twitter.com/.../1401534919696863243?s=20
Demirören'e 750 milyon dolar hibe iddiası! Ziraat Bankası'na sen gitsen ne kadar hibe kredi alabilirsin?
twitter.com/.../1401534919696863243?s=20

Bu Bankanın adı Ziraat Bankası yani Çiftçinin Kalkınması için kurulan bir Banka.
Ama Çiftçiden hariç herkese peşkeş çekilen bir banka
Hafızaları canlandırayım ama az kişi hatırlar.
İstanbul Bayrampaşa da Otogarın yanında ORA AVM açılacaktı. Reklamları dahi yapıldı. Ama açılamadı. Garanti Bankası önce Kredi verecekti sonra İPTAL etti. Riskli diye. Ama araya Hükümet girdi ve 270 Milyon EURO battı. kimse hesap sormadı.
Bu ülkedeki Tüm siyasi partilerin ayrımcılık yapmıyorum hepsinin Allah Belasını versin.
Halk diye bir şey yok arkadaşlar.
YE KÜRKÜM YE Hesabı var. Hepsi de bunu yapıyor.
sabah bir hikayede okudum adam sabah beni kredi ödemesi için ziraatten aradılar dedi.
ben de, ''pambıkören ne zaman öderse o zaman ödeyeceğim.'' dedim karşı taraftaki telefonu kapattı diyordu :)
Hibe değildir saçmalamayın, kredidir ve ödeme gücü olan herkes kredi çekebilir.
Sabancının senin yaşındaki evladı bankaya gitse senle aynı muameleyi görmez ona daha çok kredi verilir. Kusura bakmayın. Milleti de kandırmayı aptal yerine koymayı bırakın
Kredi değil işte sorun orada
@DarkJediAnakin kim diyor kredi olmadığını var mı ıspatı?
Cahil borçunu ödememiş kanımız var uyan
Yetimin yoksulun paradını yiyene de yedirene de yazıklar olsun.
KYK borcum biter bitmez ilk işim ziraat hesabımı kapatmak olacak bu gidişle.
Cevap
82Cevap
Gecmis haberlere gore baktığım da 2018 yilinda 10 yil geri odemeli kredi alinmis yaziyor.
Bahse konu olan haberlerde ilk 2 yil geri odemesiz bir sekilde verildi yaziyor. Yani ortada verilmis bir hibe yok.
Habere gore bu ödemeler 2020 baslayip 2028 bitmesi gerekiyor. Şu an baslamis mi onu bilemeyiz.
Cunku Bankacilik sektörün de "Ticari sır herkes icin gecerlidir.
Mahkeme karari olmadikca' Hic bir banka X bir kisisinin veya sirketin hesap bilgilerini ve hareketlerini paylasamaz.
Neden hibe edildi diye paylasim yapiliyor onuda merak ettim.
Ne güzel dünya :D Vatandaşın parası zengine hibe ediliyor, pandemide bu zor durumdaki insanlara neden yeterince yardım edilmedi diye sorarlar adama da nerede öyle halk bizde :D
Hiçbir şekilde mantıklı bir açıklaması olamaz yandaşlarını zengin etmekten başka bir işe yaramıyor, 2023 yılında nefes alabilirsek hepsinin tek tek yargılanıp tüm pisliklerinin dökülmesi lazım, bize bu kadar çektirdiler kendileri çekmeden giderse bırak ülkeyi yaşamdaki adalete inancım kalmaz.
%50 ile bir noktaya kadar alınabilir bence.
Talep edilen evrak ve diğerleri konusunda bir liste mevcut elbette.
Bir adet mafya babası referansı,
Bir adet iktidar partisinden siyasi referans (bakan olması tercih edilir)
Bir adet kabarık sabıka kaydı
...
Eski yaysat çalışanıyım Şu an Turkuaz da taşeron bir firmada çalışıyorum... İşin aslı şu 3 yıl geri ödemesiz di kredi ve iddia o ki aydın doğanın kızının kafasına silah dayayıp Sattırdılar 49 tane şirketi 750 milyon dolara bu çok derin bir iş asıl alıcı demirören değil... Tayyip beyin damadı ve kardeşi ama demirören aldı 1 yıl sürmeden Koca Yaysat ı 27 bin insanı işten çıkartıp Kapattı tazminat lar alınmadı TÜRKİYE de bütün yaysatta olan teminatını alamayan onbinlerce market ve Başbayi var...
Şans oyunlarını aldığında zaten neden aldığı az çok belliydi🤓
Ama adamlara helal olsun.
Bir gün şans oyunlarında döndürdükleri belki de hiç ortaya çıkmayacak 🤓
Adam muhalif her noktayı satın aldı.
O kadar parası tabi ki yoktu.
Finansman lazım.
İslam uğruna yapılmış hamleler lütfen kıskanmayalım 🤓
Yok bi de başarı hikayesi olsaydı herhalde devlet kredisi olacak.
Son 20 yıldaki tüm özelleştirmeleri aynı desteklerle bende alabilir, bende işletip ödemelerini yapabilirdim.
elektrik-doğalgaz-tekel-şeker fabrikaları-tüpraş-köprüler vesaire. Hepsi cepten para çıkmadan, 1 kuruş riske atılmadan sahiplenildi
Hibe almak istiyosan önce reizle anlaşacan öyle reizin haberi olmadan banka hibe verecek o bankanın sülalesini cezaevlerinde süründürür demir örenden o hibeyi faiziyle geri alır demirörende bunu bildiği için reizin komisyonu olmadan bu hibeyi almaz siz sanımıyosinızki sadece beşli çeteylemi kalmış bu Türkiye nereden komisyon gidiyorsa hepsi olmuş çeteama reizleritek.
Bu şerefsizi pamukören i 25 yıl öncesinden tanırım. Dolandırıcılık potansiyeli olan biri. Aynı zamanda özel servislerin öndeki adamıdır.
Alman istihbaratı na yakındır...
Yapar, Sedat Peker in dediklerini.
Potansiyel...
ben kredi çekip gemicik almayı düşünüyorum. şöyle kredi çekip 3 tane gemicik alsam zaten kendi kendini ödüyor... muş... Reis söylediydi...
https://www.youtube.com/embed/QzNNGBPZqPMDemirören reizin emir eri şu işi yap emredersin şunu satın al emredersin reizim
Ha bu arada devlet bankalarının beleş kredileriyle yapıyor bu işleri bu da milletin malının imkanlarıyla zenginliğine zenginlik siyasete yandaş destek 😈
Yazınızda dindarları neden taş yağmuruna tuttuğunuzu anlayamadım kaçırdığım birşey varsa bilgilendirir misiniz? Demirören dindar takılan bir şahsiyet mi yoksa?
İddia falan değil bu krediyi aldığı biliniyor. Ödenmediği de biliniyor ilk defa Sedat Peker söylemiyor bunu. Türkiye'de medya susturulduğu için mk mafyasının içeriden itiraflarını duyunca haberi oluyor milletin bir sürü şeyden.
hibe felan vermezler tabi bunların yaptığı hırsızlık. Bu adam bi de Beşiktaşlı ya. Ayıp bunun süt kardeşi olduğunu söyleyen biriyle tanışmıştım ördekçioğlu'ydu galiba. bunlara çok dindar inslarlar der. gel gör ki hikaye...
Şaşırmadım, Naci Ağbal da Cengiz Holding'e 400 milyon TL vergi indirimi yaptı. En büyük vergi yolsuzluklarını onun merkez bankası başkanlığı döneminde oldu.. Ses var mı? Yok. Demek ki belli bir kesimi az da fifilemek lazım, hoşlarına gidiyor 😂
Orssss. Cchu sayısal loto , milli piyangoyu aldı. Sayısal lotuyu aldığı günden bu yana yakan nakinalari ile bı turlu sayilara cikarttirmiyor
170 milyon TL halkın parasını elinde tutuyor😡😡😡
Elinde gelse 1 tl için haciz yaparlar.
Şu ülkeyi , asgari ücrete bile ulaşamayacak hale getirenler ülkeyi soyuyorlar.
Bunların heryerine para tıkıcaksın, bu ne açgözlülüktür pes.
Hİbe mi? :) Borç bile vermiyorlar.
her ekrana çıktıklarında din üzerinden siyaset yapan şu yobazlar yüzünden ülke o kadar geri de ki kimsenin daha haberi bile yok.
Borçlu çıkartırlar bizi
Ama yandaşlarına yağdırırlar
Kimin parasını veriyorsa
1 kuruş hakkı olanlarında olmayanlarında tüm hakları haram olsun
Rabbim yedi sülalesinden çıkartsın
Ticari sırrına...
AK parti hükümetine yakın olursan bankaya bile gitmene gerek kalmaz zaten hibeler fazla fazla seni de olur bunların devrinde zengin daha fazla zengin oldu fakir daha fazla fakir oldu
Bana kol saati verirler..
Eskiden silahla banka soyulurdu. Sistem o kadar gelişti ki büyük vurguncular evvela parti kurup bu şekilde ilerlemeyi tercih ediyorlar.
Parayı alınca direk dişleri yapmıştır sanırım daha önce rezalet durumdaydı dişleri... döslkamahahaösagahsçla 😂😂😂
Devlet bankalariyla olan ticaretimi bitircem zaten, ister dogru olsun ister olmasin.
Halkbank simdide ziraat.
Ziraat bankasının önünden geçsem nerde ln bizim verdiğimiz öğrenim kredisi çabuk ver parayı diye döverler
Demirören gurubunun nasıl zengin olduğunu google dan öğrenebilirsiniz. Bu devede kulak kalır. Arşimidis Ailesi ile olan bağlantıları okuyun derim
Doğan medya grubunu da böyle aldılar bunlar. Sırf muhalif diye Demirörenlere kredi verip zorla onlara sattırdılar :D
Zaten bu ülkenin başına ne geldiyse Allah, din ve iman diye diye milletin aklıyla dalga geçenler yüzünden geldi.
çifçinin borcunu ödeyemiyor diye tarlasına traktörüne haciz koyan ziraat bankası gidip böyle adamlara milyon dolarlar veriyorsa batsın o banka
Pandemide vatandaşa verdikleri hibeden daha büyük para bu Demirören'e ettikleri hibe
Serdar ortaça da verdiler hibe diilse de toleranslı bir şekilde, Bana diil hibe %100 faizle geri ödeyecem desem yine vermezler
:) komedi ülkesiyiz. Ama bize hep acı komedi denk geliyor. Gurbetteki Türklerde atıp tutsun. 1 kazanıp 10.5 harcıyor burada hayat onlara cidden gzl
bize develt bankasi kredi karti odemesini gec yaptik diye kredi vermek istememislerdi diyecekelrim bu kadar
bu milletin aptallığı koyunluğuu bizi bu hale getirdi
adam göz göre soyuyor memleketi hala akp diyorlar
Ziraat bankasına gitsem hibe için, adamlar donuma kadar alır öyle yollar beni :D ne hibesi :D
1 milyar dolar rahat alırım ya yıldırım abimizden neyim eksik ziraat bankası azda bize çalışsın demi nasılsa işine gelene peşkeş çekiyor
Hibe kısmını rüyamızda bile göremeyiz anca borçlu çıkartmak için ulaşırlar.
Allah belalarını versin bunların. Bunlara destek çıkan siyasilere de Allah belasını versin veee bu siyasilere oy verip bu fırsatı yaratanlarında Allah belasını versin
Sorduğun sorunun cevabı gayet net bence. İmkansız. Hibe desteği almak kolay mı?
Ziraat bankası vezneye gittim ortası yanık 5₺ Mi değiltşrmek istedim kovuldum
varsa girişim yatırım projen git başvur. işin teminat kısmını unutma.
Bir lira bile vermezler. Atm'den para çekerken bile parayı vermemek için naz yapıyor resmen.
1 kuruş gelmiş boş göndermeyelim derler o da bir ihtimal!!!
Burası Türkiye
Burada herşey olursun, rezil olmazsın
Değil hibe hesap işlem ücreti altında 35 lirayı anında aldılar nokta
Hibe denilenin 4/3 birisine gitmiştir canınızı sıkmayın.
Hiç alamam. Hibe vermezler ama Ziraat Bankası'nda kredibilitem iyidir yine de.
Arkasında reisi var iktidar var bu adamın sırtı yere gelmez BJK ve TFF başkanlığı yaptı cebe indirdi bahis sitesini eline aldı her türlü tilki dönüyor hep cebine cukka doymadı doyacakları da yok
500 lira o da bir kereye mahsus olur😂 128 milyar böyle yerlere mi gitti acaba🤔
Yarın çok değil 3000 TL için gitsem döverek uzaklaştırırlar
Millet intihar ediyor. Halk gecinemiyor. Zengine her sey muba gibi bastakilerden kaynakli
Çarkları dönsün diye yapılan hamleler bunlar sana bana gelince artistik yaparlar
Adamdaki şuraya baksana mahkeme duvarı gibi, utanacak surat mı var, biz gitsek en fazla 50 bin verirler
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun olan köledir.
Beş kuruş değil bir kuruş vermezler gel de iç savaş çıkarma bu ülke de.
Devletin bankası sonuçta. Devletin cumhurbaşkanı mesaj yazdıktan sonra her şey kolay.
Sedat Peker olmasa ülkede muhalefet yok sayılacak.
İddia ise ben daha fazlasını alırım 😂
Bana günahlarını bile vermezler hibe kredi ne
1000 lira bile alamam
Adamımız varsa alamayacağımız kredi yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?