Angela merkel denen zat 16 senedir almanyanin basina yapisti corona döneminde 10 ay üllkeyi kapatti corona kuralalrini en ufak elestirne terörist ilan etti bu kadar densizlik boomerlik olamaz ingiltere amerika isvec danimarka gibi ülkeler corona kurallarini kaldirmisken almanya halen okadar asiya ragmen inat ediyor merkel döneminde almanyada emlak fiyatlari %300 kira fiyatlarida %200 zamlandi sadece 1 senede almanyada covidden dolayi gidalara %30 zam geldi
Angela merkelin aslinda almanyayi batirmis olmasi ve Türkiyedeki Türklerin merkeli iyi bir baskan zannetmesi sacmalik degilmi?
Şimdi gelen gurbetçilerde reis diyor vatanım diyor ama hicbiri temelli gelmiyor. Almanya aynı sen merak etme öyle dediğin gibi zamlarda yok. Sen almanı boşver bizden bahset.
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
nerde yok? daha gecen alman gazeteleri yazdi gidaya 1 senede %30 zam geldi diye
Mülteciler bile daha fazlasını alıyor. Saat ücreti en az 10 euro tabii bu Türk işveren tarifesi. Heryerde aynıyız yani. Neyse 750 euro kira kesin ev sahibin Türk. Géçen denk geldim bi almancı kendisini saygıyla anıyorum. Bak sen en iyisi gel Türkiyeye 2800 maaş al en az ist. da 1200 kira ver mutfak desen peynir 40 lira kilosu domates 7 lira gül gibi geçinir gidersin faturalara aylık zam geliyor
@goradragas nerde artmis maaslar? 15 sene önce 1400 euro alan isci bugün tas catlasin 1600 euro aliyorlar ama 15 sene önce 400 euro olan evin kirasi bugün 800 euro
aldi markta çalışan 1800 euro alıyor. aylık markt gıda alışveriş 250 euro kiramız 500 euro değişmedi. eşimde çalışıyor bende çok rahat geçiniyoruz başka ülkelere gezmeye gidiyoruz sen neyin sıkıntısını yaşıyorsun küfürbaz
@görüş sahibi. boşver küfürbaz bu. taşeronda 1-2 ay takılıp yardım bile alıyor olabilir. 2 sene ausbildung yapan zaten 2 binden aşağı almıyor. benimde giderlerim size benzer.
@goradragas ausbildung yapanlar 1400 euro netto ile basliyor senelr sonra anca 1800 eurolara cikiyor 1800 euro almanyada cok bir maas degil 800-900 euro büyüksehirlerde 1 odali evler 300 euro sadece tek kisiniin gida masrafi 100 euro eletrik 100 euro dogalgaz 100 euro aylik bilet
@goradragas Mit 4-9 Jahren Erfahrung steigt der Lohn für Maler und Lackierer bis zu etwa 2.400 €, während ein Maler und Lackierer mit mehr als 10 Jahren Berufspraxis kann eine Vergütung von ca. 3.100 € erwarten. Das Durchschnittsgehalt für Maler und Lackierer mit über 20 Jahren Berufserfahrung liegt bei 3.400 €.
bak ausbildung yapmis badanaci bile anca 20 sene sonra 3400 euro brutto maas aliyor bu 2000 euro net bile etmiyor
O zaman sen git turkiyeye krallar gibi yaşa zulüm etme kendine burada. çok berbat ezmisler seni almanyada zavallı acıdım şimdi sosyal yardım al yetmiyor sana
sanami soracam denyo? herseyin bir zamani var senide eminim 1000 defa ezmistir naziler ve egoist almanlar ama egondan bunlari söylemiyorsundur sizin zihniyettiklerin yüzüne tükürseler amin dersiniz
madem aldidesin söyle kac müsteri sana catiyor günde? maskeni indirdin diye hizli calistin diye 100 tane müsteri sana catmistir almanlarin egosunu cekiyorsun iste
nerede kara tipli almanci kizi var almanyayi savunamda üzerine yok uzun tirnak kapkara ten bu kilikla benden daha fazla irkcilik görüyorsunuzdur almanlardan
sanami soracam? serefsiz sen kimsin? ben almanyada oy kullaniyorsum bu ülkenin vatandasiysam tabiki elestirirm senden izinmi alacam almanyayi elestirmek icin kimsin sen KIM?
Benim kocam metal sanayinde çalışıyor fabrikada 3200 euro maaşı ben 1800 euro alıyorum benim maasimla geçiniyoruz yetiyor. Ben parasını verdim sıfır araba aldım gelecek yakında eşimin arabasıda 2019 model ona babası yardım etti biraz alırken sen almanyada dağda filanmi yaşıyorsun
ausbildung'umu brüt 1200 €'ya yaptım. bitirdikten sonra aynı yerde işe başladım ilk sene 16,5 €saatlikti. şu an 21,50 €saatlik alıyorum. 13. maaş v. s ile 2600 € yapıyor. laptopumdanda minijob yapıyorum 450 € . düsseldorf'tayım sıcak kiram 600 €. buna kalsa kendi yaşadığımız hayatta yalan. ne yalan atacağını şaşırdılar artık :) he bu arada afd iktidara gelirse ülke çöker zaten. senin gibi düşük ıq lü insanlar veriyor afd'ye
@goradragas afd ye oy verenler merkel politikalarindan bunalan insanlar merkel ülkeyi batirdi kiralar %300 artti onun döneminde afd disindaki aprtiler merlkelin koltuk degnegi olmus
sende çalış.. çalışan birini bul yaygara yapma. çalışacaksın tabi. amerikada , ingilterede arkadaşım var karı koca çalışıyorlar dünyanın heryerinde çalışıyor insanlar. almanya batmış deyip durma cahil cahil konuşma dengesiz nereye oy atıyorsan da at
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Angela merkelin aslinda almanyayi batirmis olmasi ve Türkiyedeki Türklerin merkeli iyi bir baskan zannetmesi sacmalik degilmi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Şimdi gelen gurbetçilerde reis diyor vatanım diyor ama hicbiri temelli gelmiyor. Almanya aynı sen merak etme öyle dediğin gibi zamlarda yok. Sen almanı boşver bizden bahset.
nerde yok?
daha gecen alman gazeteleri yazdi gidaya 1 senede %30 zam geldi diye
Gazetelere Boş ver sen Ben yaşıyorum
son aylardaki gida zamminin görmemek icin ya hic markete gitmiyor olman lazim ya da kör olman lazim
Arkadaşim sen nerde yaşıyorsun?
Onu bi söyle
almanyada
Maaşın ne kiran ne sohbet edelim senle
1600 euro maas 750 euro kira 400 mutfak masrafi 200 euro faturalar
kaldi aylik sadece 250 euro
Mülteciler bile daha fazlasını alıyor. Saat ücreti en az 10 euro tabii bu Türk işveren tarifesi. Heryerde aynıyız yani. Neyse 750 euro kira kesin ev sahibin Türk.
Géçen denk geldim bi almancı kendisini saygıyla anıyorum.
Bak sen en iyisi gel Türkiyeye 2800 maaş al en az ist. da 1200 kira ver mutfak desen peynir 40 lira kilosu domates 7 lira gül gibi geçinir gidersin faturalara aylık zam geliyor
iyi yaptı kapatmakla. salgın sürecini iyi yönetti. keşke almanyada yaşasam
kapanmak kadar sacma bir politika yok istersen 1000 defa kapat bu virüs yok olmuyor avustrayla 1000 defa kapandi sonuc? delta varyanti oradada yayildi
salgin sürecini avrupada en kötü yöneten almanya insanlari dolayli yoldan eve tikadi her yeri kapatip
inadina oyumu afdye verecem afd merkelin 1 numarali düsmani
almanyada yaşıyorsan sen türkiyeye gel beni almanyaya yolla.
almanyada 5 sene yasa sonra senle görüselim bakalim övebielcekmisin almanyayi daha bu soguk kural fetisti bir milletle yasadiktan sonra
Yalancı.. bende orada yaşıyorum kıramız aynı gıda aynı sıfır araba alacağım bir ara yükseldi yine uygun fiyatlar
Aynısını yazacaktım. Ev fiyatları olayı doğru ama 15 yolda maaşlarda arttı ve faizler sıfır oldu.
@goradragas bu çomar belli ne yapsalar kötülerler.20 yaşında sıfır araba alıyorum ödemeyi yaptık renk için 1 hafta bekleyeceğim turkiyede imkansız bu
choma senin anandoir
kesin almanyaya iltica etmis pkklilardansindir
gerzek daha gecen alman gazeteleri yazdi gidaya 1 senede %30 zam geldi diye
@goradragas nerde artmis maaslar?
15 sene önce 1400 euro alan isci
bugün tas catlasin 1600 euro aliyorlar
ama 15 sene önce 400 euro olan evin kirasi bugün 800 euro
aldi markta çalışan 1800 euro alıyor. aylık markt gıda alışveriş 250 euro kiramız 500 euro değişmedi. eşimde çalışıyor bende çok rahat geçiniyoruz başka ülkelere gezmeye gidiyoruz sen neyin sıkıntısını yaşıyorsun küfürbaz
@görüş sahibi. boşver küfürbaz bu. taşeronda 1-2 ay takılıp yardım bile alıyor olabilir. 2 sene ausbildung yapan zaten 2 binden aşağı almıyor. benimde giderlerim size benzer.
@goradragas o bana chomar derken iyi dimi?
sizi iki yüzlü sahtekarlar
@goradragas 4 senedir almanyada calisiyorum benden iymi bilecen is kosulunu maasini?
@goradragas ausbildung yapanlar 1400 euro netto ile basliyor senelr sonra anca 1800 eurolara cikiyor
1800 euro almanyada cok bir maas degil 800-900 euro büyüksehirlerde 1 odali evler 300 euro sadece tek kisiniin gida masrafi 100 euro eletrik 100 euro dogalgaz 100 euro aylik bilet
500 euro kiraymis inansakmi?
almanyanin köyünde bile 600 euroya cikti kiralar
ya eski kiracasinizdir ya da asiri köy+msü bir yerde yasiyorsunuzdur
@goradragas Mit 4-9 Jahren Erfahrung steigt der Lohn für Maler und Lackierer bis zu etwa 2.400 €, während ein Maler und Lackierer mit mehr als 10 Jahren Berufspraxis kann eine Vergütung von ca. 3.100 € erwarten. Das Durchschnittsgehalt für Maler und Lackierer mit über 20 Jahren Berufserfahrung liegt bei 3.400 €.
bak ausbildung yapmis badanaci bile anca 20 sene sonra 3400 euro brutto maas aliyor bu 2000 euro net bile etmiyor
@goradragas madem almanyada hersey harika gidioyr neden ozaman 4-5 senedir hep merkele olan öfke artiyor ve merkelin partisi cdunun oylari düsüyor?
@goradragas merkel %42 ile aldigi partisi cduyu %24 lere indirdi son anketler
O zaman sen git turkiyeye krallar gibi yaşa zulüm etme kendine burada. çok berbat ezmisler seni almanyada zavallı acıdım şimdi sosyal yardım al yetmiyor sana
sanami soracam denyo? herseyin bir zamani var
senide eminim 1000 defa ezmistir naziler ve egoist almanlar ama egondan bunlari söylemiyorsundur
sizin zihniyettiklerin yüzüne tükürseler amin dersiniz
madem aldidesin söyle kac müsteri sana catiyor günde?
maskeni indirdin diye hizli calistin diye 100 tane müsteri sana catmistir
almanlarin egosunu cekiyorsun iste
nerede kara tipli almanci kizi var almanyayi savunamda üzerine yok
uzun tirnak kapkara ten
bu kilikla benden daha fazla irkcilik görüyorsunuzdur almanlardan
Şikayet eden sensin zir zir. git ülkene biz şikayet ediyormuyuz ben memnunum burada yaşamaktan kazancimizda iyi
sanami soracam?
serefsiz sen kimsin?
ben almanyada oy kullaniyorsum bu ülkenin vatandasiysam tabiki elestirirm
senden izinmi alacam almanyayi elestirmek icin kimsin sen KIM?
oyumu afd ye verecem bir güzel kaosa sürüklesinler almanyayi
sizin gibileride deport ederler sizin gibi pkklilar Türkiyede yapamaz zaten
bizim evden 3 oy afd ye almanyanin kaosa sürüklenmesi cii nelimizden geleni ardimiza koymadayagiz
eminim iyidir kazancin ay sonunu zor getiriyorsundur ya da bir hurda araban vardir 80 senelik bir dairede kaliyorsundur
ya da kacak iste calisiyorsundur ek olarak
kacak ek is yapiyorsan tabi alirsin 0 araba
ama bir gün yakalarlarsa seni cukarlar
kac tane Türk var duyugum yok mercedes almislar yok 0 araba hepside kacak ek is yapiyor
sende muhtemelen onlardansin
Benim kocam metal sanayinde çalışıyor fabrikada 3200 euro maaşı ben 1800 euro alıyorum benim maasimla geçiniyoruz yetiyor. Ben parasını verdim sıfır araba aldım gelecek yakında eşimin arabasıda 2019 model ona babası yardım etti biraz alırken sen almanyada dağda filanmi yaşıyorsun
ausbildung'umu brüt 1200 €'ya yaptım.
bitirdikten sonra aynı yerde işe başladım ilk sene 16,5 €saatlikti. şu an 21,50 €saatlik alıyorum. 13. maaş v. s ile 2600 € yapıyor. laptopumdanda minijob yapıyorum 450 € . düsseldorf'tayım sıcak kiram 600 €.
buna kalsa kendi yaşadığımız hayatta yalan. ne yalan atacağını şaşırdılar artık :)
he bu arada afd iktidara gelirse ülke çöker zaten. senin gibi düşük ıq lü insanlar veriyor afd'ye
@goradragas yalana gel düsseldorfta 600 euro kira veriyormus almanyanin en pahali sehiri
@goradragas afd ye oy verenler merkel politikalarindan bunalan insanlar
merkel ülkeyi batirdi kiralar %300 artti onun döneminde
afd disindaki aprtiler merlkelin koltuk degnegi olmus
@goradragas merkel ülkeyi batridi zaten egosu yüzünden bide afd batirsa tamamdir almanya balonu ozaman söner
@goradragas hic inandirici gelmiyor
bu kadar maasi anca pilotluk ausbildungu falan yapanlar alirlar
Tek kisi yasasan 1800 euro maas ile ben seni ozaman glrürdüm ay sonunu nasil zor getirdigini ozamanda nah alirdin 0 araba
Tek kisi yasasan 1800 euro maas ile ben seni ozaman görürdüm ay sonunu nasil zor getirdigini ozamanda nah alirdin 0 araba
sende çalış.. çalışan birini bul yaygara yapma. çalışacaksın tabi. amerikada , ingilterede arkadaşım var karı koca çalışıyorlar dünyanın heryerinde çalışıyor insanlar. almanya batmış deyip durma cahil cahil konuşma dengesiz nereye oy atıyorsan da at
sanami soracam degisik?
ben bekarim bekarsan en agir vergiyi ödüyorsun bu ülkede
ingiltere amerika 10000 kat daha iyi almanyadan
cahil cahil konusadn algi yapan sensin