80 il ve Zonguldak büyükşehir oluyor! Ne düşünüyorsun?

81 ilin tamamı "büyükşehir" oluyor: İlçeler tek bir merkeze bağlanacak ve seçilen belediye başkanları artık büyükşehri değil, sadece merkez ilçeyi yönetecek.

“80 il ve Zonguldak!“

80 bin nüfusuyla Bayburt için de büyükşehir diyeceğiz.

Ne düşünüyorsun?
80 il ve Zonguldak büyükşehir oluyor! Ne düşünüyorsun?
80 il ve Zonguldak büyükşehir oluyor! Ne düşünüyorsun?
Cevapla