Ambalajlara depozito sistemi geldi. Almanya'daki gurbetçiler gibi ek gelir elde etmek için şişe toplar mısın?

Merhaba!
Yeni yıl ile birlikte Türkiye'de kağıt, plastik, cam ve metal kullanılarak üretilen ambalajlarda depozito sistemi hayata geçti. Ambalajlar markete iade edildiğinde ücreti geri alınacak. Her yıl 1 milyon ton ilave atığın oluşmasının önüne geçmeyi hedefleyen uygulama bugün itibarıyla başladı.
Uygulamaya daha önceden geçilmeliydi ama zararın neresinden dönersek kardır.
İçecek plastik ambalajları için (boyutlarına göre), 1,43₺ ile 5,80₺ arasında geri ödeme alacak.
İçecek metal ambalajlar için (boyutlarına göre), 1,48₺ ile 5,80₺ arasında geri ödeme alacak.
İçecek cam ambalajlar için (boyutlarına göre), 1,48₺ ile 14,80₺ arasında geri ödeme alacak.
Ambalajlara depozito sistemi geldi. Almanyadaki gurbetçiler gibi ek gelir elde etmek için şişe toplar mısın?
Ambalajlara depozito sistemi geldi. Almanya'daki gurbetçiler gibi ek gelir elde etmek için şişe toplar mısın?
Cevapla