Ben şunu anlamıyorum. Türkiye'de öldürülen erkek sayısı, öldürülen kadın sayısından kat kat daha fazla. Meclisteki bir kadın milletvekilimizde bu durumu kabul edip doğruladı. Öldürülen erkek sayısı öldürülen kadın sayısından falza olduğu halde, neden öldürülen erkekler öldürülen kadınlar kadar gündem olmuyor medyada yer bulmuyor? Erkekler insandan sayılmıyormuş gibi hissediyorum. Son yıllarda feministler toplum ve medya üzerinde öyle bir olumsuz algı ve etki oluşturdu ki, toplumumuzda öldürülen erkekler görmezden geliniyor kimse umursamıyor. Böyle şey mi olur? Feminizm denen şarlatanlıktan soğudum. Feministler yüzünden erkekler insandan sayılmıyor artık. Bir kadın öldürüldüğünde yer yerinden oynayıp herkes tepkisini gösterirken, erkek cinayetlerine kimse ses çıkarmıyor. Niye böyle oldu?
Not: Akp'li değilim, 1 kere bile bu partiye oy vermedim. Beni Akp'li sanacak kadar cahilce düşünenler çıkmaz inşallah.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer