Müslüman yoğunluklu ülkelere baktığımız zaman bir şey dikkat çekiyor. Bu insanlar toplumdan aldıkları vergilerle sadece cami yapıyor. Kütüphane yapmıyorlar. Var olan kütüphane diye adlandırılan yerlere baktığımız zamanda ise bunların bir çoğunun 5 para etmez yerler olduğunu görüyoruz. Mesela Eyüpte Chp önderliğindeki İBB nin yaptırmış olduğu ve adına kütüphane denen yerde içeride 1 kişi bile yok. Bunun nedeni halkın okumaması değil. Siyasetçilerin eğitime yatırım yapacak kadar zeki olmaması. Her türlü masraftan kaçınıyorlar. Eyüp İbb kütüphanesinde içeride yemek masaları var. Sıkış tıkış bir yer. 3 - 5 yemek masası ve bir kaç kitap koydukları 4 duvar arasını kütüphane zannediyorlar. :D :D İmamoğlu halkın vergileri ile gidip kızak kaysın. Paraları feminist (erkek karşıtı) afişlere yatırsın. Bir de israfla mücadele ettiğini söylüyor. Bence en büyük israfı kendisi yapıyor.
Öğrencilere 3 kuruş parayı çok görüyorlar. İçleri gidiyor 1 lira fazla vermeye. Korkuyorlar en kaliteli masaları, en iyi şekilde dizayn edilmiş kütüphaneyi yaptırmaya. Sultangazi Ahmet Arif kütüphanesi yaptırmışlar. Lüks geniş masalardan 2-3 tane koymuşlar. Toplam kapasitesi 30 civarı yapıyor. Diğer masaların hepsi çöp. Ayrıca kütüphane 8 katlı olmaz. 2 ya da 3 katlı olur. Yanlamasına geniş olur. Çocuk kütüphanesi demişler. İçeride çocukların başlarında duracakları bir öğretmen bile yok. Tabi personellere para gidiyor. Öğretmene para gidiyor. Öğrencilere ve eğitime para vermeye ne gerek var (!) İmamoğlu feminizme ve camilere yatırım yapması gerekir (!) Eğitimin hiçbir önemi yok bu ülkede (!) Bir de kendini modern zannederler. Yav he he çok modernsiniz, tam Avrupalısınız (!)
Öğrencilere 3 kuruş parayı çok görüyorlar. İçleri gidiyor 1 lira fazla vermeye. Korkuyorlar en kaliteli masaları, en iyi şekilde dizayn edilmiş kütüphaneyi yaptırmaya. Sultangazi Ahmet Arif kütüphanesi yaptırmışlar. Lüks geniş masalardan 2-3 tane koymuşlar. Toplam kapasitesi 30 civarı yapıyor. Diğer masaların hepsi çöp. Ayrıca kütüphane 8 katlı olmaz. 2 ya da 3 katlı olur. Yanlamasına geniş olur. Çocuk kütüphanesi demişler. İçeride çocukların başlarında duracakları bir öğretmen bile yok. Tabi personellere para gidiyor. Öğretmene para gidiyor. Öğrencilere ve eğitime para vermeye ne gerek var (!) İmamoğlu feminizme ve camilere yatırım yapması gerekir (!) Eğitimin hiçbir önemi yok bu ülkede (!) Bir de kendini modern zannederler. Yav he he çok modernsiniz, tam Avrupalısınız (!)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Mustafa Kemal Atatürk'ün ismini kullanip oy toplamak varken. Neden o islere el atsinlar ki.
pişkinliğin de böylesi
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!