Kardesim İstanbul sozlesmesi dedigin sey ornek veriyorum adi bir kadinin beni taciz etti diye sana iftira atmasiyla seni iceri attirabilecek bi kanun. Veyahutta eve geldin karinla erkek arkadasi odada s*x yapiyolar senin gidip kapiya hizlica vurma onu rahatsiz etme hakkin yok sana kanunen dava acma hakki var. Ne oldugunj arastirip gelin. Ve ayriyetten bu tacizler icin hakimler adil karar verse boyle seylere gerek kalmaz zaten. Kanunlar turkiyede sadece parayla işler...
Kardesim kimse icerigini arastirmadan su sacma kanunu savunup duruyo veya erkekler kadinlarin ilgisini cekip 2 kari dusurmek icin İstanbul sozlesmesi kaldirilmasin diye konusip duruyolar ama iceriginden haberleri bile yok. Iftira her zaman olur kardesim benim insanin icinde adilik olmasin yeterki hapse attiramaz ama bi sokak ortasinda brni taciz etti diye bagirmasina bakar hersey sonra gozunu hastanede acarsin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kadının beyanı esastır bence çok yanlış birşey kötü şekilde kullananlar var bunu saçma yani okadar mağdur olan insanlar var bunun yüzünden
Oda kaldırılacak MI?
Bilmiyorum
İstanbul sozlesmeninin ne oldugundan haberin var mı ?
Hayır ama 6284 sayılı kanun çoğu aileyi dağıtıyor muş ve bu İstanbul sözleşmesi alt yapılı kanun
Kardesim İstanbul sozlesmesi dedigin sey ornek veriyorum adi bir kadinin beni taciz etti diye sana iftira atmasiyla seni iceri attirabilecek bi kanun. Veyahutta eve geldin karinla erkek arkadasi odada s*x yapiyolar senin gidip kapiya hizlica vurma onu rahatsiz etme hakkin yok sana kanunen dava acma hakki var. Ne oldugunj arastirip gelin. Ve ayriyetten bu tacizler icin hakimler adil karar verse boyle seylere gerek kalmaz zaten. Kanunlar turkiyede sadece parayla işler...
Peki bu iftira durumları olmicak MI artık veya olanlar
Kardesim kimse icerigini arastirmadan su sacma kanunu savunup duruyo veya erkekler kadinlarin ilgisini cekip 2 kari dusurmek icin İstanbul sozlesmesi kaldirilmasin diye konusip duruyolar ama iceriginden haberleri bile yok. Iftira her zaman olur kardesim benim insanin icinde adilik olmasin yeterki hapse attiramaz ama bi sokak ortasinda brni taciz etti diye bagirmasina bakar hersey sonra gozunu hastanede acarsin
Yapmayın ya sözleşmeye gerek mi var? Ya olmayın bu kadar karaktersiz
Ülke aldı başını gidiyor dolarlar, insanların hakları, her şey yazıklar olsun
Az araştırda soru sor be bu sözleşmeden öncesiyle sonrasını karşılaştır bakalım
Merak ettim için soruyorum
Reis pardon ben soruyu düzgün okumadım :)
Estağfurullah
Ne güzel