Geleneksel şampanya kutlaması yerine Formula 1 pilotlarına gazoz verildi! Türkiye'nin imajını zedelemek neden?

Yıllar sonra bu organizasyon Türkiye'ye geliyor ve dünyaya manşet oluyor ama bilin bakalım neyle "Şampanya yerine, gazoz vermekle" Bu yarış başka Müslüman ülkelerinde de düzenleniyor ama kutlamalarda kimse böyle saçmalık yapmıyor. Bizim farkımız ne, neden ülkenin imajı yerle bir ediliyor?
Geleneksel şampanya kutlaması yerine Formula 1 pilotlarına gazoz verildi! Türkiyenin imajını zedelemek neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Gazoz verilmesini savunan arkadaşlar o zaman Türkiye F1 i düzenlemeyecek topraklarında, madem karşı hükümet bu yarışın geleneğini bozmayacak ve düzenlemeyecekler bu kadar basit.
Geleneksel şampanya kutlaması yerine Formula 1 pilotlarına gazoz verildi! Türkiye'nin imajını zedelemek neden?
Cevapla