tuhaf :D Ben ender ismini koyardım ya
millet kafayı yemiş yeminle
Daha neler göreceğiz kısmının bolluğu bitmiyor...
Conan.. gençler bilmez.
Atilla tabii ki. daha büyük savaşçı mı var?
Celaleddin Harzemşah'tan Celaleddin koyardım. 😊
Tabiki maksimus derdim
Kara Murat ya da memati
Süleymannnnnnn
Namı diğer sarıların sülo 😂
thor olabilir
Ali verirdim
Hiç düşünmedim
Yazık ya çocuğa koydukları isime bak
Bokcan koysunlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?