Memurlara Hükümet kanadının daha önce vermis olduğu 2022 ilk altı ay için %5 ikinci altı ay için ise %6, 2023 yılı için ise ilk altı ay %6 ikinci altı ay için ise %6 teklif sunulmuştu, gördükki bugünkü açıklanan rakamlarda ise pek bir degisiklik yoktu. Hükûmet kanadinin yeni teklifi ise 2022 ilk altı ay için %5 ikinci altı ay için ise %7, 2023 yılı için ise ilk altı ay %8 ikinci altı ay icin ise %6 teklif verdiğini görüyoruz bunun yanı sıra dikkat çekici bir konu daha var sendika üyesi memurların toplu sözleşme ikramiyelerinin 400 tl'ye çıkarıldığı görünüyor ve bu da kanımca sendikalar kedilerini kurtarmaya çalışmışlar çünkü boyle bir teklife imza atmalarının sonucunda kendileride biliyorki çok fazla üye kaybetme korkusu yaşadıkları aşikar olmalı ki; Bu şekilde de bir kazanç elde ettiklerini düşünüyorlar. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Memur Maaş Zammı Toplu Sözleşme
Sendika resmen kendini pazarlamış. 400 TL üç ayda bir sendika üyelerine verilecek, aslinda 400 bile verilmeyecek, çünkü sendika üyelerinin maaşlarından her ay 50 TL kesiliyor. Bu da 3 ayda 250 TL verilecek anlamına geliyor. Ayrıca, bu her ay kesilen 50 TL 6 ayda bir artacak.
Burada masalardan her ay kesilen 50 TL de, sendikanın cebine giriyor. Sendika bu üç ayda bir yapılacak 400 TL lik zammı kabul ederek, hem üyelerini tutmayı, hem de yeni üye kazanmayı amaçladı. Çünkü, ne kadar çok üye, o kadar çok para 😄
Sendika temsilcisi hükümetin ilk teklifi olan %5+%6 ya meydanlara çıktı, bunu kabul etmemiz mümkün değil dedi...%5+%7 yi kabul etti😄
Evet bence hak kazandik zannederken uye olmayanlari da sendikaya cekmek icin ve istifalar olmasin hem kendilerini korumus oldular hemde bakin biz istedik aldik olayina getirdiler.
Memura zam demek hazı olun herseye zam geliyor yolda yakındır demek 😂 Her zamanki gibi kaşıkla verip kepçeyle geri alacaklar... hersey ortada , yani düşüncem değil bu olacakları söylüyorum