Nihat Doğan, "Müslümanların sabrını sınıyorlar!" dedi. Sizin sabrınızı kim sınıyor?

Fox kanalına RTÜK tarafından satanizm soruşturması açılması gündemdeki yerini koruyor. Al Sana Haber programında yorumculuk yapan Nihat Doğan, RTÜK tarafından inceleme başlatılan 'Maske Kimsin Sen?' programı hakkında söylediği ''Müslümanların sabrını sınıyorlar!'' sözleriyle dikkat çekti. Bunlar şeytanın sembolleri, şeytana karşı çıkın, buna müslüman mahallesinde salyangoz satmak denir, şeytana geçit yok diyerek Fox televizyon kanalına tepki gösterdi.
Nihat Doğan, Müslümanların sabrını sınıyorlar! dedi. Sizin sabrınızı kim sınıyor?
https://www.mynet.com/nihat-dogan-dan-sasirtan-maske-kimsin-sen-cikisi-sov-diye-seytanin-reklamini-mi-yapacaksiniz-380732-mymagazin
Nihat Doğan, "Müslümanların sabrını sınıyorlar!" dedi. Sizin sabrınızı kim sınıyor?
Cevapla