Ekrem İmamoğlundan memnun musunuz , hani her şey çok güzel olacaktı?

Ekrem imamoğlu için her şey çok güzel olacak dediniz. Adam İstanbul'un içine etti resmen. Pandemide otobüs ve metro seferlerini azalttı tasarruf yapacaz diye , millet tıklım tıkış gidip geldi bu virüste, milletin canıyla tasarruf mu olur? Otobüsler eskiden 10 15 dakikada gelirdi benim şimdi 2 saat otobüs beklediğim yerler var. Otobüslerin bakımını ak partili firmadan alıp chp li firmaya verdi onlar da bakımı iyi yapmadı, otobüsler hep yolda kalıyor millet itiyor, bütün otobüsler arıza yapıyor yolda kalıyor. Yürüyen merdivenleri de tasarruf için durdurdular yaşılısı hastası sürünüyor. Sağlık çalışanlarına ulaşım ücretsiz olsun diye meclis karar aldı, ekrem veto etti uygulamadı tasarruf yapacakmış. Yollardaki dikey yeşil bahçeleri söktüler tasarruf için, çıplak duvarlara boya yaptılar çirkinlik diz boyu. Pandemide tiyatrolar kapalı olduğu için çalışmayan tiyatrocuların maaşlarını ödememiş ekrem. Aç mı kalsın o insanlar? Ayrıca 10 kasımda Pınar Ayhan adlı chp li konuşmacıya Atatürk konulu konuşması için 320 bin TL ödenmiş belediye tarafından ve dekontlar faturalar basında paylaşıldı belediyeden çıt çıkmadı. Ölü taklidi yaptılar. Kuzguncuk esnafı araçlar sahilde hep bir tarafa park edilmesin manzara kesilmesin hep karşı tarafın esnafı kazanıyor demişler, bir gün o tarafa bir gün bu tarafa araçlar park etsin biz de manzara görelim biz de müşteri kazanalım demişler ama ekrem söz verip yapmamış. Niye acaba? Herkes manzarasına dokunulmayan esnafın belediyeye rüşvet verdiğini konuşuyor. Dezenfektanı 20 kat pahalıya chp li şirketten almış belediye. Birsürü işçi ve memur almışlar gereksiz yere. İşparkı hdp lilere vermişler hep kar gösteren işpark şu an zarar gösteriyor. İflas ettirdiler resmen. Boğazı temizleyen arıtma tesisini ak parti taraftarı şirket diye sözleşmeyi iptal edip temel atmama töreni yaptılar, sonra boğaz hep müsilaj oldu , haliç bok kokmaya başladı. Resmen içine etti istanbulun. Evet her şey çok güzel oldu. Bu kabus ne zaman bitecek?
Ekrem İmamoğlundan memnun musunuz , hani her şey çok güzel olacaktı?
Cevapla