Geçen gün Adana seyhan'da yaşanan Polis'in silah ile bir kişiyi vurarak hayatını kaybettiği olay hakkında ne düşünüyorsun?

Arkadaşlar geçen gün Adana seyhan'da sokaga çıkma yasağı olduğu için olay bilinen ve anlatıldığı kadarı ile Polis'in dur ihtarına uynayan suriyeli genç araba ile kaçmaya çalışmış Polis'in ateşi sonucu kalbinden vurularak hayatını kaybetmişti 1 gün sonra da Polis tutuklanarak cezaevine yollandı siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Geçen gün Adana seyhanda yaşanan Polisin silah ile bir kişiyi vurarak hayatını kaybettiği olay hakkında ne düşünüyorsun?
Geçen gün Adana seyhan'da yaşanan Polis'in silah ile bir kişiyi vurarak hayatını kaybettiği olay hakkında ne düşünüyorsun?
Cevapla