

#gündüzüngüneşisoruyor
#kizlarsoruyor
Güncellemeler
+1 yıl
An itibariyle sorum Çok süper soru seçilmiştir


Bu kişilerin bir kısmı bunu yaşam felsefesi haline getirdiği için böyle yaşıyor büyük bir kısmı ise crystal med bağımlısı hükümet med bağımlılarına mortgage desteği vermiyor. Devlet bu desteği vermediği için kiralık evde tutamıyorlar. Hiç bir ev sahibi evini bir madde bağımlısına kiraya vermek istemiyor. Toplum tarafından dışlanma durumu söz konusu
ABD'nın sosyal bir devlet olmamasından kaynaklı ülke çok sayıda şirket tarafından yönetildiği için Kapitalizmın en radikal yaşandığı yer ABD paran varsa ülke cennet yoksa cehennem olur
Yani Almanya, Norveç gibi ülkeler sosyal bir devlet oldukları için mi paran yoksa bile rahat ediyorsun
Sosyal devletlerde refah daha yüksek olduğu için asgari maaşla bile tatmin edici bir hayat sürebilsekte Kapitalist devletlerde (ABD) para herşeyi belirliyor
Yani ABD, biraz bizim Türkiye gibi öyle mi?
Evet bizde Kapitalist devlet statüsüne daha yakınız. Sınıflar arası ciddi bir uçurum var ülkede bu da refahı olumsuz etkiliyor
Aslında ABD'de de refah söz konusu değil ama sözde dünyanın en büyük ekonomisi biz iyicene kapitalist olduk bence en yaşanılacak ülkeler İsveç, Norveç, Almanya, Yeni Zelanda falan
hz Alinin 1400 yıl evvel haber verdiği başında ishakogullarının olacagı , 50 parçadan oluşan amerik diyarının sokaklarında şeytan bolca cirit attıgı için.
Başında İsrail var yani
ben demiyorum 1400 yıl evvel abd nin kurulacagını , 50 parçadan oluşacagını ve başında israiloguullarıının olacagını bir eserinde haber veren Hz Ali diyor.. araştır görürsün.
yahudiler her fitnenin temelindedir. yalanlarla tüm dünyanın altınını toplayıp karşılıksız bastıklaarı kagıtlara çeviren ve düya milletlerini faizle sömüren onlardan başkası değil.
şu an 7 milyar insan 100-200 tane satanist yahudi aileyi besliyor. toplam aka paranın %90 dan fazlası bu ailelere akıp geri kalanı 7 milyara bölüşülüyor. Durum çok vahim.
Siyoistlerin kitabına bak yahudi olmayanın malı canı yahudinin gasp edilmiş hakkı der. Diğer milletleri goyim olarak görürler yani kullanılması gereken bir hayvan. müslümanlar da uyusun , onların kagıt para sistmleriyle alışverişlerie devam ederek prim yaptırmaay devam etsinler bunlara. Piyasada her harcadıgın 1 tl bil olsa onların sermayedarlarına akar. Tayyip boş naralar atıyor her ülkede onların ulus şirketleri ekonomiyi kontrol ediyor. ABD tamamen fason bir devlet, arkasında siyonistler var. israil halkını da vaadedilmiş topraklarla kadırıp peşlerinden sürüklüyorlar. Daha eler neler var antarktika ötesinde çok büyük kıtalar var gizliyorlar. amiral brid hikayesini dinle. İbrahim hakkı hz lerinin 1700 lerde yazdıgı marifetname eserinde geçen kaf daglarıyla ilgili bölümleri oku. Miraç hadisesinde geçenleri araştır.
Tabi ki Abi Yahudiler hep fitne fesattılar tarih boyunca böyleydiler ben İlahiyat mezunuyum Dinler Tarihinde Yahudileri baya işledik
Müslüman olmadığı için.
Nasıl yani abi biraz konuyu açabilir misin?
Komşusu açken tok yatan konusu, bizde olsa en azından bişeyler yapılırdı. Covid ortaya çıkınca ülkelerin ne kadar iki yüzlü olduklarını gördük. Süper güç dediğimiz ABD insanların cesetlerini toplu gömüyordu, bi ortadoğu ülkesinde olsa adı vahşet olurdu. Avrupa ülkelerinde hakeza durum aynıydı.
Kısaca müslüman ülkesinde her şey edebine göre yapılıyor, Hristiyanlarda kepazelik diz boyu..
Abi söylediğin kelimesi kelimesine doğru harfi harfine doğru evet Covid salgınında meşhur ABD'nin sağlık sisteminin berbatlığını da gördük İngiltere'nin berbat ekonomisini de
Yani bu ülkeler üstünüz diye sadece algı çıkarıyorlar yoksa öyle bir şey yok
Cevap
7Cevap
Usta gayet doğal bence resmi nufus 400 milyon civarı daha kaçakları sayarsak 450 olur türkiyede bile 90 milyonda binlerce evsiz insan vardır
Ya reis! Türkiye'nin ekonomisinin bir kere berbat olduğu besbelli ancak Dünyanın en büyük ekonomisi olan ABD'de bu durumun olması çok ama çok tuhaf
Şöyle bir şey var kapitalist sistemin anası İngilizlerse babası abddir onlar bile isyan ediyor ilk 10 daki kişinin serveti 100 milyon kişiye bedel diye belki daha fazladır hiç bir ülke cennet değil ama bence insanların elinde olan bir şey evsiz kalma kalmama burdan bile giden türkler orada işe girebiliyorsa onlar demek bu hayatı istiyorlar vede büyük ihtimalle bağımlı hepsi o yüzden de işe alınmazlar
Olabilir evet ama hepsi de bağımlı değildir mesela geçen yıl 2020'de pandemide 17 yaşındaki bir genç sıf tedavi edilecek hastane parası olmadığı için koronavirüsten dolayı hayatını kaybetti
Bence yüzde 70 kendi istediğinden büyük ihtimalle devlet yardım yapıyor geri kalan da yaşlılar dır burada ben 11 12 saat çalışmaya alıştım 3500 için orada günde 12 saat çalıssan 17 dolardan çok güzel geçinirsin hayatını yaşarsın ama burada anca evsizlerden bi tık üstün oluyoruz
Buranın da ekonomisi inanılmaz kötü an itibariyle dolar 9.46 oldu bence en iyi ülkeler İsveç, Norveç, Almanya, Yeni Zelanda
Evet kardeşim
Bence de bu hükümet çok başarısız ve bu hükümetin acilen inmesi lazım
Neden bu hükümet değişmez sence
Nasıl iç savaşı göze alıyorlar?
Adamlar askeriyeyi 15 Temmuz tiyatrosunda sonra full adamlarını yerleştirdiler keza polis de full apk yandaşı ilkokul mezunu bekçileri saymıyorum bile yargı bunların elinde yaş üyeleri artık sivillerden seçiliyor yani kendi adamları sonumuz irandan beter olacak yaz bi kenara seçimle gideceklerini düşünenin aklını s.. eyim
Bence de 15 Temmuz bir tiyatroydu her şeyleri adamlar ellerine aldılar ve bence de sonumuz iç savaş Suriye gibi olacağız 😭😭😭
Orada her şey vergiye tabi. Vergi vermek için çalışmak şart ve pek çok kişi çalışmayı tercih etmiyor.
Niye tercih etmiyorlar o zaman
Dilenerek yaşamak harika bir şey onlar için.
İnsanlarla devleti bir tutabileceğin bir ülke değil orası
Nasıl yani
Devlet zengin çünkü halk değil
Yani Amerikada halk zengin değil mi
Yani bizim ülke gibi
Bizde fakiri de çok fakiri de çok fakir yani
Bu ülkede yaşanmaz abi açık ve net
Vallah bunu ben hiç anlamış değilim
Ben de anlamadım kardeşim
vergi kacıranlar, cocuk sapıkları, agır suclular ve düzelmeye meyilli olmayanları toplum dışına itip fişliyorlar.. yani evsizlerin cok büyük coğunluğu adi suclulardan oluşuyor..
fakirlik her yerde var ve ayrıca Türkiyenin ekonomisi iyi
Türkiye'nin ekonomisi iyi mi?
1 dolar 9.5 tlye dayanmış 1 euro 10 TL'yi geçiyor her şey zamlı 1 litre benzin 7.9 tl olmuş sen Türkiye'nin ekonomisi iyi diyorsun
abd zengin çünkü
Sorumu anlamadın galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?