Sokağa çıkma yasağının olduğu bayramda köprü ve otoyolların ücretsiz olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

3150 tl ceza yiyerek köprüden bedava geçebilirsiniz bol şanslar 😄
Sokağa çıkma yasağının olduğu bayramda köprü ve otoyolların ücretsiz olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar biraz sakin ya bugün bende işe gittim ve soruyuda eğlence amaçlı sordum fazla linç etmeyin
Sokağa çıkma yasağının olduğu bayramda köprü ve otoyolların ücretsiz olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla