Öğrencilerin kavgasını ayırmaya çalışan öğretmene hapis cezası isteniyor. Ne düşünüyorsunuz?

Trabzon Bedri Rahmi İlkokulu öğretmenlerinden A. K. hakkında, iki öğrencisini yaraladığı iddiasıyla dava açıldı.
Öğretmen A. K. hakkında iki kez 8 aydan 2 yıla kadar hapis cezası istendi. Ayrıca belli hakları kullanmaktan yoksun bırakılması da talep edildi.
Öğrencilerin kavgasını ayırmaya çalışan öğretmene hapis cezası isteniyor. Ne düşünüyorsunuz?
Edinilen bilgiye göre, 17 Eylül Cuma günü bayrak töreni sırasında 4. sınıf öğrencileri A. B. ile Ö. K. arasında kavga çıktı. Kavgayı ayırmak isteyen öğretmen A. K., öğrencileri kolundan tutarak itti. Bu sırada Ö. K. dengesini kaybederek yere düştü. Okuldaki törenin ardından evlerine giden öğrenciler, yaşanan olayı anlatınca aileleri öğretmen A. K.’dan şikayetçi oldu.

  • Şikayetin ardından inceleme başlatan savcı, ailelerin iddialarının yanı sıra okulun güvenlik kamerası kayıtları ile birlikte hastaneden alınan doktor raporlarını da inceledi.
  • Öğretmenin de ifadesine başvuran savcı, öğretmen A. K. hakkında iddianame hazırladı. Öğretmen A. K. hakkında iki kez 8 aydan 2 yıla kadar hapis cezası istendi. Ayrıca belli hakları kullanmaktan yoksun bırakılması da talep edildi. Öğretmen A. K., 6 Asliye Ceza Mahkemesinde hakim karşısına çıkacak...
  • Haberin ayrıntılarını Buradan okuyabilirsiniz. https://www.gunebakis.com.tr/m/trabzon/ogrencilerini-yaralamis-h118439.html
#çarliabinizsoruyor #Trabzon #öğrencikavgası #öğretmenehapiscezasi
Öğrencilerin kavgasını ayırmaya çalışan öğretmene hapis cezası isteniyor. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla