Diyanet, camilerde bulunan tabelaların değişilmesi yoluna gidiyor. Halen beyaz zemine lacivert renkli olan tabelaları, kırmızı-beyaz renge dönüşürken yeni tabelalarda T. C. yazısı da kaldırılıyor. Değişikliğin maliyetini ise cami cemaati tarafından karşılayacak.
Diyanet, camilerden T.C. ibaresini kaldırıyor. Ne düşünüyorsunuz?
TC vergileri ile dönen bir diyanet işleri varsa bağımsız gibi hareket etmesi mantıklı değil. Normalde diyanet işleri diye bir şey olmamalı. Ama din inanç özgürlüğü diye namaz kılan kılmayan camiye gitmeyen herkesten para kesiliyor ve çok yüksek bütçeler harcanıyor. Sonuçta ben kendi arkadaşlarımla 100-150 kişilik bir din kursam kimse para vermez para toplayıp kendi ibadethanemi bile yapamam belki. Bu açıdan bakıldığında mantıklı gelmiyor. Aynı şekilde cemevlerinin vs ibadethane sayılmaması vs. Demek ki din ve inanç özgürlüğü yok!
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
T. C İbaresine karşı Değilim Ülkemizin Simgesi ama Eğlenceler bayağı kısıtlanmasi gerekiyor artık açık giyinmek Yasaklanmali bunu devlet bilemez ama bilinirse Evlenmeden Cinsel İlişkiye girmek yasak edilmeli Haram ne varsa yasak edilmeli islama güzel ahlaka baskın olmalı çünkü toplum çok ahlaksız Özgürlük Özgürlük dünyaya rahatlık için gelmedik kulluk Allah'a ibadet için geldik farkındaysaniz laik olmak yarari yok ateşe götürür Ben İslam'ın yayılmasını istiyorum
Ne linç be yemedi Tabi dimi TC ibaresi kaldırılmasına bende tepkiliyim böyle saçmalık olmaz Türkiye burası tc yazması gerek benim karşı olduğum kızdığım insanların İslami önemsemiyor olması
Yaa ahlaki değer felan diyorsun dm ni açsak 50 tane kıza yürümüşsündür. Böyle Allah kitap felsefesi yapan adamların gerçekte abaza ve * düşkünü olduğu asla inkar edilemez
Ya sanane ya bi insan müslüman bile olsa işlediği günahlar onu ilgilendirir. O günah işliyorsa senin sevabından bişey eksilmez beyinsiz insan. Evet bu arada ben inanmıyorum sadece herkes istediği gibi yaşama , inanma hakkına sahip. Kimse kimsenin Allah'ı değil burada.
Yav ne anlatıyorsun hala , ne konuşuyorsun ya? İyi akşamlar diyorum insan gibi sohbeti bitirmeye çalışıyorum gelmişsin elimde olsan tekme tokat gebertirim diyorsun :D seni tek yumrukla o çok istediğin cennetine yollarım bak kes sesini artık
Anladım sen Laftan Anlamıyorsun neyse Devam et sen bu kafayla Görürsun kendi elinle sonunu karart hadi işine Gerçi senin işin de bi halta benzemez rezil herif umarim senin gibiler soyu biter
Malın teki bu Geriz zekali Tövbe Tövbe Bak bu demenin şakası olmaz dinden çıkarsın Herşeyin yaratan Alemlerin Sahibine nasıl yok dersin bu nefesi sana kim verdi bu gözleri nimetleri kim verdi Allah istese yok bile edebilir Bak mal mal konuşma tövbe et
Farkinfahun bende bu yüzden umursamıyorum konuşmaya devam etsin bu dediğini görür elbet tövbe tövbe Elimde olsa gebertirim bunu da Yüce Allah'ı inkar etmek nasıl adiliktir
Senin Zekanda Gerçekten Problem var normal değilsin sen Lan mal Tövbe Tövbe Sen farkındaysan herhangi canlıdan bahsetmiyor sun yüce Allah dan bahsediyorsun Ya bi git işine elimi kana bulama
Ulan şu camilerde herseye para toplanıyor caminin şunu yok muftulerin şusu yok diye diye ama bir camide görmedim ki şu okulun şusu yok öğrencilerinin şusu yok onlar için para toplayalım diyeni yani diyanete o tc ibaresi fazlaydı zaten onlarda istemiyorlar madem iyi olmuş ne diim
Dindar, müslüman birisi olarak başa gelsem diyaneti kapatırım. Doluluğu %50 altında olan camileri tadilatla evsizlere barınak, aş evi yaparım. Artan fazla büyük camileri de başıboş hayvanlara barınak yaparım.
Sahip oldugu kurslar ve yurtlar kücük cocuklara yapilan tecavüz yuvalarini dönüsmüs. Icinde büyük oranda yolsuzluk dönüyor. Kendisi Türklüge ve devlete düsman.
2023'de iktidar degistiginde Diyanet kapatilmali. Dünyanin hic bir gelismis medeni devletinde din adamlarin maaslari devlet vergileri tarafindan ödenmez.
Bu Millet cok Müslümansa Imamlarin maaslari cemaatin bagislarindan ödensin.
Vatikan, resmî adıyla Vatikan Şehir Devleti, İtalya'nın Roma şehrinde bulunan, Hristiyanlık dininin Katolik mezhebinin yönetim merkezi olan bağımsız devlet. Ki dediğin gibi özerk olsa bile devlet başkanı olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
Valla ne haliniz varsa görün 😂 ben kanada alberta eyaletine gidiyorum😎 bi otelde masörlük yapacağım. bahşişler hariç saatlik 17 kanada doları + kalacak oda + yemek su elektrik ne varsa karşılıyorlar! Kısacası 2 günlük maaşım kadar maaşla 1 ay geçinmeye çalışacaksınız Allah kolaylık versin size 😶
Gereksiz bir konu bence de. Türkiye de olduğunu herkes biliyor TC yazmak anlamsız. Adres tarif ederken Türkiye Cumhuriyeti ve müftülüğün söylüyoruz ya çok zaten. Kullanılmayan ve gerek duyulmayan ibareler kaldırılmalı. Türkiye de olduğunu herkes biliyor, Türkiye de cumhuriyet olduğunuda herkes biliyor sözle söylemiyoruz bunları zaten durması anlamsız bence de. Tc ve müftülük yazısı kaldırılmalı sadece ismi yazmalı.
T. cumhuriyeti tabeladan silinse ne olacakki camiler ibadet yerleridir bizler için çok önemidir diyanet başkanı Siyaset yapmasın görevini kötüye kullanmasın verilen işini yapsın diyanet siyasi yükselme yeri değildir?
Türkiye, Laik, Çağdaş bir Ülke ama ne yazık ki Osmanlının Modernleşmiş Haline çevirmeye çalışıyorlar Ülkemizi. Tek adam sistemiyle ilk adımı yıllar önce attılar ve arkasından sayısız şeyler geldi Allah sonumuzu Hayır etsin
ateist ve deistlerin çoğalacagını. neyse az kaldı gidecekler. vakit hesap vakti olacak. adamların tümü Türk düşmanı. bizim akp li mal seçmenimiz de bunu anlasa iyi olucak ama olsun. bunlara rağmen indireceğiz.
Bende muhalifim ama zaten tc topraklarındasın her yere tc yazmanın anlamı ne direkt oranın adını koy mantıklı olan bu yani. Tabela tc olmayınca cumhuriyeti kaldırmış mı oluyor
Diyanetin bir kez daha ne kadar rezil bir oluşum olduğunun kanıtıdır. Kendilerinden o kadar nefret ettirdiler ki, yeni hükümet kurulsa yok olmasını istediğim ilk bunlar.
ee ne var bunda. Türkiyediki bi camide Almanya d, yanet işleri başkanlığı yazacak hali yok ya. Böyle yazınca sen anlamıyormusun o caminin Türkiyeye ait olduğunu?
Türkiye Cumhuriyeti, bu ülkenin resmi ismi ve rejimidir. Siyasetle bi alakası yoktur.
Madem devleti ve halkın rejimini istemiyorlar camide, derhal vakıflar kapatılsın, halk da imamlara maaş vermesin. Kendi halinde takılsın camiler. Milletin sırtından geçinmeyi de bıraksınlar