Müge Anlı'da bir aile çıkmış işte bir kadın beni dolandırdı diyor adam. Adı da var Erol Karakoç ama ben ona adam dicem. Halbuki manitacılık oynamışlar, adam da para yedirmiş bir miktar. Adamın karısı kocamı çok seviyor kısaknıyorum, kandırıldı kocamda hiç suç yok diye savunuyor bu arada. Neresinden tutarsanız elinizde kalacak bir konu.Neyse önemli olan şey bahane. İlişkiye girmişler arabada, adam diyo ki kadın beni kirletti üstüme atladı. Yağmur yağıyordu kaçamadım ajdfkajf tamam kral haklısın ıslansa mıydın.
"Arabada kadın beni kirletti, yağmur yağıyordu kaçamadım" cümlesinden daha kral aldatma bahanesi olan var mı😏?
Güldüm sadece. Aklıma herkesin bildiği şu fıkra geldi. Karısının aşığını yatak odasındaki dolapta yakalayan koca soruyor burda ne arıyorsun, adam da tren bekliyorum der. 😎
Adamin biri demiski cahillik egitimsizlikten bunlar demis 😃 ahlaksizlik edepsizlik egitimle duzelcek bisey degil. Isterse on mektep bitirsin insanin icinde olduktan sonra nefsaniyet iradesizlik asla ise yaramaz. Ne insanlar gordum kademesinden onunde ceket iliklersin ama haya diz boyu. Igrenclik egitimle duzelcek bisey degil!
Aşkim ne olmus yani berkecanla ayni yatakta uyuduysak evde baska yatak yoktu ve kiyafetlerim kirlenmisti ciplak yattik. Ne varki bunda ya çomarmisin sen
Yalçın Çakır daydı galiba tam emin değilim orada 40 yaşındaki bir adam diyordu ki 17 YAŞINDAKİ KIZ BENİ ZORLA KOCASI YAPTI bunun üzerine hiç bir şey tanımıyorum
Yağmurda ıslanmamak için ıslanmışlar bence de harika bir bahane daha iyisi üretilene kadar en iyisi bu Bu kral bahaneydi anmak adına bütün yağmurlu havalarda sevişmek lazım😂😂😂
Şu tiplere dikkat edin biraz. Yaşarlar, yaparlar kendilerince bir şeyler savunurlar. Ama çoğunun ortak noktası eğitimsizlik, cahillik mega şehir hayatı görememe problemi :D
Omo sponsorluğunda gerçekleşen olay bu kesin. Islanma, kirlenme kelimeleri kullanılmış subliminal olarak. Kirlenen çamaşırları su ile ıslatıp omo ile yıkıyoruz. Kirlenmek güzeldir, Omo.