Bu yorumun neresinde Cumhurbaşkanına hakaret var? Okuyun iftiranın şerefsizliğin bu kadarı?

Ben artık bu ülkenin insanlarından tiksiniyorum. Ve tüm ümidimi kestim. Göz göre göre hala daha sanki öz babasıymış, abisiymiş gibi bir insan bir siyasetçiyi neden savunur ki? Hayır bana açık açık söyleyin bu ülkede iktidar partisine oy verdiğinizi söylediğinizde market alışverişinizde kasada ödeyeceğiniz ücretin yarısını mı ödüyorsunuz? İktidar partisine oy verenlerin evine elektrik, su, doğalgaz faturası yarı ücrette mi geliyor? İktidar partisine oy verenler koronaya yakalanmıyor mu? İktidar partisinin kazandığı şehirde deprem, sel, yangın olmuyor mu? Allah kutsuyor mu? Benim yaptığım yoruma bakın bana yapılan yoruma bakın. Bu yorumun neresinde kime ne hakaret var?
Bu yorumun neresinde Cumhurbaşkanına hakaret var? Okuyun iftiranın şerefsizliğin bu kadarı?


Bu yorumun neresinde Cumhurbaşkanına hakaret var? Okuyun iftiranın şerefsizliğin bu kadarı?
Bu yorumun neresinde Cumhurbaşkanına hakaret var? Okuyun iftiranın şerefsizliğin bu kadarı?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bu yorumu Cem Uzan’ın instagram hesabına yaptım. Türk bayrağı önünde fotoğraf paylaşmış. Arşiv paylaşımlarında da bu adamın videoları denk geliyordu. Sonra youtubeda adamın verdiği röportajları izledim. Ve izlenimimi yazdım adam hakkında. Olay bu.
Bu yorumun neresinde Cumhurbaşkanına hakaret var? Okuyun iftiranın şerefsizliğin bu kadarı?
Cevapla