Haber sunucusu İsmail Küçükkaya'nın eşi Eda Demirci, Küçükkaya'dan şiddet gördüğünü söyledi. Konu hakkında sen ne düşünüyorsun?

Selam herkese..
Haber sunucusu İsmail Küçükkayanın eşi Eda Demirci, Küçükkayadan şiddet gördüğünü söyledi. Konu hakkında sen ne düşünüyorsun?
Son bir kaç gündür bir olay gündeme gerçek anlamıyla bomba gibi düştü. Çünkü bu haberin baş kahramanı Türkiye'nin yakından tanıdığı ve muhalif bir televizyon kanalının haber sunucularından biri İsmail Küçükkaya idi. Artık dayanamayıp konuşma kararı alan 6 ay önce ayrıldığı eşi öğretmen Eda Demirci Küçükkaya'nın kendisine fiziksel ve psikolojik şiddet uyguladığını ve halende baskı altında tutulup susturulmak istendiği söyledi. Adalet istiyorum dedi.. Konuşması burada. Lütfen izleyin ve dinleyin. ÖNEMLİ..

Twitter da bu konu çok ses getirdi ve bir çok programında kadına şiddeti kınayan, 'Şiddete uğrayan kadını değil, yapan erkeği teşhir edin..' diye beyanlarda bulunan bununla ilgili, Twit atan Küçükkaya'nın Fox Tv tarafından kovulması istendi.
Haber sunucusu İsmail Küçükkayanın eşi Eda Demirci, Küçükkayadan şiddet gördüğünü söyledi. Konu hakkında sen ne düşünüyorsun?
Çok fazla tepki mesajı geldi.

Onlardan bir kaçı;
Beni en çok şaşırtan da sürekli eğitimin öneminden bahseden bir kişinin öğretmen olan eşinin mesleğiyle alay etmesi. Küçümsemesi oldu. Ki öğretmen olmak her zaman tercih edilen, istenilen ve olmak için çok uğraşılan bir meslek.. Şahsi fikrim ise her kim olursa olsun kadına her türlü şiddete karşıyım. Hele ki bu yönde beyanlarda bulunan, böyle bir profil çizen biri bunu yapıyorsa...

Sen bu konuda ne düşünüyorsun?#funda
Haber sunucusu İsmail Küçükkaya'nın eşi Eda Demirci, Küçükkaya'dan şiddet gördüğünü söyledi. Konu hakkında sen ne düşünüyorsun?
Cevapla