Barış isteyorum diye sizleri kandıran batı zihniyetleri bu huz yılda dünyada işgal etmediği yer kalmadığı gibi , ülkemizi de Çanakkale de İzmir'de , doğuda batıda. guneyde işgal etmişken, TURK tam aksine barış ve adalet derken. Şimdi dünyaya bu barışı getirmesi adına bir arzumu dile getirmişim, bunu barbarlık diye yorumlayacak kadar cahil misiniz , tarihsiz misiniz nesiniz!!!
Türkün 1. düşmanı yine kendisidir. Yani sorunu kendiyledir. Bunu cözdugunde zaten her anlamda dünyaya örnek olacak saygın bir ülke olur. Aksini yaptığında ise dağılır gider. Bana bişey öğretmeye çalışmak yerine sözlerimden feyz alıp birşeyler ogrenmeni tavsiye ederim.
Feyzin içinde muhalif dustugun nedir biliyor musun, soy içinde soysuz olanlarla kastettigim. a'ri olanı bir tutmandir. İnce. dusun az konuş. Benim tavsiyem de budur
Barış isteyorum diye sizleri kandıran batı zihniyetleri bu huz yılda dünyada işgal etmediği yer kalmadığı gibi , ülkemizi de Çanakkale de İzmir'de , doğuda batıda. guneyde işgal etmişken, TURK tam aksine barış ve adalet derken. Şimdi dünyaya bu barışı getirmesi adına bir arzumu dile getirmişim, bunu barbarlık diye yorumlayacak kadar cahil misiniz , tarihsiz misiniz nesiniz!!!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kesinlikle olacağını düşünüyorum..
Düşmana değil barışa ihtiyacimiz var
Bu kadar saf bakıyorsunuz ya pes.
Barış isteyorum diye sizleri kandıran batı zihniyetleri bu huz yılda dünyada işgal etmediği yer kalmadığı gibi , ülkemizi de Çanakkale de İzmir'de , doğuda batıda. guneyde işgal etmişken, TURK tam aksine barış ve adalet derken. Şimdi dünyaya bu barışı getirmesi adına bir arzumu dile getirmişim, bunu barbarlık diye yorumlayacak kadar cahil misiniz , tarihsiz misiniz nesiniz!!!
Türkün 1. düşmanı yine kendisidir. Yani sorunu kendiyledir. Bunu cözdugunde zaten her anlamda dünyaya örnek olacak saygın bir ülke olur. Aksini yaptığında ise dağılır gider.
Bana bişey öğretmeye çalışmak yerine sözlerimden feyz alıp birşeyler ogrenmeni tavsiye ederim.
Feyzin içinde muhalif dustugun nedir biliyor musun, soy içinde soysuz olanlarla kastettigim. a'ri olanı bir tutmandir. İnce. dusun az konuş. Benim tavsiyem de budur
Hayal
Hayalde bir umuttur
Barış isteyeceğine barbarlık istemen
Bu kadar saf bakıyorsunuz ya pes.
Barış isteyorum diye sizleri kandıran batı zihniyetleri bu huz yılda dünyada işgal etmediği yer kalmadığı gibi , ülkemizi de Çanakkale de İzmir'de , doğuda batıda. guneyde işgal etmişken, TURK tam aksine barış ve adalet derken. Şimdi dünyaya bu barışı getirmesi adına bir arzumu dile getirmişim, bunu barbarlık diye yorumlayacak kadar cahil misiniz , tarihsiz misiniz nesiniz!!!
Tanrı turkleri korusun ccccccccccc