Artık ilaçlama yapmıyorlar haftada bir kez bile. Sivrisinekler böcekler had safhada. Bizim bahçeyi et yiyen örümcekler istila etmiş durumda. Belediyeye söyledik ihtiyaç var dedik tamam deyip yine bir yerlerine takmadılar.
Eskiden belediye 2 günde 1 ilaçlama yapardı değerini bilemedik.. asıl günümüzde kaplan sivrisineklerine karşı daha çok önlem almak gerekirken daha umursamaz davranıyor. Çok sinir bozucu.. 😬
Eskiden belediye 2 günde 1 ilaçlama yapardı değerini bilemedik.. asıl günümüzde kaplan sivrisineklerine karşı daha çok önlem almak gerekirken daha umursamaz davranıyor. Çok sinir bozucu.. 😬
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Haziran ayında kadıköye yazmıştım, 2 gün önce ilaçladılar :)
Bizde haftalar oldu ilaçlamayali soğanlık 😷
Hatta ay olmustur belki de o kadar saymadım
2 ay işte, haziran başıydı. Yahu belediyecilik pek yok zaten burada. Ama sana tavsiyem, birden fazla hesap açacaksın, farklı farklı apartmanlardan yazıyormuş gibi yazacaksın
Tamamdır bir de öyle deniyim 😀
Her şey çok güzel oluyor işte... İstanbul yavaşça eski çöplük haline gidecek.
Burda ilaçlama yapılmasına rağmen yağmurlar nedeni ike çok fazla
İlçe belediyeleri sorumluluğunda
İlçe belediyesi de İBB'ye bağlı parti de aynı zaten farklı çalışmalar yürütmüyorlar ki ayriyeten napalım biz ölek mi 😂
Önce ilçe belediyeni zorla
Doğal dengeyi bozduğu için yapılmıyor
Abi doğal denge bozuk bizom burda ilâçlamadıkları için köyde olmayan tehlikeli böcekler bizim şehir ikametinde bulunuyor
Emin ol ne anlatmak istediğini iliklerime kadar yaşadım tasvip etmiyorum ilaçlamamalarını lakin hayvan haklarını savunanlar sivriler böcekler ölenezler diye cıngar çıkarıp sıkılan ilacıda iş yapılıyor görüntüsü olsun diye su sıkıyorlar
Abi aşırı fazlalar yaa et yiyen örümcek giriyor eve cok tehlikeli bi tür ne demek biliyor musun hatta bir hafta ilaç sıktılar güya ondan sonra daha çok çoğaldılar senin dediğin gibi su sıktılar galiba
Ben Edirne’de askerlik yaptım bizi bi ısırıyorlardı sadece 1 kolumda bilekten dirseğime kadar 47 ısırık vardı