Takvim gazetesinin fakirliğe alıştırma sayfası hakkında ne düşünüyorsunuz?

Gazetede yazılanlar benim için çok utanç verici. Bununla eşdeğer zamanda trt kanalında atıkların yenilebilir olduğunu ve tarihi geçen yumurtanın nasıl yenileceği anlatılıyor. Bu denli küçümsenmek, fakirliğe alıştırılmak istenmemiz sizin zorunuza gitmiyor mu? Neler düşünüyorsunuz?
Takvim gazetesinin fakirliğe alıştırma sayfası hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Gelir eşitsizliğinde Hindistan’dan sonra ikinci ülkeyiz. Bu durumdan şikayet etmemek her şeyi kabullenmek ve şükretmek sizi daha aç yaparken bazılarının hayal edemeyeceğiniz zenginliklere ulaşmasını sağlar. Fakirlik güzellemesi yapmak, fakirliği normalleştirmek bazı insanların ekmeğine yağ sürer. Halk fakiri kabul ederse ses çıkarmaz, herkes zengin olmak zorunda değil der geçer.
Takvim gazetesinin fakirliğe alıştırma sayfası hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla