Oyuncu Hafsanur Sancaktutan, çocukken dedesi tarafından istismara uğradığını açıkladı. Sosyal medya hesabı üzerinden paylaşımda bulunan Sancaktutan, "Artık susmak yok” dedi.Türkiye'de böyle sorunları yok etmek için bir çözüm bulunabilir mi 7 den 70 e?
Oyuncu Hafsanur Sancaktutan dedesi tarafından çocukluğunda istismara uğradığını açıkladı. Bu durumların olmaması için ne olmalı?
Caydırıcı cezalar gelmeli mesela idam gibi. Tecavüz et taciz et sonra serbest kal iyi hal indirimi al oldu canım. Bu adalet sistemiyle bir arpa boyu yol alamıyoruz aksine gerilemekteyiz. Böyle devam ederse korkarım ki bu sapıklarin yaptıkları deve de kulak kalacak.
Bak Ya Valla Kimse Tepki Falan Göstermesin Eğer Benim yoruma tepki gösteren olursa oda şerefsizdir Ben Doğru mi Görüyorum Gerçekten Dedesi İstismar Etmiş demek Hea ya herifi Ulan orda olsam Varya Yaşlı dinlemem En ağır işkencelerle Bağırtarak Aklını alırdım Ya İnsan torununu istismar Eder mi Torun Diyorum Ondan kaç yaşında büyük adamsin gotunin kılı beyazlamış Hala Aklı Cinsellik de Böylelerini sapıklarin Hepsini artık öldürme Vakti geldi geçiyor bile Allah'ım Sen Bana sabır ver artık dayanma gücü artık dayanamıyorum Böyle pisliklerin var olmasina sonunda Cinayet işleyecem sapık herifleri gebertecem o olcak Devlet aç gözünü uyan Ülke pislik içinde Eğer sende onlardan değilsen Hakketikleri cezayı ver yoksa seninde o pustlardan olduğunu düşünüyor olacağız Devlet Canım Benim ya Öyle her ünlünün hayatı Toz pembe Geçmiyor Bilin bunu Onlarda bizim gibi insan
Malesef bu olaylar çok yaygın. Bir iş arkadaşımın dedesi de böyle bir durumla suçlanıp cezaevine atılmıştı. Bütün aile manen mahvolmuşlardı. Ben hep derim erkek veya kız olsun, küçük çocukları anne ve babaları asla başka bir erkekle yalnız bırakmamalı. Hatta komşu, akraba bir kadına bile emanet edip bir yerlere gitmemeli. Çünkü o komşunun da çevresinde, hanesinde sorunlu, hasta erkekler olabilir.
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Oyuncu Hafsanur Sancaktutan dedesi tarafından çocukluğunda istismara uğradığını açıkladı. Bu durumların olmaması için ne olmalı?