Yeni Koronavirus uygulaması👀Elektronik bileklik vasıtasıyla yalnızca izleme değil aynı zamanda ateş ölçümü de yapılacak! Elektronik bileklik hakkında ne düşünüyorsunuz? 👇
Korona virüs hastalarının elektronik bileklikle takip edilecek olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Hadi bakalım kaçak göçek sorumsuz şahısları önler inşallah
Insallah🙏🏻
Faydali bir uygulama diyorum, karantinadayken sokak kaçamağı yapanlar için caydırıcı olacaktır.
Bencede iyi düşünülmüş.
Bilinçsiz insanların yüzünden bu sıkıntıları çekiyoruz zaten
Maaalesef oylee
Piyasaya ne zaman çıkıcak bu? Bi de ben sıcak suyla duş alıyom. Duşta basmasınlar koronalı diye
Eylulden beri uzerinde çalışıliyormus Şu an cikarttilar sanirim piyasaya haberlere bakarsak anladigmiz kadariyla
Fiyatı ne kadan
Onun hakkinda net bilgim yok
Uslanmaz ve laftan anlamaz insanlar için böyle birşey şarttı iyi olmuş olumlu buldum
Kesinlikle
Bu bir fişleme sayılabilir. İdare böyle kararlar alabilir ancak yargı bakalım buna müsaade edecek mi
Dijital dünyaya adım adım...
Aynen👌🏻
İyiki geçirdim de denk gelmedim diyorum
Gecmis olsun
Haberlerde görmüştüm geç kalmış bir uygulama bence
Evet ama umarim cok cabuk etkisi olurda normale döneriz
Umarım 😊
Ahaha aklıma bir şey geldi dur
https://youtu.be/G-q09AjHGwU
Saniye 50 den sonrası
Ahahahah süper 👏🏻👏🏻😁😂😂😂👌🏻
Gayet mantıklı ben olsa döverim
Mantıklı 👏🏻
Elektronik kelepçeyi ne kadara takıcaklar acaba
Onun hakkinda net bilgim yok Şu an maalesef.🤷🏻♀️
1000 papel olsa parayı cukkalarlar hea 🙄
Belkide ucretsizdir hastalara takcaklari icin
Pek zannetmem ücretsiz olacağını
Belli olur yakinda zaten bakalim.
Piyasaya Bi sürsünlerde hele bakalım
Güzel uygulama
Aynen👌🏻
Guzel ama gec oldu
Insallah su andan itibaren etkili olurda kurtuluruz bir an once
Nerde satılıyor bu
Net bi bilgim yok Şu an maalesef nerden temin edildigiyle ilgili
Bakkaldan alabiliyor muyuz
Tabii neden olmasin trendyoldada vardır kargoylada getirtebilirsin
Ben bakkal dedim ama teyzecim
Bende cevabini verdim yanınada tercih ekledim amca gözler gitmis galiba
Senin gibi gözlüklerim yok ki önümü görebileyim shjsjs
Benim ne zaman gözlüğüm var ya uydurma adfjg
Teyzecim gözlerin bozulmuştu ama gözlük alıcam dedin sjsjs
Alicam dedim almadım sorumda duruyor daha. Bozulduysa sanki 1.5luk derecemi oldum
Dua ettim iyileştin değerimi bil sjsjsj
Kesin oyledir🤷🏻♀️
Bu hariks
👌🏻👌🏻☺
Çok mantıklı.
Bencede👌🏻
Geç oldu biraz.
Maalesef
Efsane olmuş