İstanbul Büyükşehir Belediyesi neden ilaçlama yapmıyor sizce?

Artık ilaçlama yapmıyorlar haftada bir kez bile. Sivrisinekler böcekler had safhada. Bizim bahçeyi et yiyen örümcekler istila etmiş durumda. Belediyeye söyledik ihtiyaç var dedik tamam deyip yine bir yerlerine takmadılar.

Eskiden belediye 2 günde 1 ilaçlama yapardı değerini bilemedik.. asıl günümüzde kaplan sivrisineklerine karşı daha çok önlem almak gerekirken daha umursamaz davranıyor. Çok sinir bozucu.. 😬
İstanbul Büyükşehir Belediyesi neden ilaçlama yapmıyor sizce?
Cevapla