İstanbul, İzmir ve Ankara’da insanlar doların ve euronun ani yükselişini protesto ediyor haberiniz var mı?

#Hükümetİstifa #ErkenSeçim #HemenSeçim şeklinde protesto ediyorlar. Haberiniz var mı? İnşallah kitlesel gruplaşmalar, savaşlar falan olmaz. İnşallah art niyetli kimseler geçmişteki gibi halkın arasına girip de provokasyon yapmaz. İnsanlar zarar görmesin. Ne protesto edenler ne de polis kimse zarar görmesin. Bir an önce seçimler olsun ve s1kt1r olup gitsinler be. Bıktık artık.
İstanbul, İzmir ve Ankara’da insanlar doların ve euronun ani yükselişini protesto ediyor haberiniz var mı?
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
https://www.instagram.com/reel/CWoafKvlzqs/?utm_medium=copy_link
Güncellemeler
+1 yıl
TL'nin kaybettiği değerin yarısı kadarını euro, dolar kaybetseydi Almanya'da, Fransa'da, ABD'de iç savaş çıkar, halk ortalığı yakıp yağmalardı. Ne kadar zengin lüks arabası varsa parçalarlardı. Sarı Yeleklileri gördük. ABD'yi gördük. Polis otosunun üstüne sıchan vardı. Ne iphonelar, apple tvler, ipadler, macler yağmalandı. Bizimkiler çok bile sustu. Halk yine sakin tek yaptıkları tencere çalıp slogan atmak.
İstanbul, İzmir ve Ankara’da insanlar doların ve euronun ani yükselişini protesto ediyor haberiniz var mı?
Cevapla