23 yaşında hayatının baharında bi gencim.. eskiden kışları hava kararıkken gittiğim fotoğraf çektiğim sokaklara şimdi gidemiyorum.. güneş batarken eve geliyorum gelirken önüme arkama bakıyorum cebimde çakı taşıyorum
1 ay sonra üniversitem açılacak hergün kütüphaneye gidicem ama gitmekten vazgeçtim
Kız arkadaşlarımda üniversiteyi donduracaklar bu halde dışarı çıkamazlarmış öldürülmek tecavüze uğramak istemiyorlar bende istemiyorum
18 yaşımdan beri Apartiye oy verdim referandumda evet dedim cumhurbaşkanımıza hayranım ama bizi koruyamıyor
Kendisine sesimi duyurmak yalvarmak istiyorum
Ben işsiz kalmaya kabulum maddi zorluk çekmeye kabulum ama lütfen canımızı koruyun tek bi canım kaldı ona da sebep olmayın
Akp ilçe binasında çalışan arkadaşlar varsa konuşmak istiyorum
1 ay sonra üniversitem açılacak hergün kütüphaneye gidicem ama gitmekten vazgeçtim
Kız arkadaşlarımda üniversiteyi donduracaklar bu halde dışarı çıkamazlarmış öldürülmek tecavüze uğramak istemiyorlar bende istemiyorum
18 yaşımdan beri Apartiye oy verdim referandumda evet dedim cumhurbaşkanımıza hayranım ama bizi koruyamıyor
Kendisine sesimi duyurmak yalvarmak istiyorum
Ben işsiz kalmaya kabulum maddi zorluk çekmeye kabulum ama lütfen canımızı koruyun tek bi canım kaldı ona da sebep olmayın
Akp ilçe binasında çalışan arkadaşlar varsa konuşmak istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Aramızda ak partiye oy veren arkadaşların düşünceleri nedif hiç korkmuyorlar mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer