Ertuğrul Özkök " Erdoğan Atatürk'ten sonra gelmiş dünya çapında lider" dedi? Erdoğan'ın liderliğini beğeniyor musunuz?

Ertuğrul Özkök  Erdoğan Atatürkten sonra gelmiş dünya çapında lider dedi? Erdoğanın liderliğini beğeniyor musunuz?
Bence bu adamın kafaya taş düşmüş. 😀 Eskiden işe geç gelirdim radyoda sabah eleştirilerini dinlerim. Bu asla böyle konuşmazdı.
İspanya ile takılsaydı Nobel alırdı diyor. Nobeli alıp ne yapacağız bir tarafımıza mı takacağız? 😕 Nobel siyasi ödül uşaklık yapana verirler yapmayana vermezler.
Ertuğrul Özkök " Erdoğan Atatürk'ten sonra gelmiş dünya çapında lider" dedi? Erdoğan'ın liderliğini beğeniyor musunuz?
Cevapla