
#İçimizYanıyor #OrmanlarımızYanıyor

Vahşetten başka birşey değil bizat şahit oldum. Etrafta o dumanın olması ve havanın ateş dumanlarıyla kaplı olması gerçekten zor bir durum. Havadan küller yağıyor çok zor. 4 ayrı noktada rüzgarın olması yangının zor kontrol altına alınması bunların aynı gün üst üste olması dicek kelime bulamıyorum...


PKK, otelciler, mangalcılar, doğal yollar vs bir şekilde yanıyor. Her türlü üzücü bir durum kötü bir durum. Ancak, oraya buraya itibardan tasarruf olmaz diyip uçak filosu ile gidenler, açıklama yapmak için helikopterle uçanlar kaçanlar neden yangınlara karşı çok zayıf bir şekilde mücadele etmekte. THK nın her şeyi mezatta satılırken, uçakların bakımları veya paraları ödenmeyip ona buna yandaşa peşkeş çekip, trilyonlarca vergiler toplanıp bir de halkımız cömert açıklaması yapmak nedir? Asıl bunun hesabını sormak gerek.
Deprem olur binalar köprüler yıkılır, suç müteahhit imar vs vs ama neden şu sorulmaz? Neden denetim yok? nedir bu yolsuzluk?
Yangın da bir afettir ve şu an her yerimiz yanmakta, abi neden hiç hesap sorulmuyor? Şova lükse gelince mangalda kül bırakmayanlar, afette halkın ülkenin ihtiyacı olduğunda neden sesleri kesiliyor, kısık kısık konuşuyor? Can kaybı olmadı diyip neyin şükrünü duyuyorlar diye soran yok ! Ekosistemin içine ediyorlar, çocukların torunların onların çocuklarının hayatlarının içine ediyorlar, koca bir yaşam kümesinin kaybı yaşanıyor orada. Zaten hep can diyince akla insan geldiği için dünya ve halkımız doğaya bokunu bıraktı hep.
😢😢
Umarım can ve mal kaybı yaşanmamıştır diyen o zihniyet gibiler yakmıştır.
Kaybolması gereken bir mal var ise oda bu cümleyi kuran kişinin ta kendisidir.
Ağaç, bortü böcek, kedi, köpek, kuş, kunduz bunları ne sanıyor ise artık!
Gerçi bunu sadece bir kaç kişinin üstüne yıkmak haksızlık olur.
Bu yangının sebebi biz insanlara hepimize ait
Hükümet. Net şekilde. Dünyada başka ülkelerde yangınlar oldu. Neden bizim ülkede önlem alınmadı... Ülkeler yüzyıllık planlar yapıyor, bizde parmak şıklatmaya değişiyor. MKE satıldı.. Özelleşiyor. 1 ayda kanun çıkardılar. Gündemde kalmadı, haber... Göt büyütüyor, çalışanlar. Buradaki çogu insan gibi, 5 kuruş etmez, insanlıkları
Cevap
62Cevap
kasten yakan varsa Allah perişan etsin onları
Pkk yakıyo
Otel yapmak için yakıyorlar
Benim yorumuma bakarsan pkk gerillasının yapmış olduğu paylaşımı görürsün ss paylaştım
Ah keşke jitem geri gelse
Gene kurulur ama bu sefer sevil olarak değil resmi olarak kurulursA
Show haber de cikto bi yerde daha ormani yakmak uzere iken pkk lj yakalandi nobetci askerler tarafindan
O canım 4 yıl öncede yakalanmış
Salıyolar iste. Ulkeden bi sey beklemiorim akli olan avrupaya gider
Tabikide kasıtlı
Hala millet bunu yapan kim diyor. PKK yandaşı olan birçok insan var. Hepside vatan hainidir.
Bu tarz olaylarda ilk insan canı akıllara geliyor ama unutulan birçok can acı bir şekilde hayatını kaybediyor orman yangınlarında.
Şu an süren yangınlardan çok acı görüntüler yansıyor dilsiz canlılardan. Çok üzücü. :(
Yav arkadaşlar demiyim diyorum ama siz salakmısınız ya gelmiş yok otel yapacaklar o bu yazıkdır günahdır ya millet neyin derdinde şu an sizin mevzunuz oteller mi hayvanlar yanıyor insanların evleri birikimleri gitti evsizler siz hâlâ Erdoğan yaptı yok Suriyeliler yaptı yok Afganistanlılar yaptı. Ya az mantıklı olun şu an konumuz kimin yaptığı mi madur olan insanlar ve ölen canlılar mi haaa bu bana göre de kasten yapılan birseydir ard arda olması onca ilin tesadüf olamaz planlanmış birşey olduğu aşikar hadi biri tamam tesadüf birşeyden yangın çıktı hadi ikincisi de tesadüf diyelim diğerleri ne? Biraz mantıklı olun yani ve lütfen bu zamanda da boş görüş yapmayın
( Şehir dışından online alışverişten yardım yapılabiliyor unutmayın)
Canım benim sorgulamak ayrı bu zamanda o yaptı bu yaptı diye elde kanıt olmadığı sürece suç atmak ayrı ve zaten yeri ve zamanı değil
Gördüğüm felaketler ve giden canlara saatlerce gözyaşı döktüm. Kimse bu olayın sıcaklardan ve doğal gelişen bir durum olduğunu savunmasın, bu alenen, kasten gündemi değiştirmek, iç ve ekonomik tahribat yaratmak için uygulanan şeytan’nın bile imrenerek izlediği kötülerin pislikten öte oyunudur. Cağnım ülkem bu iktadar yüzünden zaten büyük bir ekonomik kriz, yaşam mücadelesi içerisindeyken çıkar uğruna, bu kadar günahsız hayvan, emekçi insanların yaptıkları heba oldu. Bir kişinin arkasından 15 makam aracı giderken,1 günde 14 ilde çıkmış yangın için bir özel uçak var, bunun hiç bir mantıklı sebebi olamaz. Allah gören ve bilendir, elbet günü gelecek bu ah’ların, kötülüğün, menfaatin hesabı sorulacak, vay ki o güne !
Bence hepsinin başında devlet yetkileri var, villa gerekli oralara, yeşili katledip, betonarme yapmak daha cazip geliyor böyle kişilere, orada ölen canlılar, insanlar umurlarında değil, umurlarında olan tek şey para, akın akın Suriyeli ve Pakistanlı geliyor Türkiye’ye, neden seçim yaklaşıyor oy lazım, bir kaç hektar daha orman yakıp katarlılara satacaklar ülkeyi, dışarıdan feth edemedikleri ülkeyi içeriden yakıp yıkıyorlar. Bütün bunlara sebebiyet verenler aynı şekilde cezalandırılsın, yanarak, yakılarak…
Biraz önce bir video izledim ve ağladım da. hiçbir şey kalmamış, adamın ineği ölmüş ve ölmeden önce doğum yapmış yavrusu da ölmüş, çok üzüldüm adam ağlamaktan konuşamıyordu. Diyor ki "iyi ki hayatımı tehlikeye atıp hayvanlarımı kurtarmışım" Hayvanları hem onun geçim kaynağı hem de yangında bir canlının ölmesi kaldırılamaz bi şey. Aşırı üzgünüm bu ülkeden bir bk olmayacak şaka gibi ilerliyor her şey. Kızılay Suriyelilere Antalya turu düzenleyecekmiş :d
Parali taliban askerler geliyor pkk isidden farklari yok allah kahretsin bogaz kesiyor yamyam bu insanlar bebegi bile ölduruyolar bi ülke bile bile nasol ateşe atilir izliyoruz pkksi suriyelisi geldi sicti son darbeyi afganlar atacak. Klasik ortadogu senaryosu. Tayyip biliyoruz 2023 de gidecegini yavas yavas yaklasirken o zaman, ulkeyi yikacak kendi kacacak ailesiyle bu kdr iste artik acim gozlerinizj hala otel dikicel hala yangin sicaktan cikti diyosunuz cahil sicmak beyinliler! Hâla voleybol oynayan kadinlara ahlaksiz diyorsunuz gozunuzu acin eyyyyyy cahil milletim bnenim!@
Bence bunlar ağaç ve kömür için her sene yapılan kundaklama işinin profesyonel olarak yapılan hâli
Böyle doğa olayı olmaz
Komple yapıldı bazıları tarafından
Yüzlerce hayvan yaşamını yitirdi
Bunları yapanlar kim olursa olsun insan statüsünde yer alamaz...
Hayvanlar telef olmuyor, ölüyor! Hemde çok acı bir şekilde. Hemde saçma sapan insanlar yüzünden, dayanılmaz bir acı çekerek. Hele de ahirlardaki o hayvanlara nasil içim yandı. Yaa kendin kacarken acsaydin bari o kapıyı da onlarda kurtarsaydi kendilerini. Yazık gerçekten. Hemde çok yazık. Cok acı, cok fena...
Hayvan sevmiyorum ölsün diyenler bile var bu soruda o vicdanınıza tüküreyim ben sizin.
O yangında sizin gibilerin yanıp küllerinin bile kalmaması lazım bir insan nasıl bir kadar vicdansızca yorumlar yazabilir.
Pkk işi buda o güzelim yeşilliklerden eser bırakmadılar allah soylarını kurutsun belasını versin inşallah.
#PKKyaktı teslim olan pkk gerillaları işkence ile infaz edilmeli
Bu çok üzücü bir durum, bile bile yaktılarsada Allah belalarını versin.
Pkk'nın açıklaması olmuş birisi paylaşmıştı, "Bizim kürdistanımız yanarken siz rahat rahat tatil yapamayacaksınız." diye.
13 ilde 41 alanda en son buna benzer planlanmış yangın meydana gelmiş diye okudum. Özellikle tatil yerlerindeki ormanlar olması da çok şaşırtmadı o yüzden.
Teröristlerinin topunun Allah belasını verir en kısa zamanda, inşaallah onlarında ciğerleri kavrulur yana yana can çekişe çekişe geberirler..
ALLAH yanlarına bırakmaz emin olun.
Hayvaların dili yoktur. Konuşamazlar ama onlar da gün gelecek haklarını isteyecekler Rabbimizin huzurundan bundan şüphesi olanlar, yanacaktır...
O yüzden iyi cehennem var diyorum sonuna kadar!
Bana göre kıyamet alametlerinden biri gerçekleşiyor.
Çok yakında İstanbul'a da gelir hiç belli olmaz.
Bunu zaten bir insan yapmış olamaz.
İklim değişikliği hele ki havanın sıcaklığı bile dünyayı yakar.
Kundaklama oldugu bariz. suclular belli. kufretmekten baska birsey yapamiyoruz. bu ulkeyi verdigimiz oylarla yakiyoruz. oy verirken su sincap gozunuzun onune gelsin
Ya bi boş yapma pkk yakmış chp ya da diğer partilere verilen oy ile ne ilgisi var?
3 iq beyninle pkk ya kimlerin meydan verdigini dusunmeni beklemiyorum zaten. tartisma üslubun da belli ediyor. pkk garada yillardir esir olarak tuttugu askerleri katlederken suslu Süleyman onlari yakalayip parcalamazsam yuzume tukursunler demisti. goren oldu mu failleri. isleri gucleri bos laf. zamaninda osman pamukogluna yetki verilseydi bi kuş ucurtmazdi o dağlarda. bu ulke bu hale nasil geldi.8 ucakla Kıbrıs'a piknige gidenler simdi neden 1 ucak yolluyor yangin sondurmeye. yakandan farklari mi var beyin fakiri arkadasim
😔😔😔 sözün bittiği an deriz ya o andayız
şu resimler bile beni bitirdi 😢😰
Ne güzel oyunlar oynuyorsunuz...
Aklınızca lakin sizinde ateşiniz bekliyor olacak...
Dışarda arama düşmanını...🤬
Yazık oluyo hayvanlara. Belediyeler tomalar, itfaiye araçları hepsi destek olmalı. İtfaiye helikopterleri.
Hatta bi kargo uçağını itfaiye ekiplerine tahsis etmeliler. İçi top dolu su olan bi kargo uçağı
Kurban olduklarım ya canları yanmıştır kesin
Hayvanlar allahın sessiz kullarıdır
Dilş olmayan bi canlıya eziyet etmek nümafıklıktan başka bişey değil bu dünyada olmasa bile ebedi alemde bunun cezası mutlaka verilir
Şüpesiz kş Allah çok adaletlidir
Bir cam parçası şu sıcak günlerde mercek görevi görüyor ve yangınlar çıkıyor. Bunun müsebibi özellikle alkolikler. Kimse kusura bakmasın, korkanın çocuğu olmaz 🥳
Pkk yapıyor. Eger savaşacak militanimiz kalmazsa, her yeri yakarız demişti. niye sadece akdeniz bölgesindeki sehirler yaniyor.
Gördükçe kahroluyorum. Allah bunu yapanların bin belasını versin her bir karışı cennet olan ülkemin geldiği hale bak :( Canlar ölüyor, Türkiye'min ciğerleri yanıyor :(
Ulan senelerdir ormanları pkk yakıyor açıklama bile yaptılar hala inanmayanlar var ya da kim yakıyor diyor azıcık mantıklı olun dicem kimsede o da yok.
Buna sebebiyet verenin Allah binbir türlü belasını versin tabi ortada böyle bir adalet varsa, geberip gitsinler yazık şu hayvanlara.
Bu işi yapanların anasını cümle alem s***** orospuçocukları babasının gözünü çok soktuğumun piçleri ağzını paylaşımı çoluğunu çocuğunu s****** ben bunu yapanların
Dünyayı ve doğayı çok hor kullandık. Küresel ısımada iklim dengesinde belkide geri dönülemez noktayı geçtik. Bunlar ilerleyen günlerde yüzümüze çok sert tokatlar şeklinde çarpacak.
Ormana çıkıp içki içen
Gözden uzakta yani ormanda fuhuş yapan
Mangala çay keyfi yapmaya giden
Benim tahminlerim bu çünkü ormanda hep bunlar var
Senin fikrin bu olmamalı bak mantıksal olarak bakalım konuya mangaldan yangın da çıkar bu normal bir şey
Ama 3.4 yerde ve aynı anda ve kocaman hala sönmeyen yangınlardan söz ediyor bunlar senin benim fikrimle olacak iş değil yani
Senden tek ricam mantıklı olarak duruma bakarsak kasıtlı yakılmış
İçim parçalanıyor yeminle allahım sen koru yardım et minnoş hayvanlar onlar dilsiz zaten çaresiz canlarım benim bugün gördüğüm kamlumbağa çok üzüldüm bunlarda aynı çok acı elden bişey gelmiyor.
Pkk ve sevicileri yakıyor sonrada demokrasi özgürlük agaç çiçek kuş ayagına yatıyo hainler
Allah sebep olanların hem dunyada hem ahirette belasini versin.
Hayvanların acı çekmesine asla asla dayanamam.😔
Jeolog değilim ama, dünya da insanlardan bıktı, üstünden silmek istiyor. İnsan kadar bu dünyaya zarar veren hiç bir canlı yok...
Bunu kasten yaptılarsa yazık onca can gitti ocaklar yandı nasıl hesap verecekler Allah mazlumların her daim yanındadır.. 😔
PKK tabiki p islikler Allah bildiği gibi yapsın hain köpekler
İzlemekle kalıyoruz sadece yine üstünü kapatmak için başka olay olur bu da unutturulur.
Bi de alanya da başlamış. Ülkenin her bir yanı yanıyor.
Teröristler, hainler kısacası türkyiyeyi sevmeyen herkes yapar. Otel için yakma vb. gibi şeyler olmadığını düşünüyorum.
Çok korkunç bir dönemden geçiyoruz ülkemizde 40tan fazla yer yanıyor. Allah bu memleketin kötülüğünü isteyen tüm yaratıkları kahru perişan etsin.
Offf ya çok kötü
Allah hepsinin belasını versin o hayvanlara yaptıklarından fazlasını görürler umarım.
Bence yangını kasten yapmadılar. Havalar sıcak şiddetlide rüzgar vardı muhtemelen elektrik direklerinden falan kaynaklıdr
Onca iler hepsi birbirine yakın sürede oldu ama elektirik direği hmm ne mantıklı
Ne saçmalıyorsu
Burada iki görüş var kime diyon acaba
Sana değil
Ne günahları vardı ya doğanın bu kavgada ne günahı vardı. Gerçekten yazacak birşey bulamaz oldum ya
Para ve güç daha önemli hayvani böyle yüreğime bıçak saplandı
Doğayla savaşıyorlar ama bilmiyorlar doğayı tüketince kendilerinin de tükeneceğini
Aynen katılıyorum doğa kendi yeniler
İçim yandı en çok hayvanlara üzülürüm nasıl uyuyacağım ben şimdi 😓
Yandıktan sonra sorgulamak hiç hoşuma gitmez
Bir Kova su dökemdik
Çok üzgünüm. ...
Bunu yapan serefsizlerin Allah belasini versin. Kiyamet kopucak herhalde
Allah'ım ordakilere yardım etsin ben de Antalyadayim burda da her an çıkabilir bir yerlerden...
Biliyor musunuz ben bu çağdan nefret ettim etimle, kemigimle nefret ettim
Yapanlarda vicdan var mı ki !!! Küfür edeceğim az kaldı ama küfürr etsen ne yapanın soyu belli
Bu işi yapanlar devletçi adamlar yeni otel inşaları için yakıyorlar. Millet aptal değil artık
Allah'ım ne olur bitsin eğer bilerek insan oğlu yaptıysa işallah ölümüde böyle olur
Ben mültecilerden şüpheleniyorum ama kanıtlayamam maalesef. 👀
Allah binbir türlü belasını versin kim yapıyorsa. İnşallah en kısa sürede söndürülür
Şu görselleri bile görmek çok üzücü yazık bu canlara
Yaaa lanet olsun yaa inanmıyorum bunlar nasıl insan ya bunlara insan bile denilmez hayvan desek iltifat etmiş oluruz bunlar saf kötülük hastalıklı igrenx şahıslar 🤢🤢🤢🤢 of icim yanıyor ya
Kaç tane mahalle yanmış inşallah kısa sürede kontrol altına alınır gittikçe büyüyor yangın😢
Kasten yaptılarsa Rabbim haklarından gelsin inşallah 🤲
Pkk li o. c ları ve ona destek verenler siyasi temsilcileri
Devletin kendi yönetip oynadığı bi içler acısı durum diye düşünüyorum işi pkk ya yıkıp vatan millet sakarya oynayıp seçime hazırlancaklar
bu ara cok öfkeliyim 😡 bu günahsizlarin, doganin sucu ne? herkim yaptiysa ya da yapanlari tesvik ettiyse alayinin... gerisini yazmiyorum.
Bunlari yapanlar o hayvanların canına kastedenler allah onları perişan etsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?