Öldürülen Erkeklerin Sayısının Çok Fazla Olması?

Ben şunu anlamıyorum. Türkiye'de öldürülen erkek sayısı, öldürülen kadın sayısından kat kat daha fazla. Meclisteki bir kadın milletvekilimizde bu durumu kabul edip doğruladı. Öldürülen erkek sayısı öldürülen kadın sayısından falza olduğu halde, neden öldürülen erkekler öldürülen kadınlar kadar gündem olmuyor medyada yer bulmuyor? Erkekler insandan sayılmıyormuş gibi hissediyorum. Son yıllarda feministler toplum ve medya üzerinde öyle bir olumsuz algı ve etki oluşturdu ki, toplumumuzda öldürülen erkekler görmezden geliniyor kimse umursamıyor. Böyle şey mi olur? Feminizm denen şarlatanlıktan soğudum. Feministler yüzünden erkekler insandan sayılmıyor artık. Bir kadın öldürüldüğünde yer yerinden oynayıp herkes tepkisini gösterirken, erkek cinayetlerine kimse ses çıkarmıyor. Niye böyle oldu?

Not: Akp'li değilim, 1 kere bile bu partiye oy vermedim. Beni Akp'li sanacak kadar cahilce düşünenler çıkmaz inşallah.
Öldürülen Erkeklerin Sayısının Çok Fazla Olması?
Cevapla