Üniversitelerin açılmasını istemiyorum, siz istiyor musunuz?

Günlük vaka sayıları az değil. "Tatilde virüs bulasmiyor, okulda da bulaşmaz" gibi saçma şeyler diyorlar. Yahu ben marttan beri gerekmedikçe evden çıkmıyorum, ne tatili ya? Kalabalık ortamlara asla girmiyorum, en sevdiğim arkadaşlarımla buluşmuyorum. Ben kendimi de ailemi de riske atmak istemiyorum. Ya ucunda ölüm var ÖLÜM! Açılmasını istemiyorum.
Üniversitelerin açılmasını istemiyorum, siz istiyor musunuz?
Cevapla