Cumhurbaşkanımıza sesimi duyurmak istiyorum nasıl duyururum?

23 yaşında hayatının baharında bi gencim.. eskiden kışları hava kararıkken gittiğim fotoğraf çektiğim sokaklara şimdi gidemiyorum.. güneş batarken eve geliyorum gelirken önüme arkama bakıyorum cebimde çakı taşıyorum
1 ay sonra üniversitem açılacak hergün kütüphaneye gidicem ama gitmekten vazgeçtim
Kız arkadaşlarımda üniversiteyi donduracaklar bu halde dışarı çıkamazlarmış öldürülmek tecavüze uğramak istemiyorlar bende istemiyorum
18 yaşımdan beri Apartiye oy verdim referandumda evet dedim cumhurbaşkanımıza hayranım ama bizi koruyamıyor
Kendisine sesimi duyurmak yalvarmak istiyorum
Ben işsiz kalmaya kabulum maddi zorluk çekmeye kabulum ama lütfen canımızı koruyun tek bi canım kaldı ona da sebep olmayın

Akp ilçe binasında çalışan arkadaşlar varsa konuşmak istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Aramızda ak partiye oy veren arkadaşların düşünceleri nedif hiç korkmuyorlar mı?
Cumhurbaşkanımıza sesimi duyurmak istiyorum nasıl duyururum?
Cevapla