Gizli Üye(36-45)+1 yılAslında kotu bir yazi sayılmaz. Bazi seyler tercih olursa tatlıdır ama mecburiyet olursa acıdır. Zengin İtalya'da makarna yer buyuk tat alir bundan gelir anlatir bir makarna yapıyorlar aklin durur. Ama öğrenci mk her gün makarna yiyorum der. ya da 3 ogun pirzola yemektense 3 ogun bulgur çorbası mercimek çorbası içmek daha sağlıklıdır ama sen çorbayi sağlıklı diye değil fakirlikten iciyorsan erirsin.
Yazi bilinçli tüketici olmak adına hos bir psikolojik detay ama fakir psikolojisiyle o yaziyi okuduğunda yıkılırsın . Yazilmaması gereken bir yazı ya da başka başlık altında yayınlansa daha iyi olurdu
Marketlerin psikolojik satış yöntemleri diye bir kose yazısı olabilirdi. Ama bu başlık son derece rahatsız edici. Okuyan okurken biri gorecek diye panik olur. Yazik insanlara
Esnafim aylık 20 bin 30 bin para kazanıyorum. Ama yasamak cidden pahali 6 binden asagi para giriyorsa bir eve yasamak cok zor. bugun standart bir maas 3500 tl ile 4 bin arasi. Zaten eli yüzü düzgün ev 1500 tl kira. 2 cocuk olsa cocuklara günlük 10 lira harçlık versen 600 lira gider. Elektrik dogalgaz su bunlar 700 liranın altına inmiyor zaten 3 bin boyle bitti. Kendin yapsan bile corba makarna yapmadığın sürece bir kişinin 1 ogun yemek maliyeti 10 liranın altında degil. Evde 4kisi olsa 3 ogun mutfak masrafi 100 lira. Bu günlük. Rakamlar abarti gelebilir ama abarti olsa olsa yuzde 10 olur.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılPsikojik verilerle yapılan araştırmaların Halk dilinde cevrilmis şekilde özetleri verilerek vatandaş bilgilendirilmiş ve bunun yanında israfın önüne geçilmesine yönelik tavsiyeler verilmiş. Teşekkür edeceğinize şikayet ediyorsunuz. Nasıl bir bakış açınız var gerçekten şaşırıyorum. Okuduğunu anlamayan , anlamlandırmayan kendine ait düz bir pencereden bakan zihniyet olmaktan vazgeçin. Biraz okuyun vizyon sahibi olun. Öznel değil çoklu bakış açınız olsun. Yıllarca bu şekilde uyarılar verilmediği ve verilenlerinde görmezden gelindigi yılları geride bırakırken millet olarak siz hâlâ, bu ifadelerinizle "SÖMÜRÜLMEMİZE DOKUNMAYIN " pankartları açıyorsunuz. Lütfen kendinizi silkeleyin.
00 Yorumla
+1 yılBu millete müstehak, umarım Akp'ye oy atanlar yiyecek ekmek bile bulamazlar.
317 Yorumla
Soran+1 yılO zamanlar oldu diye bu zamanlarda da mı olsun ya halkın tepkisi olsa hangisi gelirse gelsin çekinir ama biz kraldan çok kralcı yaşamaya bayılıyoruz. O yapmıştı bu da yapsın diğeri gelsin daha çok yapsın o zaman ses çıkarmadınız desin. Güzelim ülkeyi ne hale getirdik ya
- +1 yıl
Olay o gelsin bu gitsin olayı değil olay bu ülkenin kaosa girmesini isteyen köpeklerin ekmeğine yağ sürmeden bu işi yapmak!!! Çok vatan seversek çok milleti düşünüyorsak. Ülkemiz muasır medeniyetler seviyesine çıksın istiyorsak. Boş bardak olup su dolmasını beklemeyecez. Çalışacak üretip geliştirecek. Bak bu eleştiri yapanlara mühendis olup icat yapan var mı? Avukat olup adil olan? Mimar olup düzgün bina yapan? Esnaf olup hak yemeden kar eden? İşçi olup işinin layıkıyla yapan var mı? Yok!! SORUN HÜKÜMETLERDE LİDERLERDE DEĞİL SORUN HALKTA İNSANIMIZ DA İNSANIMIZ KENDİNİ DÜZELTMEDİKÇE ADİL OLMADIKÇA HAKKIN TARAFINI TUTMADIKÇA BU BOZUK DÜZEN ÇİVİ TUTMAZ. Şöyle Bi bakın etrafınıza kim hakkım la iş yapayım diye çabalıyor. Biri torpil bulup memur olma derdinde. Öbürü kısa yoldan kimi çarpıp zengin olayım derdinde. Öbürü nasıl kopya çekip mezun olurum derdinde. Daha yüzlerce örnek verebilirim. Olay devlette değil halkta halk böyle pislik Bi zihniyette olduğu sürece bu kötü düzen böyle gider
Soran+1 yılTamam halkın suçu da çaldıkları kanıtlandı, haksız atamaları kanıtlandı, şimdi terörist dedikleri insanlarla ilişkileri kanıtlandı. E oy verenler de bedelini ödesin gerçekten yönetmeyi bilen iktidarların ülkelerini araştırabilirsin. Suç oranlarının ne denli az yaşamın ne kadar ucuz ve insan hayatının ne kadar değerli olduğunu anlarsın. Ha bi de mühendis olup icat yapacak materyale ulaşamayan binlerce güzel genç var bu sadece bi örnek mühendis üzerinden eleştiri yapmasın kimse şimdi
- +1 yıl
O dediğin ülkelere Bi baksana neden o kadar iyi gelirleri var neden yaşam kaliteleri yüksek. Ben söyliyim. Savaşacak düşmanları yok! Mühendis konusuna gelince ülkede herkesin her iş için ulaşabileceği materyaller mevcut. Kimse kalıpta yokluk perdeisne sığınmasın. Bi şeyler üreten Çine abd ye Rusya ya gökten uzaylılar materyal getirmedi demi adamlar çalıştır üretti yaptı. Bizim insanımız hazır olsun ben yiyim kafasında. Çok basit Bi örnek daha veriyim. Ülkede ki %90 anne baba çocuğunu memur olsun diye okutuyor. Bu ne demek biliyor musun. Çocuğum sen biraz dişini sık oku ezber yağ sonra git Bi masaya otur yat ayın 15 banko maaşın yatsın. Hiç Bi aile o çocuğum arge yap, buluşlar geliştir, üret, çiftçi ol, geliştirici ol, uzayla ilgilen, savunmanı güçlenir vs vs demiyor. İnsanımızın tek bildiği şey okuyup atanmak. Kusura bakmayın ama bu sistemi hükümetler bu hale getirmedi. Herkesi geç kendi keseden konuş git ailene sor beni niye okutuyorsunuz de? Ya da ailene bak seni elinden tutup tarihi Bi savaş meydanına götürüp kim olduğunu hatırlattıkları mı? ya da Bi fabrikaya götürüp bak böyle üret dediler mi? ya da ithal Bi ürün alırken almayalım paramız yabancı ülkeye çık asın dediler mi? Bunu kendi keseden Bi cevapla sonra o örnek gösterdiğin ülkeri araştır. Mesela japonya mesela Belçika mesela Hollanda mesela güney Kore bak bu ülkere Bi aile nasıl çocuk okutuyor niye okutuyor. Kendi ailene sorduğun sorunun aynısını koreli Bi çocuk ailesine sorsun bak bakalım cevap ne! Bana kalkıpta boş siyaset yapma çünkü bu sorun siyasi Bi sorun değil aksine sosyal bir sorun.
- +1 yıl
Sadece tarafı olduğun siyasi guruh daha fazla çalabilmek için diger karşıt guruhla yarış halinde millete de böyle sözde halkçı görünüp galeyana getiriyorlar. Bıraksınlar bunlara benim karnım tok. Ben 30 lu yılları 40 lı yılları 60lı yılları 80 li yılları 2000 in başlarını bilen biriyim öyle TV den gazeden sosyal medyada da değil bizaat yaşayan insanlardan öğrendim kimin ne bok olduğunu. Şimdi milleti kaos oluşturun diye gaza getiren kılıçdaroğlunun SSK yıllarını iyi bilirim. O davutoğlunu Babacan'ı İmamoğlu u yavaş ı soyeri ben TV den değil bizzat hayattan öğrendim. Siyasetin kanı bozuk kanı. Kimse tuttuğu tarafa kötü diyecek kadar cesur değil zaten öyle olsaydı bu halde olmazdık. Her görüşe saygım sonsuz. Lakin koltuk hırsıyla pkk ile bir olup halkı da gaza getirip benim devletime zarar vere vere siyaset yapana saygı göstermem. Bu ekonomik sorunun nedeni siyasi değil. Tek tek açıkladım yazının başında. Umarım anlayacak belaya sahipsindir.
Soran+1 yılSjskdjkd 100 yaşındasın yani baya da hızlı yaşamışsın hepsini yakından tanıdığına göre. Annem babam yok benim devlet desteği görmedim üni bitirdim işim yok asgari ücret bile vermeden çalışmamı talep ediyorlar. S*kerim halkını da kardeşliğini de. Herkes yesin birbirini benim hayatım mahvoldu bu ülkede
- +1 yıl
Keşke bu yaşa gelene kadar okuma yazmayı düzgün öğrenseydin. Yazıda yaşayanlardan bizzat öğrendim demişim yaşadım bizzat gördüm dememiştim. Annen baban yok zor Bi durum evet ama nankörlük edip devlet destek vermedi diyorsun. Kim okuttu seni kim okulda eğitimi ni karşıladı. Nerde yatıp kalkıp bu güne geldin? Bana yokluk duygu sömürüsü yapma benim annem babam olduğu halde ben hamallık yaparak okudum! Kimseye de muhtaç olmadım yardım edenim de olmadı. Üni okurken çok gece cami de yattım. Yemek için aş evi sırasında çok bekledim. Ama okudum Allaha şükür de çok iyi Bi meslek sahibi oldum kimse de destek olmadı tek başıma yaptım bunu. Sende okulunu düzgün okusaydın şu an asgari ücretle hatta daha ağzıyla çalışmak zorunda kalmazdın. Kendi hatalarını devlete yıkma. Kafanı boş şeylerle dolduracaapına Bi vasıf kazansaydında boşta kalmasaydın. Son olarak madem bu ülkeden memnun değilsin. Hainlik etmene gerek yok. Özelden bana ulaş seni bizaat avrupaya göçmen olarak göndereceğim söz veriyorum. Git bizzat iyi dediğin Bi yerde yaşa kendin gör sorun devlette mi sende mi
Soran+1 yılAy süper olur, 750 TL borcum var onu da öder misin koca yürekli abim
- +1 yıl
@Onraldmir lan akkoyun mühendis olup icat yapan avr mi demissin brn makinr muhendisiyim kafam da hayvsn gibi çalışır ulledr fabrikalar argeler vardi da biz ki calismadik? Senin o tüp kuyrugu dedigin zamanlarda bu ulke kibrisi fethetti amerikaya kafa tuttu. Daha dün dogu akdeniz dogu akdeniz diyenlerler simdi nerede? Halkbank davasi ve tayyonun aml varlığı one surulunce bir anda aradtirma gemileri antalya vr mersin limanlarina bakim bahanesiyle cekiliverdi. Bunlarin yalanlari hirdizliklari adaletsizlikleri say say day say bitmez yil oldu 2021 ama biz hala 1970 lerle kiyaslaniyoruz yazik sizlere. siz kendi b*kunuzda bogulun diyecem de maalesef biz de sizinle birlikte boguluyoruz.
- +1 yıl
@BASIMIANNRMYAKTI andaval kardeş makine mühemdisisin demi kafanda hayvan gibi çalışıyor madem. Hani projen var mı tasarı var mı ya da içinde bulunduğun arge yi geç siktn Bi iş var mı yok. 70 leri boşver gel 99 a 2000 e bu ülke başbakana git anayasa öğren diyen cumhur başkanı gördü bu yıllarda sonunda ne mi oldu yaşın yetiyor anlatmama gerek yok biliyor olman lazım. Ülke bokuyla oynuyor ama ocak 2021 de 150 bin Türk lirası üstü 37 bin araç satılıyor. 20 bin konut el değiştiriyor ya da yeni konut şatılı yapıyor bunlar uzakta değil bokuyla oynuyor dediğin 2021 ocak ayında oluyor. Gelelim savunma ve savaşlara senin Kıbrıs la övündüğü zaman erbakan olmasa sizinkiler İngiliz eteğinde yalvarmakla meşgulken Kıbrısa bok girerdik. 30 yıllık karabağ zaferi elbab aferin çobanbey doğu Anadolu hatta şu an kandil Libya katar sudan daha zafer sayayım mı tabi işine gelmez senin bunlar niye Tayyip işinize taş koyuyor diye madem kafan zehir gibi o zaman olan şeye yok deme mert ol
- +1 yıl
@Onraldmir oha lan karabağı da tattyibe mal etti ya buna denecek laf yok... ulan o senin 150 bin ustu dedigin araclarin cogu sirket araclari vergiden dusmek icin alinmis araclar. yahu ulkenin durumunu cumle alem biliyor siz anlamamakta hala israr ediyorsunuz. Idami kaldirip apoyu kurtaran osman ocalani trt ye cikaran parti kapatmayi yasaklayip hdp yi meclise sokan devlet kurumlarindan tc ibaresini okullardin andimizi kaldiranlar gelip buraya vatan millet demesin neyse konusurdum da silivri soguktur ama merak etmeyin tarih elbet kimin vatan haini oldugunu ortaya cikaracak hic bir hukumranlik sonsuza kadar surmez.
- +1 yıl
@BASIMIANNRMYAKTI siz böyle devam edin bakalım dediğin gibi gün gelecek herkesin hainlikleri ortaya çıkacak. O apayu asılmasın diye ida ı kaldıran solcular şimdi amerikayla Fransayla gizli toplantılar yapıp ülkeyi satan sözde muhalefet. Sırf seçilip koltuk sahibi olmak için pkk piçleriyle iç pişiren muhalefet. Hepsinin günü gelince hainliği ortaya çıkacak. Merak etme cümle alem herşeyi farkında. Zaten böyle tutuşmanızın sebebi de o yediğiniz naneler ortaya çıkacak diye ödünüz kopuyor. Ondan bu yaygaraları koparıyorsunuz. Ama artık kaçış yok bu millete 80 yıl boyunca yaptığınız zulmün hesabını ödeyeceksiniz. Az kaldı. Ayrıca konuş korkma silivride artık doğal gaz var üşümezsin.
- +1 yıl
@Onraldmir doğru sonuna kadar haklisin. kürt acilimi diye askere polise kürtlere teröristlere dokunmama emri veren devlet kurumlarindan tc ibaresini kaldiran andimizin okumasini yasaklayan "milliyetcilik ayaklarimin altindadir diyen" parti kapatmayi yasaklayip teroristleri meclise kalici olatak sokan , fetullah gulene " hocam neredesin seni çok özledik ülkene geri dön " diyen ergrnekon balyoz operasyonlariyla ulkedrki milliyetci subaylari ordudan terhis ettiren ulkrnin en gizli sirlarinin bulundugu kozmik odalari cümle aleme açan, harp okullarını kaldirip atatürkçü milliyetci subaylarin yetismesine engel olan. hep onlardi haklisin.
Akkoyun zekasına bir seyler anlatmak suya yazi yazmakdan daha bos ve anlamsiz cidden. 1960 lardan beri G20 de hep 16-17 siralarda olan ulkeyi guya ilk 10 a sokacakken 20 yil yonettigu ulkeyi bu yıl itibariyle 21-22 siraya dusuren 2023 de 23-24 siraya dusecek olan bir ulkeyi bu kadar basarili yönetmek cudden herkesin harci degil tebrikler. Her konuda haklısınız hepsini kabul ediyorum bizler vatan haini teroristiz sizeler cok akilli ve mukemmelsiniz.
Soran+1 yıl@BASIMIANNRMYAKTI bırak tarihi geçmiş yumurta yiyip kıt kanaat geçinsinler bunlara hiçbir şey anlatamazsın yorma kendini.
+1 yılTek başına yallah! Elleme, koklama, tatma! Alacağını al çık! Aman kimseyi götürme yanında, sonra çoluğun çocuğun canı bir şey çeker paran yetmez alamazsın da gözün açılır mazallah! Senin mi canın çekti? E israf be kardeşim! Hesabını bil işte böyle.. Maşallah ekonomimiz çok iyiye gidiyor, şükretmek lazım bu günlerimize! Daha yağ zammındayız, kuyruğuna gelmedik çok şükür!
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
Gündem konusunda 901 cevap paylaştı. bu gazete şahlanma manşeti de atmıştı. şahlanmayı fakirliğe alıştırma olarak mı görüyor artık?
31 Yorumla
Soran+1 yılYandaş medya güzellemeleri olağanüstü. Tarih böyle ikiyüzlülük görmedi gerçekten
+1 yıl"Fakirliğe alıştırma" nasıl bir tabir?
İsraf etmek zenginlik mi?
İsraf etmemek, tutumlu olmak fakirlik mi?
Zenginlik, fakirlik tercih değil takdir-i ilahidir..
Sen fakir olsaydın incinmez miydin?
Nice zenginler var ki bir günde hayatları tersine dönüyor..
Kimi intihar ediyor, kimi kaçıyor vs vs..
Biz o kadar lüks ve israf içinde yaşamaya alıştık ki en ufak sarsıntıda fakirlik korkusu sarıyor..
Çoğu maharetli annelerimiz zaten çoğu yiyeceği israf etmemek adına dönüştürüp kullanır..
Misal bizde kurumuş, bayatlamış ekmekler atılmaz.. Annem robotta çeker.. Koyar kenara..
Sonra köfte yaparken kullanır..
Ama bizim hamdolsun durumumuz iyi.. Bu fakirlikten değil israftan kaçınmak için yöntemlerdir..
#Vesselam02 Yorumla
+1 yılGerçekyen bizi kıskandıkları kadar var ya şu haberler şahlanmalar markete girme giriyosan tok karnına gir vs hele bir haber capsı gördüm balık ve yılan var balık halk yılan ise kötü güç yışan balığı suda yakalıyo bazı medyaya göre kahraman yılan zavallı balığı suda boğulmakyan kurtardı diye yazıyo caps çok güldürmüştü vallaha ne diyim bişey desem demir parmaklıklar ardına düşecem sigara tesbih vs ziyarete gelenler getirir artık
10 Yorumla
+1 yılBu tip insanları anlayamıyorum , neymiş tv. Ve gazeteler inceden inceye "bak siz yine iyisiniz bakın nice açlar, açıklar var diye Türkiyenin durumunu iyi gösteriyorlar" diyorlar.
Ben bir Müslüman olarak , onuda geçtim insan olarak ta hayat felsefesi olarak kendimden aşağılara bakarım , sizi bilmem ben böyleyim.00 YorumlaGündem konusunda 616 cevap paylaştı. Bu daha önceleri tvlerde, cesitli belgesellerde işlenen bir konu.. fakirliğe alıştırma ile alakası yok, marketler magazalar seni ihtiyacından fazla alışveriş yapmani sağlayacak sekilde tasarlanir. Bunlara karşı uyanik olursan ihtiyacın olmayan seyi almazsin.. bunu da fakirler degil parasinin kıymetini bilenler yapar.. o yüzden sorunu alakasız buldum
18 Yorumla- +1 yıl
Öncelikle yegenin degilim.. ikincisi aklini kullan.. üçüncüsu oku.. koyun sensin, comar eklemesini de sana iade ederim.. sebebi şu, aklini kullanmadsn önüne konanin peşinden gidiyorsun, ayrica senin gibi dusunmeyene saldiriyorsun... bu tip bilgilendirmeler surekli yapilirdi "Yigenimmmm" tabii ki okuma yazman sadece sana gosterilen ile sınırlı olduğu için simdi verecegin tepki bu... biraz goxunu ac bundan önceki gazeteleri dergileri karıştır.. oku oku oku...
- +1 yıl
Alışverişe tok çıkın, büyük araba almayin, kasa onunde hic ihtiyaciniz olmayan seyler karsiniza çıkar, Kasiyer size öneride bulunur.. ya bunları defalarca duydum hem de bir suru farkli gazetenin pazar eklerinde, dergilerde.. markette abur cubur almayin deyince kendini fakir hissedecekseniz 😄😄 buna gülerim çünkü fakirsiniz..
Soran+1 yıl@Be_smart aksine sizinkiler duruyor diğerleri silinmiş
Soran+1 yılBana da nedense çok fazla hakaret ve küfür edildi bir kadın olarak çok utandım. Site yönetimi ise o küfürleri anında kaldırdı sağolsunlar. Size edilen hakaretler de kalkmış ve bir yorumunuz dahi silinmemiş beyefendi bu kadar da memnun değilseniz siteden çıkın gidin bu nedir ya herkesi karalamaya çalışıyorsunuz
- +1 yıl
Bana edilen hakaretler oldugunda sikayet ettiğim zaman kaldirilmiyor.. size demek ki iltimas geçiyorlar.. bunun dışında provokatif içerikleri sikayet edersem, yine kaldırılmiyor. Size iyi davrandilarsa bu benim konusma hakkimi yok mu eder? Karışmayın... Siz yapinca olmus demek ki, ben soyleyince veya başkaları söyleyince olmuyorsa bunu söylemek karalama degil haktir... biraz da tahammül etmeyi ogrenin..
- +1 yıl
Ben buraya yazmıştım, bu haber gibi bir cok haber defalarca bir cok medya kurulusunda yapıldı... market hilelerine karsi neredeyse ayni maddeler ile vatandasi uyarirlardi... ayni haber Sözcü ve ODA tv de farkli zamanlarda çıkmış.. simdi Sözcü ve ODA tv insanlari fakirlige mi alistirmak istediler? Eksileri koyanlar ve bana hakaret edenleri yeniden aklini kullanmaya davet ediyorum...
Oy verenlere sormak lazım, onlarla dalga geçmek nasıl bir duygu
120 Yorumla
+1 yıl.
Ya siz birde hocayı dinleseniz ne olacak?
30 YorumlaÇöpten nasıl yemek yenilir değil, çöp oldu diye ziyan ettiğimiz gıdaların aslında hala yenilebilir olduğu. Çöpe atıcak kadar fazla & bol gıdanız olsa da, daha tazesi var diye eski olanı atmayın. Onlar halen tüketilebilir gıdalardır. Bardağın neresinden baktığınıza bağlı tabi sizde Bu videoyu eleştireceğinize çöpe atılan gıdaları eleştirsek. Bu tarz videolar dünyanın bir çok gelişmiş ülkelerinde yayınlanıyor. Gayet eğitici bir duruma muhalif olmak doğru değil. Ca hiller!!
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSabah okudum troll sandm. Cok utandim gercekten yerin dibine girdim. Bu nasil bir haber kendi insanlarina nasil boyle soyleyebilirsin? Hic mi ar namus yok bunlarda anlamiyorum. Allah bu haberi yapanlari kuru ekmege muhtac etsin. Pislikler
40 YorumlaMakarna simit hesabi da bitti artık çöplere dalın demişler kısaca
20 Yorumla
+1 yılAffedersiniz ama bunlar kadar şerefsiz puşt daha dünyaya gelmedi
20 Yorumla
+1 yılGaribanla halk ilee maytap geçiyorlar artık bunu meclistekilerde yapıyor beş eolsa kuru ekmek yiyorsa karnı toktur garibanın...
Halk bunu hak ediyor aslında güzel yapıyorlar durmak yok yolada devam etsinler belkinhalk birgün isyan eder.00 YorumlaGündem konusunda 491 cevap paylaştı. Bu durumda olanların çoğu yine bu duruma getirenleri savunduğu için bir şey diyemiyorum. Komple meclisi ve yönetim şeklini değiştirmek lazım. Demokrasinin sadece oy vermekle alakasınin olmadığının eğitimini de çocuklara aktarmak gerek.
00 YorumlaFaiz sistemi tüm dünyayı sarmışken bunlar konuşulmuyor ama nedense birileri gözümüzün içine sokunca dert etmeye başlıyoruz. Sizce de bazı şeyleri dert etmek için çok geç kalmadık mı?
00 YorumlaMilleti bu hale düşürenler utansın ne diyelim. Tepki gösterilmesi gereken yer bunları yazanlar mı yoksa milleti bu hale düşürenler mi? Onu sorgulamak gerek
00 Yorumla
+1 yılEn objektif olanlar ki tamamen objektif değiller ama aralarında gene en iyileri bana göre Hürriyet ile Sözcü gazeteleri.
Akit, Takvim, Cumhuriyet, YeniGün falan aşırı taraflı ve fanatik.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞok oldum habere, ama hâlâ aynı hükümete oy verecek çok insan var, asıl buna daha çok şok oluyorum
60 Yorumla
+1 yılFakirliği de ekonomi dersi gibi anlatmak... Pes doğrusu.
11 Yorumla
Soran+1 yılValla bu ülkenin fakirlik güzellemesinden bık tım
- Gündem konusunda 373 cevap paylaştı.
+1 yılBu halk daha beterini hak ediyor. Sürünsünler asla acımıyorum. Osmanlı olacaklar 😂😂
20 Yorumla Bu gazete kapaniyordu bir ara, attigi basliga bak !!
20 Yorumla
+1 yılBiricik reyisimiz canimiz cigerimiz oyle uygun gormus Allahin son elcisi reeeeccceeep taaaayyyip erdoghgaann 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGazetelerde yayınlanan her Haber doğrumu sanıyorsunuz, o medya sahipleri de sizin gibi gericilerin elebaşı zaten ne bekliyorsun ki başka. sizin imamoğlunuz daha iyisini gösterdi maşallah, o kadar iyisiniz ki tadınızdan yenmiyor.
00 YorumlaBen itibar etmiyorum umursamıyorum. Neden bağzıları çok umursuyor. Siyasi görüşünüzü değiştirin. Adım atın. Herşey sizin elinizde.
00 YorumlaHükümet çöken sistemini bize yavaş yavaş enjekte ediyor allah sonumuzu hayır etsin
10 YorumlaGündem konusunda 329 cevap paylaştı. Üstte emekliye zam ve esnafa 40 bin tl yalanı vardı, size kırpılmış geldi herhalde. Orayı unutmuşsunuz.
00 Yorumla- Gündem konusunda 665 cevap paylaştı.
+1 yıldevlet diyor ki sizi fakirleştireceğim hazırlıklı olun
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBunlar sükretmeyi öğretir. Sonra 1 milyon dolarlık mercedeslerine binip giderler.
40 Yorumla
+1 yılİnsanın ne denli aklıyla dalga geçilip zavallılaştırıldığını görüyoruz, daha ne kadar yozlaşacağız?
00 Yorumla
+1 yılSfggghjhffghk yeter ki bu soru artık anasayfamdan düşsün
00 YorumlaGündem konusunda 408 cevap paylaştı. Mal bunu yazan, onaylayan ayrı. Çocukları evde bırak tok cik diyor. bok yiyin emi
00 Yorumla
+1 yılDindoşlar ağlamış soruda dskfjskdlfds düşünceme gelirsek: Daha da kötüye gidices.
00 YorumlaHabercilik bu degilbunlar sayfa doldurmak icin yapilan gereksiz masraflar
00 YorumlaOlaya yaklaşımım bu değil
İzlediğimde dikir beyan ederim01 Yorumla
+1 yılGurme reyonlarında zemin mi titrer 😃
12 Yorumla
Soran+1 yılİkramları da geri çevirecekmişiz
- +1 yıl
Bu haberi yazan kişiye çok söyleyecek söz varda suç onda değil.
+1 yılÇok merak ediyorum bu durumun bir tık altı ne oluyor?
00 Yorumla
+1 yılErdoğan a destek vermenin sonucları bunlar. Bu halk erdoğan a destek vermenin bedelini çok ama çok ağır ödeyecek.
30 Yorumla
+1 yılBizim milletimiz susuyor hep hakkını aramıyor. Bu yüzden kapıtalist zengin sistemi yıkılmıyor. Zengin iyice zengin oluyor. Akp de zenginin yanında genelde
10 YorumlaHindistan mı. . Bence bu abartı.
Kafanıza göre sıralama yapmayın.00 Yorumla
+1 yılBu dünyada ne kadar zengin insan varsa da fakir insanlar da vardır, olabilir bundan normal bir şey yok bence fakir insanları anlamamız açısından güzel bir uygulama
00 YorumlaBizleri bu hale düşürenler utansın... Söylenecek söz kalmadı artık
30 YorumlaFakirlere ses etmeyenlerin yarısı gizli zengin yarısı aldanan.
11 Yorumla- +1 yıl
Belgesellerin amacı farklı yalnız bunun tüm dünyada versiyonları var. Normalleştirme çabası değil yani. suyu az kullanın diye Athena /Gökhan ın yer aldığı bir belgesel de var. Tüketim çılgınlığına dikkat çekiliyor. zenginler orta gelirliler parayı çarçur etmese tüketim çılgınlığı da şişmezdi
+1 yılBurda yazanlar zenginler için de geçerşli. İsraf ve gereksiz harcamayı önlemek gerek
00 YorumlaHani ucuzlatacaklardi gıdayı hep yalan hep
20 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılYandaş medya coştu iyiyce
00 Yorumla- Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılMilletle alay ediyorlar resmen.
10 Yorumla
+1 yılFakirliği yazmışlar resmen 🤦
10 Yorumlaİnsanlarin hayatiyla dalga geciyorlar
10 Yorumla
+1 yılBiz atık yiyecezki onlar atacak kadar israf etsin
00 Yorumla
+1 yılAz kaldı hepsi gidici
01 Yorumla- +1 yıl
Gelen çok mu iyi olcak
Gündem konusunda 479 cevap paylaştı. Nyse sabah sabah küfür etmek istemiyorum.
00 Yorumla- Gündem konusunda 332 cevap paylaştı.
+1 yılBen bir ak partili olarak kınıyorum
00 Yorumla Artık bu gazeteler sapitti
00 YorumlaÜlke iyice boka sardı
00 Yorumla- Gündem konusunda 675 cevap paylaştı.
+1 yılHergün emekliyi uçuran takvimi ciddiye almam
00 Yorumla Çok doğru çomarlarımız sağolsun
00 Yorumla
+1 yılsadece takvim gazetesinde :D
00 Yorumla
+1 yılMilletin aklıyla dalga geçiyorlar.
00 YorumlaAKP'ye oy verenler düşünsün.
60 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYalaka gazete bile farketmiş.
20 Yorumla
+1 yılŞaka gibi ülkeyiz
50 Yorumla- Devamını Gör (17)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 