Sizce işçiler sınıf atlamayı mı yoksa işçi sınıfının iktidara gelmesini mi istiyorlar?

Size göre işçilerin talebi nedir?
Sizce işçiler sınıf atlamayı mı yoksa işçi sınıfının iktidara gelmesini mi istiyorlar?
Cevapla