Kardeşler! Ümmeti müslimin. Neden Afganistan'a gitmiyorsunuz. Tam istediğiniz adamlar geldiler ya la
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Afganistanda şeriat mı var ki gidelim ordaki şeriat isteyenler keçıyor
Şeriatçı değilim ama müslümanım şeriatı seviyorum günümüz için en iyi yönetim biçimi laikliktir
Nasıl bir karmaşa içindesin sen
şeriatı savunan kadınlar orada 1 gün geçirsin koşarak dönerler. belki o zaman islamın bu olduğuna ikna olurlar.
Orda şeriat mı var cahil
Gerçek Şeriatta bunlar yok
1-Kadınlara peçe zorunluluğu yok 2-Camiye gitme zorunluluğu yok
3-Sakal bırakmayana ya da kesene zindan cezası da yok
4-Kadınlar dışarı tek çıkarsa dayak cezası da yok
5-Kadınlar okuyamaz diye bir şey de yok
6-Eşi olan kadını cariye olarak almak da yasak
7-İslamı reddedene ölüm diye bir ceza da yok ( Peygamber efendimiz döneminde onlarla beraber yahudiler de yaşıyordu yine keza osmanlıda onlara zarar verilmiyordu hatta osmanlı bir yere cami yaparken oraya bir kilise bir de sinegog yapıyordu bunlar bir hristiyan görseler direkt doğrarlar )
8-Sarık sarma mecburiyeti de yok
9-Müzik dinleme yasağı da yok ( sapıkça olanlar ve küfürlü olanlar hariç )
10-Namaz surelerini bilmeyenlere kırbaç cezası da yok
Şeriat isteyen halk şeriattan kaçmıyor azcık beyninizi çalıştırsanız şu mantığı kurarsınız adamların şeriatı getirdiği falan yok maddelerin %95'inin şeriatla alakası yok , yoksa adamlar niye uçaklara tırmanıp uçaktan düşsünler taliban onları yakaladımı hepsini vatan haini diye öldürücek şeriat diye kendi işlerine geleni yazmışlar o insanların kaçma sebebi de o zaten
Aynı şekilde işid de öyle adamlar 12 kişinin kafasını kesmiş sebebi de ne biliyor musun sigara içmeleriymiş yine keza peygamber efendimiz döneminde içki içenler de vardı osmanlıda da vardı ama zarar verilmiyordu suriyede de gerçek şeriat uygulanmadı geçen bir arakdaşa suriyeli anlatmış namaz vakti dışarda olduğu için 10 kırbaç yemiş zaten yabancı basın bile bunları anlatırken aşırı şeriatçı diye anlatır ve yazar sadece şeriatçı diye yazmaz ancak sizin gibi islamofobikler böyle yapar
Ben sizin amacınızı biliyorum gerçi islamı kötü ve cani bir din gibi gösterip insanları dinlerinden soğutmak zaten taliban ve işidin destekçisi de sizin gibiler onlar o kadar silahı kimden aldı da 300 bin kişinin eline verdi sanıyosun
@Sswwww55 IŞİD ve benzeri örgütler İslam hukukunu bilmiyor. Adamlar Suriye'nin Malula kasabasında manastırları talan ettiler, İsa figürü olan fresklere zarar verdiler. Rahibeleri kaçırıp tecavüz ettiler. Oysa İslam hukukuna göre savaş olduğunda din adamlarına dokunulmaz, ibadethanelere zarar verilmez. IŞİD ve benzeri örgütler neo-Selefi örgütlerdir. Soruyu soran arkadaş sanırım Türkiye'de Taliban'ı destekleyen kişiler için neden Afganistan'a gitmek istemiyorlar diye sormuş olmalı. Zira Afganistan'daki Taliban'ı destekleyen epeyce yorum gördüm sosyal medyada.
Vay helal olsun sana ilk defa objektif bir inançsız gördüm bu sana yazdığımı başka insnçsızlara da yazdım birisi bunların hepsinin kuranda olduğunu söyledi hatta birisi de sakal bırakmak sünnettir sünnet de zorunludur dedi
@Sswwww55 Ortadoğu'ya neo-Selefi ve Şii şeriatının olduğu iki güç hüküm sahibi. Şeriatın gerçeği veya sahtesi beni ilgilendirmiyor. Benim için devletin değil kişinin dini olmalı ama insanların özellikle IŞİD'in varlığı ve diğer yandan da siyasal İslamcılığın ülkede dizginleri elinde tutması nedeniyle dinle ilgili sahip oldukları imaj epeyce sarsıldı. Yani 1990'ları düşününce böylesi hiç yoktu. Bugün bir gazeteci İslam hala kendi Ortaçağ'ını aşamadı demişti, doğru. İslam'ı ise benim görüşüm, ancak tarihselcilik anlayışı kurtarabilir.
Allah sana hidayet etsin kardeşim hep böyle objektif ol ve sorgulamaya devam et 🤲
@Sswwww55 Eyvallah
@Sswwww55 bana şeriatın doğru uygulandığı bir yer göster de nerede uygulanıyor görelim
Şeriatın foğru uygulandığı yer olmaması şeriatın yanlıď olduğunu mu gösterir ben zaten yazımda da belirtmiştim hiçbir yerde doğru uygulanmadığını türkiyeye gelse türkiyede de aynı şekilde olur ahir zamanda şeriatın gelmesi sadece fitne çıkartır yarın türkiyey şeriat geliceği söylense ilk ben karşı çıkarım
Yok kankam giderler mi bu şeriatçılar yaşadıkları ülkenin içinden geçerler sonra kendileri ilk kaçan taraf olurlar.
Gerçek Şeriatta bunlar yok
1-Kadınlara peçe zorunluluğu yok 2-Camiye gitme zorunluluğu yok
3-Sakal bırakmayana ya da kesene zindan cezası da yok
4-Kadınlar dışarı tek çıkarsa dayak cezası da yok
5-Kadınlar okuyamaz diye bir şey de yok
6-Eşi olan kadını cariye olarak almak da yasak
7-İslamı reddedene ölüm diye bir ceza da yok ( Peygamber efendimiz döneminde onlarla beraber yahudiler de yaşıyordu yine keza osmanlıda onlara zarar verilmiyordu hatta osmanlı bir yere cami yaparken oraya bir kilise bir de sinegog yapıyordu bunlar bir hristiyan görseler direkt doğrarlar )
8-Sarık sarma mecburiyeti de yok
9-Müzik dinleme yasağı da yok ( sapıkça olanlar ve küfürlü olanlar hariç )
10-Namaz surelerini bilmeyenlere kırbaç cezası da yok
Şeriat isteyen halk şeriattan kaçmıyor azcık beyninizi çalıştırsanız şu mantığı kurarsınız adamların şeriatı getirdiği falan yok maddelerin %95'inin şeriatla alakası yok , yoksa adamlar niye uçaklara tırmanıp uçaktan düşsünler taliban onları yakaladımı hepsini vatan haini diye öldürücek şeriat diye kendi işlerine geleni yazmışlar o insanların kaçma sebebi de o zaten
Aynı şekilde işid de öyle adamlar 12 kişinin kafasını kesmiş sebebi de ne biliyor musun sigara içmeleriymiş yine keza peygamber efendimiz döneminde içki içenler de vardı osmanlıda da vardı ama zarar verilmiyordu suriyede de gerçek şeriat uygulanmadı geçen bir arakdaşa suriyeli anlatmış namaz vakti dışarda olduğu için 10 kırbaç yemiş zaten yabancı basın bile bunları anlatırken aşırı şeriatçı diye anlatır ve yazar sadece şeriatçı diye yazmaz ancak sizin gibi islamofobikler böyle yapar
Ben sizin amacınızı biliyorum gerçi islamı kötü ve cani bir din gibi gösterip insanları dinlerinden soğutmak zaten taliban ve işidin destekçisi de sizin gibiler onlar o kadar silahı kimden aldı da 300 bin kişinin eline verdi sanıyosun
@Sswwww55 Bugün türkiye de şeriat ilan edilse afganistandan farkın kalmayacağını mı sanıyorsun awk bana onlarca maddeyi boş boş sıralamışsın, sen daha yıllardır demoktratik düzende bile yönetilemiyorsun tek adam ülkenin anasını ağlatıyor şeriat gelse ne olur fikir yürütebiliyorsundur diye düşünüyorum İstediğin kadar şu yok bu yok diye ağla günümüz toplumlarına kıyasla şeriat oldukça kısıtlayıcı bir yönetim biçimi.
Ayrıca kötü göstermek gibi bir amacım yok bence zaten kötü bir din gören görüyordur zaten.
Bre akılsız ben şeriat gelsin mi dedim ben sadece talibanın şeriatının gerçek olmadığını söyledim tabi siz tek gözlü olduğunuz ve kendiniz bir şeye programladığınız için bunu anlamıyorsunuz laiklik türkiyenin başına gelmiş en güzel şeydir yarın şeriatın geliceğini söyleseler ilk ben itiraz ederim boş yapma cehalet kokuyorsun
Neye göre gerçek değil awk, siz müslümanlar bir kitabı hepiniz farklı okuyup farklı yaşıyor farklı anlıyorsunuz onlara göre de gerçek şeriat bu?
Lan hiç sıgara içtiler diye katliam yapılır mı
Sakalı yok diye 5 yıl hapise atılır mı
@Sswwww55 Onlarda böyle anlamış demek ki kitaplarını
peygamber efendimiz döneminde içki içenler de vardı osmanlıda da vardı ama zarar verilmiyordu suriyede de gerçek şeriat uygulanmadı geçen bir arakdaşa suriyeli anlatmış namaz vakti dışarda olduğu için 10 kırbaç yemiş zaten yabancı basın bile bunları anlatırken aşırı şeriatçı diye anlatır ve yazar sadece şeriatçı diye yazmaz ancak sizin gibi islamofobikler böyle yapar
Bazen size acırdım biliyor musun seni gördükten sonra içimde gram acıma kalmadı ateşiniz bol olsun
@Sswwww55 Kanka ben tarih öğrencisiyim islam tarihi de görüyorum hepsini biliyorum okuyorum zaten de ister kabul et ister etme gerçek bu yönde mesela onlara göre de senin islam anlayışın yanlış. Ayrıca islamafobiye değinirsek fobik olmam çok doğal şu an bile islamcı denen kitle insanların özgürlüklerine nasıl saldırıyor bu adamlarda güç bulunsa neler neler yaparlar düşünmesi zor değil, bana gerçek şeriat islam bu değil deme hiç uygulanan bunlar
@Sswwww55 Sen şeriat bu değil desende şeriatı temsil eden insanları kendin görüyorsundur türkiye de bile bu insanlar çok büyük tehlike
Dini insanlardan mı öğreniyorsun altta bir arkadaş ne güzel objektif bir şekilde cevap verdi o da inançsızdı demek ki inançsızın da zekisi ve şereflisi olmalı
Adamın yazdığı cevaba bak bir de seninkine bak
IŞİD ve benzeri örgütler İslam hukukunu bilmiyor. Adamlar Suriye'nin Malula kasabasında manastırları talan ettiler, İsa figürü olan fresklere zarar verdiler. Rahibeleri kaçırıp tecavüz ettiler. Oysa İslam hukukuna göre savaş olduğunda din adamlarına dokunulmaz, ibadethanelere zarar verilmez. IŞİD ve benzeri örgütler neo-Selefi örgütlerdir. Soruyu soran arkadaş sanırım Türkiye'de Taliban'ı destekleyen kişiler için neden Afganistan'a gitmek istemiyorlar diye sormuş olmalı. Zira Afganistan'daki Taliban'ı destekleyen epeyce yorum gördüm sosyal medyada.
@Sswwww55 Bak anlaşamadığımız nokta şu, ben burada dine veya şeriata saldırmıyorum bunu temsil eden insanlara saldırıyorum ve görüyorsun sende o insanları
Demin senin gibi biri de şey dedi bunların hepsi aynen kuranda yazıyor sakal bırakmak da sünnet , sünnet de zorunludur yazdı
O insanları biliyorum tabi allah onların cezalarını versim fakat sen onlar üzerinden islamı yanlış bir din gibi göstermeye çalışıyorsun fakat onların şeriatıyla bizimkinin alakası yok arkadaş ne güzel objektif bir şekilde cevap verdi
@Sswwww55 @Sswwww55 Başkasının yazdıkları beni bağlamaz benim kendi şahsımın dine inanmama sebebi tamamen farklı nedenler insanlar değil istersen onları da ayrıca tartışırım hiç fark etmez ayrıca islamı yanlış göstermeye çalışan bir görüşte paylaşmadım iftira atmamalısın. Tekrar altını çizeyim benim bahsettiğim şey "islam veya şeriatın yanlış olduğunu baskılamak değil" bu şeriatı temsil eden tehlikeli insanların olması ve bunlarda gerçek islam benim ki diye gezmesi.
Peki sana şunu sorucam neden onlar gerçek islam da iyi müslümanlar gerçej islam değil
@Sswwww55 Ben islama inanmıyorum ki bana bu sorman yanlış bunu benim size sormam lazım sen neden şeriatı ve islamı böyle anlıyorsun diğerleri neden farklı anlıyor, sen neden gerçeği bu diyorsun onlar neden hayır gerçeği bu diyor. Bana kalırsa elbette sen daha iyi bir müslümansın ama eline güç geçiren örgütlenen devletin her yerinde kanser hücresi gibi yayılan tarikatlar da müslüman ve bu adamlar benim gibi insanların hobilerini zevklerini ve yaşamını tehdit eden insanlar buna karşın zaten islamafobik olmam çok doğal.
Tarikat meselesine katılıyorum soruma soruyla cevap vererek soruma cevap vermedin demek ki islamı biliyorsun ki hangisinin gerçek islam ya da hangisinin kötü islam olduğunu seçiyorsun yani sana bunu sormam yanlış değil yanlış olması için senin hangisi gerçek islam bilmiyorum ki demen gerekirdi peki ben gerçek şeriatı nerden biliyorum şeriat bir tanedir ve bu batısından doğusuna farklılık göstermez ayetler ve hadisler doğrultusunda belirlenir ve ben talibanın şeriatına baktığımda gördüm ki bunların %95'i islamda yok üstte yazmıştım yav bir insanın kafası sigara içti diye kesilir mi ya azcık mantıklı ol hangi din bunu söyler ben sana örnek de verdim dedim ki peygamber efendimiz döneminde bile içki içen namaz kılmayan müslümanlar vardı fakat onlara zarar verilmiyordu diye dedim bu allahla kul arasındadır fakat onlar ne yapıyor namaz kılmayanı bırak camiye gelmeyenin kafasını kesiyorlar içkiyi bırak sigara içenin kafasını kesiyorlar keza cariye meslesi keza sakal meselesi bunu sen de biliyorsundur ki sakal islamda sünnettir ister yaparsın ister yapmazsın bu adamlar sakal bırakmayanlara 5 yıl hapis cezası veriyorlar kendilerinden olmayanları ve onların dediklerini kabul etmeyenleri de öldürüyorlar önceki yazıda da söylemiştim peygamber efendimiz döneminde yahudilerle iç içeydiler fakat zarar verilmiyordu yine önümüzde osmanlı var beraber yaşıyorlar ama bunlar bir hristiyan yakalasalar lime lime ederler biz şeriatı ayetlere ve hadislere göre belirliyoruz onlarsa kafalarına göre belirliyorlar peki neden böyle yapıyorlar diye sorarsan da itaat istiyorlar cariye istiyorlar ya da onlara silahları veren güç islamı kötü göstermek için bunları yaptırıyor talibanın 300 bin askeri var onlar bu silahları arabaları nerden buldu sanıyorsun yine aynı şekilde işid de öyle bu adamlar onlarca bombayı silahı nerden aldılar? Siyonist destekli olduklarını düşünüyorum şahsen
@Sswwww55 Çok uzun yazmışsın hepsine cevap vermem için tek tek yazman lazım ki kaliteli bir tartışma olsun. Ayetler değişiklik göstermez demişsin örneğin hayır gösteriyor mesela bir ayeti farklı farklı yorumlayan bir sürü ilahiyatçı var bu bir. Ben hangisinin iyi veya kötü islam olduğunu seçmiyorum bunu öncesinde de belirttim inanmama sebebim insanlardan bağımsız diye bu iki. Soruna soruyla cevap vermem gayet doğal çünkü sen bana neden dine inanmıyorsun diye sormadın "neden onlar gerçek islam da iyi müslümanlar gerçek islam değil " diye sordun ki buna cevap vermemem gayet doğal çünkü ben müslüman değilim buna karşın siz neden hepiniz farklı anlayıp hepsi gerçek benimki diyorsunuz dedim ve üstüne senin islam anlayışın daha iyi dedim çünkü ben buradan bakınca islamı herkesin farkı farklı anladığını düşünüyorum ki öyle de ayrıca buna karşıt bir yanıt alamadım bana hâlâ eski dönemlerden örnekler veriyorsun anlaşamıyoruz galiba.
Eğer işıdın talibanın neden silah desteği falan aldığı konusunu konuşacaksak uzar gider farkındaysan ben ondan bağımsız konuşuyorum ama istersen tartışabiliriz de tek tek sorman kaydıyla
Kardeşim islamı bilmeden neye göre hangisinin gerçek islam olduğunu seçiyorsun demek ki birisi senin işine geliyor
Şeriat kanunları nettir ayet tefsiriyle karıştırma bunu kimse hırsızın elinin kesilmesini ayağı kesmek olarak yorumlamaz ya da recm cezasını farklı bir şey olarak yorumlama tek doğrular vardı zaten dediğim gibi bunu sadece sizin gibi islamofobikler kabul etmiyor amerika basını bile takibanı anlatırken aşırı şeriatçı diye anlatıyor şeriatçı demiyor
Mantıken düşün sen sigara içmenin cezasını tecavüzle zinayla bir tutarmısın
Bak hâlâ anlamıyorsun beni, ben sana islamı bilmiyorum demiyorum dine inanmama sebebim insanlar değil diyorum farklı nedenler diyorum bunu diyorum çünkü benimde bildiğim şeyler olduğu için dimi. Ben iyiyi veya kötüyü de seçmiyorum sen ne kadar kendi inandığını doğru bulsan da başka inananlar da senden daha farklı düşünüp daha farklı inanıyorlar bunu seçen ben değilim siz oluyorsunuz ben sadece radikal islamcılara kıyasla senin gibi düşünenler daha iyi diyorum islamı bilip bilmemekle ilgisi yok bunun. Ayrıca şeriatla ayeti tesfirle karıştıran ben değilim sen kendin demişsin "ayetler aynıdır değişik yorumlanmaz diye" bende hayır yorumlanıyor dedim, ayetlerin yorumlandığı gibi şeriatı da farklı yorumlayanlar var istediğin kadar kabul etme bunu, dağılmış bir inancı herkes farklı yorumluyorsa o şey net değildir benim düşüncem bu yönde çok teşekkürler daha fazla tartışmayalım çünkü aynı pencereden bakamıyoruz.
Ya da sakal bırakmanın apaçık sünnet olduğunu biliyoruz isteyen yapar isteyen yapmaz yapan sevap kazanır yapmayan da bir şey kaybetmez siz hiç bir sünneti yapmadı diye 5 yıl hapis verir misiniz
Bence de artık tartışmalıyım çünkü siz de onların şeriatının islam şeriatıyla alakası olmadığını biliyorsunuz kabul etmeme sebebiniz farklı
@Sswwww55 Kankam sen bana hâlâ anlattığım şeyden çok uzakta bağımsız cevaplar veriyorsun. Ben o ceza mantıklı bu ceza mantıksız gibisinden şeylerden bahsetmiyorum bile. En başından beri tek bahsettiğim şey senin inandığının farklısını yorumlayan radikallerin tehlikeli olduğu ben bunlardan birini de seçmiyorum o iyi bu kötü diye, sadece radikallik beni tehdit ettiğinden insan doğası gereği ona karşı daha fazla söz söylüyorum
(Kur’anı kendi görüşüne göre tefsir eden kâfir olur.) [M. Rabbani]
Al hadis bak ne diyor kuranı kendi görüşüne göre tefsir eden kafir olur diyor ve onlar da kafir oldular
@Sswwww55 Eee bu adama cevap olarak farklı şeyler söyleyen din alimleri de var onlarda ben böyle anladım diyor. Mesela örnek veriyorum bir tanesi kuran test edilemez derken abdülaziz bayındır diye bir ilahiyatçı kuran test edilmelidir ona göre inanılmalıdır diyebiliyor o da ayetlerden ve hadislerden örnek veriyor.
Bu tartışma bitmez boşver
Abdülaziz bayındır dediğin adamın islamla alakası yok bir kere o hadisleri bile reddeder
Bu adama cevap olaraka dediğin adam hz. Muhammed
Abdülaziz bayındır da zaten hadisleri kabul etmiyor
Gitmeye cesaretleri var mı? Anca buradan konuşurlar 😅
rahatları bozulcak