
SON DAKİKA: Ümitcan Uygun ‘kasten öldürme’ suçundan Sulh Ceza Hakimliğine sevk edildi.— Pusholder (@pusholder) August 6, 2021

SON DAKİKA: Ümitcan Uygun ‘kasten öldürme’ suçundan Sulh Ceza Hakimliğine sevk edildi.— Pusholder (@pusholder) August 6, 2021
Bari müebbet verin de acımız hafiflesin yazık günah kul hakkıdır hakim olmak demek kul hakkı yemek demek bu ülkede. Ayrıca iyi hal indirimi kadar saçma sapan bişi duymadım hayatımda ya. Vergi borcu mu arkadaş bu iyi hal ne adam suçlu suçu da cinayetse ona iyi hal değil kötü hal artırımı yapman lazım ceza dediğin şey caydırıcı olur suç işlemeye teşvik değil engel olur.
Abi şu kıza bak bebek gibi ya nasıl kıydın bu kızlara. Ya bide şunun tipe bak meymenetsiz ya. Eh be kızım ne işin var bu tiple be... Allah rahmet eylesin. Bu şerefsizide yine çıkarmasalar bari ne diyim ki yorum yapamıyorum alacağı ceza hakkında çıkmaz diyosun 1 hafta sonra yine dışarıda
Ümit Can denen caninin babasının Bakan Sülayman Soyluyla boy boy fotografları var. En yakın arkadaşlarından biri olduğunu Mısırdaki Sağar Sultan duydu , Adaletin olmadığı yerde insanlar kendi adaletini kendi sağlıyor. Hukuk devleti değil guguk devleti olduğumuz sürece
Adam ne güzel temizlik yapıyordu böyle beyinsaizleri temizlesin ortadan kaldırsın işte ortalıkta ben de beyin var ben dünyanın en zeki kızıyım diye dolanmayı biliyorlar gerçi onun öldürmesi farklı kızın eceli gelmiş yaşamı bu kadarmış eceli gelmeden kimse ölmez
Cevap
85Cevap
Daha önce de tutuklandı ne oldu?
Serbest kaldı ve ne yazık ki hala birçok kadın bu barbar erkek için ölüp bitiyor da.
https://www.birgun.net/haber/sedat-peker-den-yeni-iddialar-burhan-kuzu-zindasti-orhan-ungan-umitcan-uygun-aleyna-cakir-suleyman-soylu-354374
Linkteki habere göre bu kişinin babası , içişleri bakanının arkadaşı ve adli tıp raporlarında usulsüzlük yapılma olasılığı var.
Yani konu medya gündeminden düştüğünde kısa sürede bu katil zanlısı beraat edebilir veya tutuklaması kalkar.
Kasten öldürme var mı sizce. 2 erkegin evine gidiyor kız alkol madde fenalaşoyır ayılınca cani ile aynı odada sabahlamış sabahı aşırı doz dan vefat etmiş. Kız kendi iradesiyle istegi ile gitmiş. Yapmayın artık kızlar katil lere aşık köpek olmak tan vazgecğn
Ciddi bir ceza alması için daha kaç kadın ölecek? Ümitcan Uygun gibi sapkın zihniyetli adamlara da gün doğuyor salındıkça. Ciddi bir cezai yaptırım uygulanmalı ki türevlerine de ibret olsun.
Yeter artık kadınlar olarak can güvenliğimiz için kaygı duymak, birilerinin gözüne batmamak için çaba göstermek, tek başımıza ara sokaklarda yürürken anksiyete atakları geçirmek ya da hoşlandığımız erkeğin potansiyel katil olabileceği ihtimaline karşı daima tetikte durmak istemiyoruz!
Maalesef içeride 1 yıl bilr kalacağını düşünmüyorum... İçeri aldılar evet.. Ama bir sene içinde salarlar bir şekilde.. Cinayet bile düşebilir konu farklı açıklanabilir.. Göreceğiz..
Tuhaf bir agın başındaki adamın oglu.. Elleri güçlü.. Korunuyorlar... Ortalık durulsun Biraz.. Çıkartırlar..
Daha kaç kadın ölecek acaba. Umarım bir an önce çözülür bu olaylar. Ama bir sayfa Ümitcan'ın profilini hackleyip mesajlarını ifşalamıştı. Evli veya hamile kadınlar bile vardı. Inşallah kızlarımız ve kadınlarımız da biraz olsun akıllanırlar 🙏🏼
Bu sefer bırakılacağını düşünmüyorum. Tabi çok ağır bir el bu çocuğu korumuyorsa. Sedat Peker açıklasın bakalım şu cumartesi günü açıklayacağı şeyi o zaman şekil alır bazı şeyler.
Arkadaşlar iyi geceler, herkese selamlar
Bu konudaki yorumum şudur
Başımızdakiler siyasette"Abi-kardeş"hesabıyla iş yaptıkça, arap seviciliğe devam ettikçe, kafelerde takılmaktan başka bir şeye yaramayan insanları sıf tanıdık diye bir yerlere getirdikçe, başına buyruk kabadayıların cebine para soktukça bu Ümitcan gibi son of bitchlerin sonu gelmeyecek
Çok fazla haklısınız.
Bu ve bunun gibi sıfatsız yaşam formlarını topluma salmasınlar..
Bi insanın yaşam hakkını elinden alanları asla toplum kabul etmemeli.
Tanrının yaşamı kime verip, alacağını sorgulayamam ama, bu şahıs ABD de olsa, zehirli iğne ile veya elektrikli sandalye ile idam edilirdi.
Bırakılır. Önceki ölümün aksine bunda kasıt olma ihtimali çok düşük zaten. Otopsi sonucu uyuşturucuyu işaret ediyor fazlaca. Peki ölen kişi zorla mı alıkonuldu ya da zorla mı uyuşturucu aldırıldı? Hiç sanmıyorum.
Buradaki daha büyük sorun ailenin "büyük güçlü Türkiyemize" meydan okuyor olması. Büyük güçlü Türkiyemiz #HelpTurkey etiketiyle uğraşacağına böyle çetelerle uğraşırsa eminim çok daha büyük ve güçlü olur.
Bu Kıza zerre acımıyorum ve bunun gibi kızlara acımıyorum, ulannm herifin ne haltlar yediği belli hakkındaki iddialar belli sen hala neyin peşindesin de onunla birlikte oluyorsun? Emin’im beni taşlıyvaklat ama popüler biri olsunda altına yatayım diye can atan o kadar Kadın kız var burda da allah akıl fikir versin. Ne diyelim su testisi su yolunda kırılır !! Yarın çıkınca içerden yine hayranları yazar Beni de öldür erkeğim diye’...
Bu soysuz büyük ihtimalle bir başka soysuz un koruması altında ve o yüzden büyük ihtimalle olay sakinleşene kadar misafir ederler sonra salarlar. Bu kanıbozuk gene kadın kız demeden öldürmeye devam eder. Ülkede adalet mi kaldı!
Süleyman soylu'nun (lafın gelişi soylu) yandaşı tabiki bırakılır.
Türkiye 'de yaşıyoruz arkadaşlar adalet kavramı olmayan bir ülkedeyiz... yarın tahliye ederler tutuksuz yargılanır takı 3 ay sonra 3. Cinayeti işleyinceyekadar...
ya da bir yiğit kafasını patşalır
Insallah
Arkasındaki malum partili abileri yakında çıkartır bu s*erefsizi yakındır nasıl olsa adalet sistemleri ellerinde kukla olmuş.
Abi sen kimsin ya gerçekten bırakıp bırakıp duruyorlar akli dengesi mi bozuk bunun öldürüp öldürüp duruyor, takışmayın şununla işte
Aleyna da çıkan bunda da çıkar
Siyasi mafya bunlar devleti yiyenlerden, soylu reisleri serbest bıraktırır bu katilleri 😏 bir cinayete karışp üstüne birde eroin torbacılığndan yakalanıp serbest bırakılan, yine serbest bırakılır
Abi adam kızlar cazibeme dayanamıyor dese mahkeme ikna olur kızların ailesine adamın cazibesine dayanacak dayanıklı kiz yapmamışsınız diye ceza verir gibi geliyor bana
Bunun abisi dün ''Sizin devletiniz bize bir şey yapamaz'' gibisinden mileti tehdit ediyordu. Ellerinde Akp'nin yüksek makamlarının başını ağrıtacak neler var da bu kadar cesurlar acaba
Geçmiş zamanda neden tutuklanmadi merak ettim sedat peker açıklayacaktı takipteyim bakalım bu sefer de salmazlar inşallah yoksa meydan ayağa kalkacak bu sefer sözde adalet sisteminden.
Şunun biçemsiz suratından bıktım. Yaratık. Gebersin.
Kız da ne malmış ya. Neyse inş tutuklanır diğer kızlar da biraz akıllansın artık.
Zeka > Güzellik
Kadir şeker gibi adam gibi adam da hapislerde çürüsün. Garibanın yüzü güler mi? Eşkiya kılıklı soytarı.
Bu sefer bırakılmaz sanırsam ama sağı solu belli olmaz bu olmayan adalet sisteminin. Şu adamın tipi bile çok şey anlatıyor. Benden uzak dur diyor...
Bu adam 2. Sedat peker heralde bu ne dokunulmazlık ben anlamiyorum. Bu adalet sisteminin komple değişmesi gerekiyor ama kim bizi duyuyor ki
Bu adamın etrafındaki tüm kadınlar ölüyor bu 3. cinayet.
Belli ki arkası çok sağlam yakında yine çıkar.
a... q oğlu halen nasıl tutuklanmadı ona şaşıyorum tipinden belli tam birr p.ç kızlar bunda ne arıyor anlamıyorum
Bunun yaninda takılan bir süre sonra ölüyor. Tesaduf olamaz. Kesinlikle hakettigi deligine sokulmali. Bir can daha gitmeden.
Ceza almaz. Arkası sağlam. Devir Ümitcan gibilerin devri. Bir sürü suçu kanıtlanır, yine çıkar. Eleştiride bulunursun yıllarca hapis yatarsın.
Tutuklama varsa kuvvetli şüphe (ye yol açacak somut delil) vardır. Hukuki bir değerlendirme hatası yapılmamışsa serbest kalması çok zor
Umarım hak ettiği cezayı her türlü adalet ile verir Yani hakim içeri atar. İçerdeki hakimde infaz eder
İnşallah o kıza yaşattığını yaşasın ceza alsın sürünsün içeriklerde serefsiz PC herif ne suçu var o kızın ya gencecik yaşta gitti
Almaz çünkü yandaş. Bakanlara, milletvekillerillerine kadın ayarlayan büyük bir çetenin parçasıymış. Twitter'da baya yazmışlar oradan okudum.
Ümitcan, yüzüne bakınca iyi bir insana benziyor ama olaylarla ilgili ne gelişir bilemem çünkü yaşananları görmedim.
ne gerek var hapise girmesine bu bir suç değil efendim daha 20 30 kişi daha öldürsün o zaman bi düşünürüz 100 kişi tamamlanınca belki
Geçen sefer adamın instagramını hacklediler cinayetten sonra kaçtane kadın beni de s*k diye mesaj atmış ne desem bilemiyorum adı böyle birşeye karışmış biriyle nasıl birlikte olur insanlar anlamıyorum.
Kasten öldürmeden ceza almaması imkansız, kesin ceza alır, ümitcanın ilk vujuatı şüpheliydi, ikinci de uyuyştucudan tutuklandı, üçüncü olay da şüpheli ama kasten diyor herkes, kasten söz konusu ise ceza alması yüksek
Ulan kizlarin sucu hangi normal kiz böyle mir osospu cocuyla beraber olur ki
İki can bir katil edemiyor ki serbest bırakılıyo bunun gibi denyolar
Gül gibi kızlar kimlere gidiyo yazık günah. Sonra genç yaşta soluyorlar.
Adamlar devletle dalga geçiyor resmen bir bk yaptıkları yok hala. Bırakırlar tabi
aldıkları para yedikleri içtikleri ateş olsun bu işte görev alanların
Aptal kadın, haketmiş üzülmedim, elemanda sağolsun nerde aptal nerde zekâsız var yok ediyor.
bu soruyu sormak bile ülkenin adaletinin ne durumda olduğunu gösteriyor
Adamın evinde bulunuyor ölü kadınlar, canli yayınlar açıyor hic tırsmadan. Buna ragmen delil yetersizligi denilebiliyor... hic belli olmaz. Bu o c yine yırtar.
Yok yok ceza falan almaz, adalet böyle işliyor çünkü.
Byu sefer kaçış yok gibi. Aaa bugün Sedat Peker açıklayacak bu olayları
Alır insallah da omur boyu cikamaz köpek akp gidince zaten birakmazlar bi daha
sımdı almak zorunda sosyal medyada ses cıktı , secımlerde yaklasıyor.
Birilerinin bir seyi olduğu için yine birakirlar o... çocuğunu
Ülkemizde tacizcinin tecavüzcünün veya karillerin arkadasında kim veya kimler var bilmiyorum ama çoğu serbest kalıyor zaten
Salınır bir katilin tutuklanması için birden fazla leşi mi olması gerekiyor anlamiyorum gerçekten
Onun arkasındakı köpekler koruyor salınicak tabi ne bekleniyor hayaller ülkesi değil burası
Bu defa bırakılsa onun bacısını ben s... es... e öldürürüm
Öldüreni öldüreceksin ama bunu öldürmeyip süründüreceksin
Almalı eğer adalet varsa ve bu kadar net deliller varken kesinlikle almalı 🙄
Bırakırlar geri alıştılar nasılsa bi bahanesini bulup dışarı salmanin iti köpeği..
Umarım yeterince delil vardır ve çakamaz o delikten.
Bu adam tam bir sosyopat biraz daha akıllı olsa işinin hakkını veren bir seri katil olurdu.
Şu urssssss. bu çocuğunun resmini görmeye dahi tahammülüm yok😡😡😡😡😡😡
Ayrıca Ankara 'da yürekli armada yokmuş, kendini bı halt zanneden daha 30 ünde bile olmayan bir zibidiyi kafa göz patlatacak bı adam çıkamamış peh
Of bir insan ölüyor ve tartıştiğımız konu adamın tutuklanıp tutuklanmayacağı... Cidden çok vahim bir durumdayız.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?