Türkiye'de yaşamak istemiyorum artık çok fazla bunaldım?

Eski Türkiye Cumhuriyeti Devletinden hiçbir şey kalmamış. Bir sürü devlet kurumu siyasal İslâmcı Atatürk ve Türkiye Cumhuriyeti Devleti düşmanı olanların ellerinde oyuncak olmuş, liyakat yerlerde sürünüyor, torpil her yerde, gericiler çok güçlenmiş onlarca tarikat devletin içinde sermaye kurmuş. Ekonomimiz ortada. Vatanseverler konuşamıyor gerçekleri haykıramıyor, harekete geçemiyor. Bıktım artık. Ne oldu bize arkadaşlar?
Türkiye'de yaşamak istemiyorum artık çok fazla bunaldım?
Cevapla