

- Hollanda - 6,4
- İsviçre - 6,3
- Avusturya - 6
- Portekiz - 6
- İspanya - 5,7
Siz ülkemizin yol kalitesi anlamında nasıl buluyorsunuz?


Vayy Bee Yolun Güzelliğine Bakar Mısınız 😊 Adamlar Gerçekten Çalışanlar İşte böyle Yapıyor en Güzel Halde Bizim Türkiye ye Gelecek Olursam da Şimdi Çoğu kötü yollara sahip Diyemem Genelleme yapmak Yanlış olur çünkü Türkiye de de Gerçekten Emeği Hakkıyla Çalışan Çok Güzel Yol Yapanlar Var Onlara Gerçekten Helal Olsun 😊👏🏻 Ama Şu da var ki Maalesef Türkiye de Sokaklar Bazı yerler gerçekten Aşırı berbat oluyor Bozuk çukurlu Yok Bilerekten Yapmayanlarin Yolu onların ak kafasını sk Ya Arkadaş araba geçiyor dimi ordan Şimdiki Araçlar eski toros gibi mi Sanki Süspansiyon Amortisörler Daha hassas Oluyor Bizim Araç olduğu için çok daha iyi anlıyorum Opel Vectra C Kasa var bizde araba Maşallah Çok Güzel Yolda yağ gibi akıyor Ama bozuk yola girince amortisör pat küt vuruyor Neden o Geri zeka Belediye yüzünden yolları adam gibi doğru düzgün yapmıyor afedersiniz arabanın amortisör süspansiyon sk Tembellik çok kötü bir şey gerçekten keşke herkes çalışkan olsa
Ümraniye karabekir minibüsüne binen hamile kadınlar çocuklarını düşürüyor kısır kalan bile var hatta iş çıkış saatine denk yelen bir kız yolcunun bekaretini kaybettiğini bile duydum yani adam insan değil patates taşıyor sanki yollar zaten mars yüzeyi gibi adam bir asfalt atıyor 1 hafta sonra yemen internet için kazıyolar iski geliyo kazıyo igdaş geliyo kazıyo sonra yeni asfalt atılana kadsr tadilat yok lan madem kazıcaksınız asfalt atılmadan önce kazsanıza bu belediye işlerine hiç aklım ermiyo sadece şehirler arası otoyollar güzel
Simdi Millet araba almaya sonra o arabaya mazot koymaya sonrada bu yoldan gecmeye ücret parasini buldu mu cözdü isi.
Bunlardan önce ama bir ekmek almaya parayi bulsa... Ondan önce calismak icin iste bulsa tam olacak.
Yollar yaptık diyenler nerde ve bu saçma görseli kim hazırladı. Ömründe italyanın almanyanın yollarını gördün mü? Bi daha bu ortadoğu ülkesine gelmezsin bile. 5 puanı şu listede hayatta alamaz tr
Güzel saçmalamışlar
Cevap
10Cevap
Yol ve hastane konusunda benim Türkiyeye kesinlikle bir lafım yok, bunların yapılmasına vesile olan herkese ve her şeye teşekkür ederim.
Belcikaya bak 4,4 ama surekli yol tamiri yapiyor artistler o kadar tamire en yuksek puani almalari lazimdi😒 biktikkk yaa. Hollandanin yollari cidden cok guzel😍
En kaliteli diye övündügümuz sey bu ama en kalitesizidir bu da eminim 😂
Türkiye de belli yerler iyi onun dışında çoğu yerler kötü. Çoğu aracın fabrika çıkışlı lastiği Türkiye yollarına uymuyor değiştirmek zorunda kalıyoruz.
Tabiki kaliteli yollar var ama yapılan kmlerce yola rağmen halen yaygın bir otoyol ağımız yok
Bir de Refah kalitesi bakımından ülkeleri sırala. Yolu ne yapayım ben.
Bir ülkenin yolları ne kadar iyise ülkenin itibarı da o derece yüksek olur. Yol önemli.
Daha da güzel olacak inşallah
gitgide düzeldiğini düşünüyorum..
Isviçre kalbimdesin be
Türkiye'nin yolları güzel
Avrupa bizi koskonoyor 😂😂😂
Reisin yolu hak yolu olm öyle demeyin
bu kalite neye göre ölçülmüş acba sağlamlık mı
Kaliteli insanların olduğu yollar da kaliteli
Yollar güzel
hollanda dümdüz zaten yolların iyi olması normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?