Yeni infaz düzenlemesi (af yasası) hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bildiğiniz üzere 90.000 kişi için af diyebileceğimiz bir durum yasalaştırıldı ve bu kişiler serbest bırakıldı, ama daha çıkar çıkmaz bir kısmı suç işledi ve tekrar cezaevine döndü, bu şekilde belli kriterlere sahip suçluların siyasi irade tarafından bazı dönemlerde affedilmesi doğru bir karar mı sizce, bunun ölçüsü ne olmalı?
Yeni infaz düzenlemesi (af yasası) hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla