Dinimiz İslam'da hangisi daha önemli sizce?
Bir de şu durum var.
Mesela Çamlıca Camii'nin 2 milyar küsür TL'ye yapıldığı söyleniyor.
Ben de dahil müslüman olan kişiler belki de onlara sorulsa bu paranın harcanmasını istemeyecek.
Belki de eğitimi, adaleti, bilmi, teknolojiyi, sanatı daha önemli görecek ve yeterli sayıda camimizin olduğunu aranın diğer alanlara aktarılmasını isteyecek.
Bu nasıl bir sistem böyle?
Ne seçtiği başa gelen geleceğine karar verebiliyor, ne de seçtiği başa gelmeyen.
İkisinin de kaderi aynı.
Maaşlarımızdan tonlarca vergi kesiliyor ama o vergileri harcarken kimse bize sormuyor.
Bence bu sistem adı ne olursa olsun, ister demokrasi isterseniz başka bir şey, adil bir sistem değil. Derhal revize edilmeli ve yapılacak her yatırımda halka internet üzerinden oylama yapılarak sorulmalı. Red cevabı gelenler yapılmamalı.
Mesela İstanbul Havaalanı, 3. Köprü, Osmangazi Köprüsü, Çanakkale Boğazı, S400'lerin alınması gibi kararlar halka sorulsa belki de bu şekli ile yapılmayacaktı. Kanal İstanbul halka sorulsa kesinlikle yapılamayacak. Halka rağmen halkın parasını ziyan etmenin adı demokrasi ise bence yerin dibine batsın.
Bir de şu durum var.
Mesela Çamlıca Camii'nin 2 milyar küsür TL'ye yapıldığı söyleniyor.
Ben de dahil müslüman olan kişiler belki de onlara sorulsa bu paranın harcanmasını istemeyecek.
Belki de eğitimi, adaleti, bilmi, teknolojiyi, sanatı daha önemli görecek ve yeterli sayıda camimizin olduğunu aranın diğer alanlara aktarılmasını isteyecek.
Bu nasıl bir sistem böyle?
Ne seçtiği başa gelen geleceğine karar verebiliyor, ne de seçtiği başa gelmeyen.
İkisinin de kaderi aynı.
Maaşlarımızdan tonlarca vergi kesiliyor ama o vergileri harcarken kimse bize sormuyor.
Bence bu sistem adı ne olursa olsun, ister demokrasi isterseniz başka bir şey, adil bir sistem değil. Derhal revize edilmeli ve yapılacak her yatırımda halka internet üzerinden oylama yapılarak sorulmalı. Red cevabı gelenler yapılmamalı.
Mesela İstanbul Havaalanı, 3. Köprü, Osmangazi Köprüsü, Çanakkale Boğazı, S400'lerin alınması gibi kararlar halka sorulsa belki de bu şekli ile yapılmayacaktı. Kanal İstanbul halka sorulsa kesinlikle yapılamayacak. Halka rağmen halkın parasını ziyan etmenin adı demokrasi ise bence yerin dibine batsın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
bir takım kararlar , stratejik veya hassas kriterlere göre düşünülerek alınır.. her türlü şey halka sorulamaz.. mesela s400 lerin alınmasını halka sormak tamamen saçmalıktır.. halk strateji uzmanı değildir veya askeri dengelere veya stratejilere hakim değildir.. olamaz da.. her türlü iş biter, bütçe fazlası kalır ortada.. avustralyada yapılmıştır bu hatta , bu parayla ne yapalım , kangurular için mi koalalar için mi doğal park açalım tarzında bir halka oylaması yapılmıştır.. burası Türkiye.. Kurtlar sofrasında çevresi ve kendi içi bile türlü düşman ve hainlerle dolu olan bir ülke..
Bu heriflerle vaktini ve yüregini tüketme. Bunlara ne desen fayda etmez.
Soruyu okudum sadece kusura bakma.
Sadece camii yaptırıp, yaptığı kötülükleri unuturmaya çalışıyorsa kendi vicdanını rahatlatıyordur kendince ve dini, bir güç olarak kullanıp insanların duygularıyla oynar sadece manipülasyon
Detayı da okusaydın keşke.
Yapılanlar arasında o kadar tezatlık var ki. Senin de dediğin gibi manipülasyon.
Bu hukumetten bi bok olmaz s. ktiler ulkeyi