Bu zamlar ne olacak neden kimse ayaklanmıyor hala? Nedir bu halimiz zam mı var yutuyoruz herşeyi yutuyoruz yokmu bi ses ya?

Neden kendimize yediriyoruz bu durumu bu zamları yapanlar saysan 500ü geçmez biz 80 milyonu aşkın insan şaşırdık mı ya herşeye boyun eğiyoruz nereye kadar Allah için görmüyomusunuz batırıp çıkardılar ülkeyi biz buna göz mü yumalım çürüyüp gidelim mi yiyecek bi kuru ekmeğe hasret mi kalalım nedir yani? Bu yapılan zamlar yasal değil. Şikayet edin şikayetçi olun.
Bu zamlar ne olacak neden kimse ayaklanmıyor hala? Nedir bu halimiz zam mı var yutuyoruz herşeyi yutuyoruz yokmu bi ses ya?
Cevapla