Sedat Peker: "HDP saldırısı başlangıç, çok daha büyükleri planlanıyor, sokağa çıkmayın" dedi. Ne düşünüyorsunuz?

Kıymetli dostlarım, İzmir HDP il başkanlığına yapılan provokasyon amaçlı saldırının çok daha büyüklerini ne yazık ki önümüzdeki zamanlarda yaşayacağız. Eğer benim tecrübeme ve samimiyetime inanıyorsanız hiçbir şartla sokağa çıkmayın.

Çok büyük bir oyun kurgulanıyor. Eğer siz sokağa çıkarsanız derin mehmet ve adamları terör örgütlerinin içindeki elemanlarını olaya dahil edip ortalığı yangın yerine çevirecekler."
Sedat Peker: HDP saldırısı başlangıç, çok daha büyükleri planlanıyor, sokağa çıkmayın dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Sedat Peker: "HDP saldırısı başlangıç, çok daha büyükleri planlanıyor, sokağa çıkmayın" dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla